Helseriet reviews

Helseriet reviews

8.5

Rigtig god kundeservice

Jeg fik en sms om at min ordre var klar til afsendelse, men en af mine produkter var lidt i rest ordre, i stedet fik jeg (efter min godkendelse) tilsendt et substituerende produkt + et ekstra af dem samt lidt snacks.

Så god service - Det er sjældent set.

Og rigtig hurtig levering - kan kun anbefale andre at handle der, og ikke sidste gang jeg har gjort det.

Anbefales til andre

Har handlet hos Helseriet en gang - og gør det gerne igen.
Der manglede dog en del af min bestilling. Jeg sendte en mail til Helseriet, og det manglende blev hurtigt eftersendt uden problemer, der var sket en fejl vedr. antal.
Fin lille gave med i pakken.

Stort set rigtigt fint :-)

De bestilte varer blev fremsendt hurtigt i god emballage :-)
Den eneste anke jeg har til butikken er, at deres søgefunktion ikke er særligt god. Hvis jeg f.eks. søger på "nds", så får jeg rigtigt mange resultater, og ikke blot pågældende firmas produkter. Dét er irriterende.
Men derudover upåklageligt :-)

Fantastisk kundeservice!

En helt fantastisk kundeservice - der ikke er set lignende i nogen anden webshop!

Super :o)

Super, super go kundeservice. Kan varmt anbefales.

God kommunikation

Jeg har haft et rigtig godt ordre forløb hos Helseriet.dk. Selvom min vare ikke var på laget, var Helseriet i kontakt med mig løbende for at informere mig om status, og om jeg stadig var interesseret i varen.

Det var god kommuniation fra stedet, og varen kom så snart, de havde den på lager igen.

Kan helt klart anbefales til andre,

Hurtig og pålidelig

Jeg har nu to gange handlet hos helseriet.dk og begge gange er varerne afsendt hurtigt og pakket på en forsvarlig måde.

Jeg handler der helt sikket igen.

Varen?!

Har ikke modtaget varen endnu, efter flere dager

Ærgelig debut på Helseriet.dk

Bestilte en ordre lørdag d. 30/4 og modtog ordrebekræftelse med det samme.

Hører ikke noget før tirsdag d. 10/5, hvor jeg får en mail at varen desværre er udsolgt.

Fair nok at man løber tør for varer når der nu ikke er lagerstatus på hjemmesiden.
Men lidt hurtigere respons må kunne forventes.

Lidt langsom levering

På deres hjemmeside står at varer sendes senest efter 4 dage - de må mene arbejdsdage, da jeg bestillte nogen varer d. 25/11 som først blev sendt d. 1/12. Udover det har jeg ingen klager, og det skal siges at de sendte mig et track'n'trace nummer når pakken endlig blev sendt.

super helsebutik på nettet

God service, man får varer dagen efter man bestiller.Kan varmt anbefales.

Super god service

En netshop som bare yder god og hurtig service med mulighed for, at hente varerne på adressen - super service når man bor tæt på. Man føler sig tryg ved at handle med HELSERIET. ;O))

Hver gang jeg handler hos Helseriet oplever jeg hurtig levering, og alle mine varer kommer hver gang!

Fremragende og hurtig service

Jeg har i længere tid handlet med Helseriet, og det er en god oplevelse hvergang. De har et bredt og godt sortiment, hjemmesiden er nem at navigere rundt i, og ikke mindst så er de hurtige til at fremsende det bestilte.

Jeg kan ubetinget anbefale dem!

SUPER SHOP

Jeg elsker helseriet.dk. :-)

Jeg handler alt muligt der, til rimelige priser og hurtig levering.
De har også FLEXLEVERING bare man spørger efter det.

Flere gange har jeg efterspurgt en bestemt vare, som indehaveren STRAKS har tilføjet til varesortimentet. Dét kalder jeg GOD SERVICE.

Jeg kan ubetinget anbefale denne onlineshop.

Is Helseriet your company?

www.helseriet.dk Details

Visit Helseriet