HelseBasen.dk reviews

HelseBasen.dk reviews

7.6

Hurtig levering og god webshop

Bestiller i weekenden, får mail mandag om at pakken er sendt.

Dårlig lagerstyring

Indtil nu, har jeg kun haft rigtig gode erfaringer med Helsebasen. Jeg har da også skrevet en fin anmeldelse her på Trustpilot.

Jeg ved ikke hvad der er sket, men fra jeg bestilte flere varer sendt i går (dec 15. 2011) aftes til her til morgen, er varerne ikke længere på lager. Jeg har dog lige været en tur på sitet, og der står stadig intet om at disse varer skulle være udsolgt eller ikke på lager.

Til gengæld for de ikke lagerførte varer bliver jeg fortalt, via e-mail, at Helsebasen udvider sortimentet, og at jeg i løbet af de næste 12 måneder kan forvente ...

Må vi lige være her! Jeg forventede mine varer i løbet af en dag IKKE i løbet af de næste 12 måneder.

Jeg ønsker de nye ejere held og lykke. Jeg handler ikke i Helsebasen igen.

Hurtigt og nemt

Helsebasen er et super godt sted at handle, de er kundevenlige, de har et stort udvalg og der er hurtig levering:)

Hurtig levering og stort udbud

Jeg er rigtig glad for at bruge Helsebasen til efterhånden mange af mine "helse"-indkøb. Udbuddet på deres hjemmeside er stort og varerne kommer efter få dage - omhyggeligt pakket ind.

Perfekt helt igennem!

Jeg bestilte mine varer i søndags, og allerede tirsdag fik jeg dem leveret i en fin lille kasse. HelseBasen.dk har et meget stort og varieret udbud af forskellige varer til en meget rimelig pris, forsendelsesomkostningerne er de billigste, jeg har set, og servicen er i top. Jeg vil naturligvis i fremtiden igen benytte HelseBasen.dk, da alt forløb perfekt!
Toni Bjerremose, Ballerup

Stort udbud, hurtig levering og god service

Bestilte varer onsdag aften og fik dem leveret fredag middag. En pose med guinoa var gået i stykker i kassen. Mailede til Helsebasen, som tilbød at sende mig en ny, da en større del af frøene var gået tabt. Posen kom inden for nogle dage.
Fantastisk god service. Det er nok ikke sidste gang, jeg har shoppet helsekost hos Helsebasen.
Mia Sørensen

Er faldet af på den.....

Jeg har gennem mange år været fast handlende hos Helsebasen og altid været meget tilfreds. Men et eller andet gik galt, da stedet skiftede ejere.
3 gange i træk har jeg oplevet mangelfulde ordre, der har været længe undervejs, og dette uden en melding fra stedet om grunden til dette. Dog oplevede jeg en meget fin kompensation, da jeg på et tidspunkt gjorde opmærksom på dette. Men i stedet for en kompensation ville jeg langt hellere foretrække information om manglende varer og et realistisk bud på ordrens afsendelses estimat, som desværre ikke længere er fra dag til dag!! Eller endnu bedre, at Helsebasen til stadighed kunne leve op til det de har været så populære på baggrund af, og at kvalitet og service fortsat var helt i top.
For jeg er begyndt at kigge mig om efter andre steder at gøre mine helseindkøb!! Desværre......
HelseBasen

Reply from HelseBasen

Kære Kristine

Mange tak for din kritik, som vi tager til os.

Jeg har kigget på din ordre, og kan godt se at der har været nogle lidt længere leveringstider end dag til dag levering. Årsagen har været udsolgte varer i forbindelse med en lageromlægning vi har foretaget. De ordrer du henviser til har givet problemer er foretaget i Oktober og November måned, hvor vores lager omlægning var på sit højeste.

Vi har dog nu styr på det, og jeg håber du vil give os en chance igen og se at vi godt kan levere igen.

