HelseBasen.dk reviews

HelseBasen.dk reviews

7.6

God service men uheldig levering af pakke

Havde under min bestilling angivet min fakturerings adresse som min hjemmeadresse og en pakkepost som leverings adresse. Desværre mit pakkepost ID ikke skrevet på pakken, selv om det stod rigtigt på både de to bekræftelsesmails og den medfølgende faktura seddel (da jeg endelig fik pakken).

Heldigvis var det en flink og effektiv kundeservice jeg fik fat i og jeg fik fundet frem til hvor min pakke var endt i stedet. Håber at der for fremtiden vil blive skrevet pakkepost ID på

Overholder aldrig leveringstidrn og tit udsolgte varer

Jeg har efterhånden bestilt fra Helsebasen mange gange. Det sidste år har de ikke en eneste gang overholdt løftet om at sende samme dag hvis man bestiller før kl. 12. Som regel går der minimum halvandet døgn. Desuden har de tit udsolgte varer, dvs man bestiller en vare der står som på lager, men så fårman senere at vide, at den alligevel er udsolgt. Den eneste grund til jeg bliver ved med at handle hod helsebasen.dk er det store udvalg og lav portofri grænse.

effektivt

jeg er meget tilfreds med, at hvis jeg bestiller om morgenen, har jeg mine varer morgenen efter. Samtidig kan jeg vælge, at få pakken leveret på mit arbejde, så jeg ikke skal på posthuset, det er skønt. I kan have lidt varer udsolgt, men i mine lokale butikker skal mange ting bestilles hjem, og kommer først ugen efter, og så er de der alligevel ikke altid, så denne løsing er meget tilfredsstillende for mig, og det fortæller jeg gerne til andre. I kan selvfølgelig altid udvide sortimentet, men i skal jo også hve noget at forbedre :-) Jeg synes også, at jeres hjemmeside er imødekommende og overskuelig, det tiltale mig. Det ser "naturligt"ud !

Mange hilsner
pia christensen
flintebjerg alle 11, 4 tv
8900 randers c
28930093

Super, hver gang!

Lyn hurtig ekspedition og korrekt levering.

god service

jeg bestilte 4 vandflasker med filter, og 4 ekstra filter , fik en pakke efter meget kort tid.
men flaskerne var ikke med, jeg ringede til dem og fik af vide at, der var sket en fejl. da de ikke kunne skaffe de flasker mere.
men at de ville krediter for de filter jeg havde fået, og jeg skulle ikke have bøvl med at sende pakken tilbage.
jeg er ked at jeg ikke fik mine flasker, men fik en rigtig god service, og pengene var sat ind på min konto dagen efter.

Dårlig service,

Jeg bestilte Henna farve tirsdag den 10/9 kl. 8. Der stod at bestillinger der var modtaget kl. 8 ville blive sendt afsted kl. 12 samme dag, hvis dette er tilfældet, forstår jeg ikke hvorfor jeg stadig IKKE har modtaget min vare i dag den. 17/9. Jeg har prøvet at emaile dem med mit problem, men uden den helt store respons, så nu har jeg bedt om at få returneret mine penge da jeg ikke har modtaget varen eller at de har levet op til deres levering betingelser. Men har stadigvæk ikke modtaget respons på min email. Men kan hvertfald sige at det er sidste gang jeg handler hos dem.

Hurtigt, nemt og billigt!

Jeg synes bare det virker rigtig godt! :-)

Hurtigt og venligt

Bestilte varerne i går morges og har lige fået en sms med at de kan hentes i døgnposten nu altså 24 timer senere. Det er sgu i orden!

Dårlig kommunikation

Jeg bestilte varene og efter ca. En uge fik jeg en mail at de ikke hade alle varene alligevel, og jeg valgte derfor at annullere de berørte vare fra min totale ordre.
Jeg har nu i 1,5 måned skrevet mails med helsebasen, dog uden frygtelig meget respons. De har efter 1,5 måned stadig reserveret det forkerte beløb på min konto, altså penge der ikke er deres. Det bliver til en dårlig oplevelse grundet den store mangel på kommunikation, og selvfølgelig at jeg ikke kan bruge mine efne penge.

Hurtig levering, gode priser og den lille gave, der var med varerne, gør det til det helt perfekte sted at handle!

WOW

kvickly go home! her får du service hurtigere end du kan nå at stave til det! og de små varerprøver er en hyggelig overraskelse der vidner om et personale der, trods deres effektive hurtighed, tænker på deres kunder.

jeg føler mig forkælet! sikke noget svineri..

super

gode varer, hurtig levering. bare som det skal være ;)

5 stjerner

Hej
Jeg har bestilt varer søndag d. 10. Oktober 2010, og idag fået en ordrebekræftelse på at i har sendt varen fredag d. 8. Oktober! Godt gået!
I er det hurtigste firma jeg endnu har handlet med - spændt på at få varen
Venlig hilsen
Poul Harkjær

Billigt, nemt og hurtig levering.

Jeg har købt flere gange hos Helsebasen og foretrækker klart dem når jeg handler "Helsekost" online.

God service når der er behov for det.

Super betjening og gode varer

Handlede for første gang med Helsebasen. Havde varerne dagen efter inkl. hyggelig pjece, en lille gave og en forklarende undskyldning for en udsolgt varer. Det jeg fik var i top

Super gode tilbud og hurtig levering. Alt i orden.

Jeg har været tilfreds hver gang jeg har bestilt noget hos helsebasen. Levering dagen efter jeg har bestilt og så har jeg altid fået en lille gave med, og det er ikke fordi jeg har bestilt for flere tusinde kroner. Jeg bestiller altid for over 500 kr, så fragten er gratis. Jeg bestiller typisk de samme varer, men shopper af og til også efter gode tilbud. F.eks, er der altid ekstra tilbud på et par af de varer jeg bestiller hvis man køber to eller flere.

Hurtig levering; ros for det

Mellem mine køb (4 produkter), var to læbestifter.
Desværre var farven på foto, slet ikke den samme
som i virkeligheden. De var meget mørkere, da de ankom til mig. Håbede de måske var lidt lysere, når de kom på
Desværre fik jeg prøvet dem på med pensel, så jeg kan ikke returnere dem.

De to andre produkter var OK

Så det var ØV

Altid super god service, både på mail, pr. tlf og post. Hurtig levering, ofte en lille ekstra ting i pakken. Desuden et stort og varieret udvalg.

Altid god service og hurtig levering.

Jeg handler ofte på helsebasen, og har altid fået en god service. Jeg har nu fået mulighed for at prøve deres kundeservice, og det var en rigtig god oplevelse.

fint webshop

anbefaler, jeg giver 5 stjerner, nemt, hurtigt levering, god service

HelseBasen Details

Er den største webshop hvor vi har fokus på økologi, bæredygtighed og miljøvenlige produkter

Visit HelseBasen.dk

Write to: info@helsebasen.dk