HelseBasen.dk reviews

HelseBasen.dk reviews

7.6

kanon service og hurtig levering

Kan kun anbefale helsebasen.
Bruger dem ca 1 gang om måneden og de levere altid 2-3 dage efter bestilling( 1 dag kortere hvis det bliver bestilt før kl 14)

Super service og hurtig levering!

Der er meget sjældent udsolgt, og hvis de er, ringer de og tilbyder lignende produkt. Varene er på døren dagen efter man har bestilt! Mit favorit netsted for sunde sager =)

Alt hvad man kan ønske sig 24/7

Når man har svært ved at nå specialbutikkernes åbningstider er det skønt at kunne handle økologiske og specialprodukter på nettet.
Helsabasen har alt hvad jeg skal bruge, til konkurrencedygtige priser og med HURTIG levering. Det kan ikke være bedre!

Intet at klage over + topkarakter!

Jeg har handlet hos Helsebasen siden vinter/forår 2008, og har aldrig haft noget som helst at klage over - tværtimod. Stabil levering. Markedets prisniveau. Fin hjemmeside m. gode præsentationer. Sikker betaling. Varerne er altid pakket fornuftigt ind. Og enkelte gange har jeg været ude for, at butikken (alligevel) ikke havde mine varer, men at jeg i stedet fik en upgrade (fx en større mængde end jeg havde bestilt og betalt for). Topkarakter herfra!

En dejlig øko hjemmeside

Jeg blev forelsket med konceptet om HelseBasen ved første øjekast. Trofast kunde.

god service og godt sortiment

er specielt glad for at kunne finde mange af Aurions produkter samt en del "grøn" rengøring.
Savner dog en bedre måde at finde produkterne på - det bliver lidt tungt at skulle igennem kategorierne, hvis man ikke ved præcis hvad man går efter.
Har handlet hos helsebasen flere gange og har hver gang været tilfreds. Har en enkelt gang været uheldig at modtage en defekt vare, som blev refunderet uden problemer.
Vender helt sikkert tilbage.

super kunde service

hos helsebasen får man 1) super kundeservice 2 ) som regel de bestillte varer dagen efter de er bestillt

Super god

Helsebasen er et fremragende sted at handle - altid super service. Laila, Gammelby

Hurtig og fejlfri levering

Jeg køber primært Aurionmel hos Helsebasen.

De har gode produkter og hurtig levering.

Informationsniveauet på Helsebasens hjemmeside er højt. Dog savner jeg varedeklarationer på mange af deres varer.

Brugervenligheden på Helsebasens hjemmeside er middel. Det er godt med kategoriseringen i venstre side. Det er voldsomt irriterende, at man springer op til toppen af siden, hver gang man har tilføjet noget til kurven længere nede på siden. Det er lige før, man ikke gider tilføje noget til kurven, hvis man er kommet for langt ned på siden.

Jeg har endnu ikke haft grund til at klage.

en drømmeshop

En helt fantastisk webshop. Kæmpe udvalg af alle de ting man har brug for. Lynhurtig levering. Fantastisk service. Og med de søde teprøver, man får med sin pakke, føler man sig lidt forkælet :). Kan varmt anbefales.

En dejlig web-butik

Jeg har efterhånden handlet en del gange hos Helsebasen, og jeg har hver gang været 100% tilfreds.

Jeg fandt dem engang jeg ledte efter økologisk majsstivelse, og kun Helsebasen havde det.

Man kan godt mærke, at det er et par ildsjæle, der står bag denne hjemmeside! Varerne er præsenteret godt, der er et stort udvalg, og siden er ret nem at bruge (selv om man kan få mange sære hits, når man søger efter en eller anden tekst).

Bestilling er nemt og leverancerne har altid været helt i orden. Grundig indpakning. Tak til Jannie og Jan for en dejlig web-butik!

Mennesker med oprigtighed bag hjemmesiden.

Kunne jeg give 10 stjerner, gjorde jeg det på stedet. Jeg har aldrig handlet hos en netforretning, der i den grad ikke virker "netbaseret".
Inspirerende nyhedsbreve, hjemmesiden, svar på mails, effektivitet, lave priser og hjælpsomhed er altsammen nøgleord der gør, at Helsebasen.dk fremstår og ER mennesker bag en hjemmeside - og mennesker der har en viden, ærlighed og oprigtighed bag sig.
Jeg kan varmt anbefale at handle hos Helsebasen; det er trygt og billigt - og det oser af et varmt Øko-hjerte :-)

Jamen de er for gode!

Altid god service og hurtig levering! Træls er det dog at de flytter fra landet:-(

LÆKKER ØKOLOGI OG GOD SERVICE

ENDELIG ØKOLOGI MAN HAR RÅD TIL AT BETALE. LÆKRE VELDUFTENDE PRODUKTER I TILTALENDE EMBALAGE. HURTIG LEVERING, GOD SERVICE

Hurtig!

Det er første gang, jeg køber helsekost over nettet. Helsebasen er super hurtige til at levere, og varerne var i god stand - pakket perfekt, så der ikke var noget, der lå og raslede rundt...

Deres udvalg i butikken er rimelig bredt - jeg har ihvertfald fået øje på en masse spændende ting!

Vil helt klart handle der igen!

Fantastisk god og hurtig levering ;o) og skønne produkter

Fantastisk og skøn netbutik, der holder hvad den lover!
Jeg bestiller løbende mel, kerner m.m. og er rigtig rigtig godt tilfreds ;o)
Mange tak

super god netbutik

Har købt en masse kosttilskud til lidt billigere penge end matas eller andre butikker og altid super hurtig levering,kan kun anbefale denne netbutik Venlig hilsen Birgitte

Super!

Ingen problemer overhovedet. Tingene blev sendt hurtigt og var pakket godt. Vil handle der igen.

Super økologisk netbutik

Helsebasen er en helt fantastisk netbutik som har et enormt udvalg også af sukkerfri- mælkefri og glutenfri varer. Der er en super service, leveringen er hurtig og alt er som det skal være. Helt igennem anbefalelsesværdig. Jeg har været kunde i ca. 2 år dvs. købt min. 20 gange hos Helsebasen og jeg har altid været tilfreds.

HelseBasen Details

Er den største webshop hvor vi har fokus på økologi, bæredygtighed og miljøvenlige produkter

Visit HelseBasen.dk

Write to: info@helsebasen.dk