97% af vores ordrer sendes fra dag til dag nu, de resterende 3% kommer typisk et par dage forsinket grundet leveringsforsinkelser fra leverandører og lign., hvilket er meget normalt når man har så store varelagre og så mange varenumre som vi har - der er mere end 3700 at holde styr på.

Årsagen til vores lageromlægning er blandt andet at dette giver os mulighed for at udvide produktsortimentet væsentligt. Vi har netop lagt 1000 nye varer ind, og kommer til at udvide med flere tusinde nye og spændende varer igen henover året.

Tak for din feedback, og håber du vil give os en chance igen.

Mvh. Helsebasen, Stefan

Stort udvalg, hurtig levering, god service og høj troværdighed

Jeg har altiv været meget glad for at handle på Helsebasen.dk.

Nu hvor der er kommet nye ejer til er sortimentet blevet stærkt udvidet, hvilket jeg sætter stor pris på.

Der er ligeledes kommet et stort udvalg af naturlig make up samt hårfarve - Det kan bare ikke blive bedre :-)

Servicen er helt i toppen og varerne bliver lever meget hurtigt.

Dårlig service

Jeg lagde en ordre tirsdag d. 3/1 kl.8. På Helsebasens hjemmesiden står der:

Ordrer, som afgives før kl. 12 i hverdagene, sendes den samme dag...!

Det gør de så ikke kan jeg sige... Jeg ventede til fredag d. 6/1 før jeg ringede til dem og de kunne så oplyse mig om, at der manglede nogle dele af min ordre, men at de ville komme mandag d. 9/1, hvorefter de ville afsende ordren. Den har jeg så modtaget nu, d. 10/1 og der mangler så 3 produkter af min ordre.

Det er jo hvad der kan ske, men det er bare ikke godt nok at man lover noget og så overhovedet ikke holder det. Det mindste man kan gøre er, at sende en mail om at ordren blvier forsinket og så ydderligere skrive hvis der er noget man slet ikke kommer til at kunne levere. Øv Øv. Det giver en dårlig oplevelse og jeg kikker andre steder næste gang jeg handler. F.eks. Helsemin.dk eller Helsemarie.dk
HelseBasen

Reply from HelseBasen

Kære Camilla

Tak fordi du tog dig tid til at lave denne anmeldelse.

Jeg har kigget på dit forløb i ordren, og det er ikke tilfredsstillende, det er jeg helt enig med dig i.

Vi har været i gang med en større lager omlægning, der desværre har været lidt mere omfattende end vi først havde antaget.

Denne lager omlægning kommer på sigt til at være rigtig positiv og gøre at vi kan udvide med flere tusinde nye varer her i 2012, men har også betydet at vi har haft nogle leveringsproblemer med visse varer.

Du skulle naturligvis have haft noget info undervejs, og det beklager jeg meget du ikke har fået - det er yderst vigtigt for os at yde en super service, det er faktisk en af de ting vi lever af.

Jeg kan kun undskylde og håber du vil prøve os engang igen og give os en chance mere.

Tak igen for din konstruktive kritik som vi har taget til os!

Mvh. Helsebasen, Stefan

altid god vare og hurtig service:-)

Super fedt at man kan få vare leveret og at servicen er høj, altid indpakket flot og beskyttet.. ingen chancer tages, det er rigtig dejligt:-)

Dejligt at se servicen er tilbage

Efter at have været trofast kunde i mange år faldt servicen ved forrige levering.

Jeg bestemte mig for at prøve igen - og bestilte igen og ventede - Servicen var tilbage på samme høje niveau :-)

Varerne var pakket flot ind
Ordre bekræftelsen kom samme dag
Jeg fik svar på mit spørgsmål samme dag jeg skrev

Jeg er igen en tilfreds kunde

Hurtig levering og god service

Jeg har tidligere bestilt hos helsebasen.dk og det forløb fuldstændig smertefrit – præcis som for et par dagen siden hvor jeg bestilte endnu engang.

