Helsehelse.dk reviews

Helsehelse.dk reviews

9.2

Superrask service og levering!! :) :)

Fikk varene i posten i Norge 2 dager etter bestilling. Var også den eneste butikken som hadde Fructus Femina D3 som ikke selges i Norge, til under 200,-, slik at man slipper toll og moms utgifter :)

Anbefales!!!! :)

Fin betjening

Det er første gang, jeg har handlet hos Helsehelse,
men det bliver absolut ikke den sidste

Alt perfekt, ingen problemer!

Jeg vil altid gerne handler her igen. Alt var i orden, hurtigt og uden problemer :)

God service og hurtig levering!

God service og hurtig levering!

God handel uden problemer

nem procedure i bestllingsmodul. Hurtig levering og perfekt vare.

hurtig

Det gik hurtigt med at få varene

Problemfri levering

Vare og levering helt som forventet

Helt i top

Det hele gik uden nogen problemer. Kan klart anbefales.

ikke noget at klage over...

Hurtig og præcis levering

Manglende indpakning

Jeg manglede at mit produkt kom i original pakke. Jeg fik kun flasken, hvilket ikke hjælper meget. Nu skal jeg ind på nettet igen, for at læse om indtagelse.

Hej Camilla

Produktet du har købt kommer desværre ikke i nogen anden indpakning. Du har modtaget det i "orginal" indpakning.

Carsten

fuld tilfredshed

Jeg har været fuld tilfreds med min handel hos Helsehelse. Der var forsinkelse grunde udsolgt hos leverandøren, men det blev eftersendt hurtigt og vederlagsfrit.

dårlig service

igen... dårlig service

Hej Bitten

Som jeg kan forstå via vores e-mail dialog, er du utilfreds med at din pakke blev leveret til en GLS pakkeshop, da du ville have den leveret hjemme.
Som jeg har skrevet til dig har du selv under bestilling i webshoppen valgt denne løsning.

Den første forsendelses metode som bliver vist i webshoppen er ”GLS levering til døren”. Den næste forsendelsesmetode som bliver vist er ”GLS pakkeshop” og det er den du selv aktivt har valgt.

Du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail hvor der står at leveringen sker til den valgte pakkeshop. Da du har lavet bestillingen har du ikke skrevet hele din privat adresse, så jeg ville alligevel ikke have haft mulighed for at sende den anderledes.

Jeg beklager at du er skuffet, men havde du kontaktet mig ville jeg have haft mulighed for at sende pakken lige derhen hvor du gerne ville have haft den leveret.

yderst tilfreds

Kan kun sige at jeg er yderst tilfreds, bestilte mandag inden kl 12 og havde allerede mine vare tirsdag. Der har intet bøvl været og vil helt sikkert benytte mig af siden igen.

God. Men for mange betalinger (17kr under køb ved 100kr)

Jeg syns det er en god hjemmeside osv. Men synes bare man betaler for meget. Altså er fragt ikke nok? Istedet for også at betale de 17 kr når man køber for noget under 100kr. Med det gør der jo bare det hele dyre også bliver varen heller ikk billig. Det er jo en af grundene til at man køber varer hos jer det skal jo være billigt. Men de 17 kr ødelægger det hele

Hej Fatma

Den største udgift i en netshop er forsendelse. Jeg tager fast 39kr. hvilket ikke dækker de faktiske forsendelsesomkostninger. Derudover koster det 5-8 kr. i emballage.Du har betalt med Mastercard hvor jeg betaler transaktionsgebyret.

Du har købt en flaske olie til 37,50kr. (vejl.udsalgspris 41,50kr.) hvor min avance er ca. 16,50kr

Så kan du selv prøve at regne ud hvor meget fortjeneste der er tilbage på sådanne en lille bestilling:)

Indehaver

Upålidelig og ikke seriøs behandling!

Et af produkterne på min bestilling var ikke på lager. Dette fandt jeg ud af da jeg havde modtaget pakken og havde betalt det fulde beløb for leveringen. Var ikke blevet informeret om at produktet ikke var på lager. Kunne blot konstatere, at den ikke var i leveringen og at der var skrevet et minus ud for på følgesedlen. Måtte ringe for at få varen sendt, og fik ikke engang en undskyldning! Så dårligt!

Hej Tenna

Som jeg forklarede dig da du ringede, havde jeg ikke hævet det fulde beløb, hvis jeg havde vist at der manglede et produkt i pakken.
Lageret havde glemt at informerer mig om at der manglede et produkt, og derfor hævede jeg det fulde beløb og sendte en mail af sted hvor jeg informerede dig om at alle produkterne var afsendt.

Jeg syntes heller ikke det er korrekt at du ikke fik en undskyldning, da jeg beklagede hvad der var sket, og jeg med det samme sendte det manglende produkt af sted.

MVH
Indehaver

En uge fra bestilling til (delvis) levering

Jeg har lidt svært ved at forstå at der er så mange positive tilkendegivelser herinde angående kort levering. Først en uge efter bestilling, og en mail til helsehelse.dk, fik jeg min (delvise) levering. Desværre er alle varerne ikke i pakken, selvom det fulde beløb allerede er trukket fra min konto, samt at helsehelse.dk bekræftede overfor mig på mail at alle varer nu var afsendt. Den manglende vare har blot et minus på følgesedlen uden anden forklaring?

Til helsehelse.dk's fordel skal dog siges at de altid har svaret hurtigt tilbage når jeg har henvendt mig, samt at de også tilbød mig 2 stk af den manglende vare som et plaster på såret. Det er god stil trods alt.

fint

det fungerer godt, undtagen beskeden til posten om at lægge pakken til højre for døren.

Hurtig ekspedition

En behagelig og hurtig måde at købe glutenfrie boller på, i forhold til den ventetid der er, når man bestiller hos dagligvarebutikker.

troværdig!

Direkte købmandsskab - bare på nettet.

Fin handel

En glidende handel, dog undrede det mig, at varerne først blev afsendt 4 dage efter handel. Levering kom på denne måde til at forløbe over en weekend, så der gik en uge fra bestilling til modtagelse.

Hej Hanne

Ja - det er korrekt at du lavede bestillingen fredag eftermiddag,og den blev sendt tirsdag så der kom en weekend imellem. Jeg kan desværre ikke garanterer dag til dag levering, men vi gør hvad vi kan for at ekspederer så hurtigt som muligt.

Helsehelse.dk Support

Om virksomheden

Helsehelse er det lille firma med det store udvalg af helsekost produkter. Vitaminer, kosttilskud, skønhedspleje og økologiske fødevarer.

Visit Helsehelse.dk

We live here: Skuderløsevej 32