Helsemin reviews

Helsemin reviews

9.1

Uundværlig biks!

Absolut god nethandel og endnu bedre er den fysiske butik. Især er udvalget på hylderne og prisen når handlen skal klares, værd at reklamere for!
Eneste minus er at der ikke er nogen butik i Sydjylland! :/

Elsker helsemin ved hovedbanegården/nørreport :-)

De er sååå søde og hjælpsomme og har de lækreste vare :-))))) Og der er især en sød kvinde på hovedbanegården, hun er så hjælpsom og ved meget :) Og de tager sig god til at hjælpe en. Og også en super sød kvinde ved nørreport, som også var frisør der hjalp mig hvilke vare der passede bedst til mig :-)))

Super levering

Helsemin leverer lyn-hurtigt - bestilte kl. 16 - var i døgnposten dagen efter! Fragtfrit når du køber lidt mere - og der er altid små gratis vareprøver med i pakken.
Kan varmt anbefales!

Perfekt!

Har handlet hos Helsemin.dk rigtig mange gange og der har aldrig været problemer.
Varene kommer altid dagen efter hvis man bestiller inden 11.
Ringer man til kundeservice er de altid rigtig søde og hjælpsomme.

Fremragende

Super service og meget hurtig levering. Jeg har et par gange haft kontakt med kundeservice, som altid er venlig og serviceminded. Efter min forespørgsel har de tilmed lagt et produkt på hjemmeside, som jeg på en tur til København havde set i en af deres butikker.

Kan helt klart anebefales.

hurtig levering

vitaminpiller til hele familien, cremer, sæbe osv. købes nemt og billigt hos Helsemin. Hurtig levering, og skulle noget være i restordre eller fejl i levering, så rettes fejlen hurtigt uden ekstra udgifter. Nemt at få svar på spørgsmål om levering osv. Kan anbefales.

God service og priserne er blandt de bedste

Har handlet hos dem i mange år (både i deres forretninger og på nettet). De er altid flinke når man ringer til dem og varene bliver sendt hurtigt. Kun en gang har jeg oplevet at der manglede noget - det blev så sendt uden problemer. Små vareprøver er altid vedlagt. Beløbet man skal købe for, for at få fri fragt er blevet en del højere de seneste par år, men det kan man vel kun takke Post Danmark for. Jeg samler sammen og køber ind til familien, så det er ikke noget stort problem, men jeg ville købe mere hvis fri fragt blev udløst ved et lavere beløb. Stor anbefaling herfra!

Hurtig ekspedition med bonus gaver vedlagt

Har for første gang købt på dette sted, og ekspeditionen var super effektiv. Pakken super godt emballeret. Jeg ved ikke, om det var fordi, det var mit føste køb her, eller fordi jeg købte, så jeg kunne få leveret fragtfrit, når man er over 600 kr. (2010), men vedlagt som bonusgaver var der 2 stk prøver på noget hårshampoo samt en æske GoQi Wolfberry.

Gode priser og hurtig levering

Jeg handler ofte med Helsemin pga de gode priser og et godt udvalg.
Hurtig levering og god service....

Super god kundeservice :o)

Jeg har handlet hos Helsemin siden de startede for mange år siden. Jeg var også med fra starten da de startede op på nettet. Det fungere bare super godt det hele, altid god service og sker der en fejl, så retter de den lige med det samme. Portofrit ved køb over 500kr. Ikke så meget pjat det virker bare og så er de søde og rare mennesker :o)

Camille

God butik

Varen kom hurtigt efter jeg bestilte. Tak for handlen.

Billige end mange andre steder!

Jeg køber altid min økologiske hørfrøolie herfra, da jeg ikke har fundet det billigere andre steder. Generelt synes jeg priserne hos Helsemin er en smule billigere end andre steder, og da der er fri fragt ved køb for over 500,- bliver det jo kun endnu bedre, da jeg så oven i købet sparer portoen :)

Jeg var dog tæt på kun at give 4 stjerner, da jeg denne gang bestilte den 2., men først modtog mine varer 6 dage efter. Dog plejer de at sende hurtigere, så 5 stjerner herfra :)

Godt og nemt samt hurtig levering

Alt virker perfekt og er samtidig meget billigt.

Rigtig gode priser

Stort og spændende vareudvalg. Hurtig levering. Deres produkter er for det meste billigere end på andre hjemmesider. Jeg har gjort mange gode køb hos dem. Helt klart en af de allerbedste helsebutikker på nettet.

Der er 100% service og man får varerne meget hurtigt og i topform, er der noget galt sendes en ny vare..
top point til den side.

Yder en god service og tingene er altid i orden

Helsemin A/S Details

Helsemins sortiment dækker produkter til pleje af hele kroppen. Med et vågent øje på markedet af helseprodukter, tilbyder Helsemin i butikkerne og på internettet hele tiden nye og spændende produkter indenfor helsekost, vitaminer og kosttilskud.

Visit Helsemin

Write to: main@helsemin.dk