Det er utroligt nemt og navigere rundt blandt de forskellige varer på helsebasen.dk og prisen er altid bedre end der jeg ellers har tjekket prisen. Altid god og søde mennesker man taler med. Jeg sendte en mail til kundeservice med spørgsmål til én speciel mel fra Aurion, som jeg fik et godt og prompte svar på. Jeg forstår godt at alle giver dem 5 stjerner for det har de også fortjent!

Varerne kom afsted samme dag jeg bestilte og resulterede i, at jeg havde varerne med Postdanmark dagen efter. Jeg bestilte 10:13 i onsdags og omkring middag dagen derpå, altså torsdag, kom varerne. Indpakningen var perfekt og alle de bestilte varer var i forsendelsen.

Jeg vil helt bestemt bruge helsebasen.dk i fremtiden og selvfølgelig anbefale siden til andre.

5 stjerner for…
1. stjerne - Utroligt lækkert og STORT udvalg
2. stjerne - Hjælpsom kundeservice
3. stjerne - Hurtig levering
4. stjerne - God indpakning
5. stjerne - Billigere end de andre

På gensyn :-))

Dårlig service!!!

Jeg har gennem længere tid handlet hos Helsebasen ca. 1 gang om måneden og har hele tiden været ovenud tilfreds. Varerne er kommet, som de skulle, både hvad angår tid og indholdet i pakkerne. En enkelt gang var en vare udsolgt og jeg blev gjort opmærksom på dette via mail med det samme og kunne rette min ordre til. Så ovenud tilfreds, men så fik Helsebasen nye ejere i sidste måned og nu fungerer tingene åbenbart anderledes:
Jeg afgav min bestilling tirsdag eftermiddag. Skulle så have haft mine varer torsdag. Torsdag stadig ingen mail om, at varerne var afsendt. Jeg sender så en mail torsdag og forespørger hvor langt min bestilling er nået - ingen svar. Dagen efter får jeg så en mail om at mine varer nu er sendt og senere på dagen svar på min mail. Den lange tid begrundet i, at de lige ville have mine varer hjem først.
Jeg har så i dag - mandag - modtaget mine varer og tre varer var udsolgt! og altså ikke med. Det havde nok været smart at fortælle mig i sidste uge, så jeg kunne have handlet et andet sted eller erstattet de udsolgte varer med andre. Ydermere skulle jeg have brugt varerne i weekenden, så opfordringen fra firmaet om, at jeg kunne nægte modtagelse og handle et andet sted var lidt sent at få at vide fredag eftermiddag.
Ringe service!!!
Den ene stjerne må gå til forsvarlig indpakning af varerne, skønt det vel egentlig er en selvfølge.

Perfekt, perfekt, perfekt

Udemærket service

God service - kan anbefales.

KANON NETSHOP

Udvalget er stort, det er let og overskueligt at finde varerne. Varerne leveres hurtigt. Lækre ting til et hvert måltid og lækre non food produkter.

Super godt

Super fin servic og levering alt er som det skal være.

Professionelt og hurtigt leveret

Bestilt 5 forskellige varer hos Helsebasen.dk, hvoraf den ene var 4 flasker aronia juice. Bestilt tirsdag kl. 18. sendt onsdag kl. 16. Modtaget sms fra døgnposten torsdag kl. 8:00. Alt var pakket meget omhyggeligt ind og der var vedlagt vareprøver. Fuld tilfredshed og der handler jeg bestemt igen.

Hurtig levering og go service

hos helsebasen har jeg altid fået varerne hurtigt leveret og pakket flot ind. God og sikker handel. kan anbefales!

Rigtig godt udvalg

Synes vi mangler helsebutikker her i aalborg så det er dejligt at kunne handle online og så få varene så hurtigt.

HelseBasen Details

Er den største webshop hvor vi har fokus på økologi, bæredygtighed og miljøvenlige produkter

Visit HelseBasen.dk

Write to: info@helsebasen.dk