Helseudsalg reviews

Helseudsalg reviews

8.9

Billigt og hurtigt

Jeg bestilte 2 produkter som var de billigste på nettet.
Bestilte det mandag eftermiddag og allerede tirsdag da jeg kom hjem fra arbejde lå det i min postkasse.. Blev super overrasket ! det jo fantastisk.. Der bestiller jeg gerne igen..

fornuftig pris og hurtig levering

Bestilte diverse vitaminer hos Helseudsalg. 2 dage efter lå de i min postkasse. Intet at klage over. Jeg har før bestilt varer hos Helseudsalg og har fået samme gode behandling. Kan anbefales!

Ordre nr. 8501

Leveringstid, service, priser og udvalg til 5 stjerner.

Fik hurtigt det jeg havde bestilt.

100% som det skal være!

Købte EPA-GLA fiskeolie og Omnimin vitaminpiller hos Helseudsalg.dk. Produkterne var her billigere end de fleste andre steder. Bestilling og levering gik smertefrit. Varerne var godt pakket ind!

Alt i alt - en super god oplevelser, og det bliver nok også her jeg handler næste gang!

Billigt, simpelt og hurtigt.

Jeg bestilte et produkt på helseudsalg.dk - det var simpelt, produktet var langt billigere end på mange andre sider og i butikkerne, og dertil fik jeg hurtigt min pakke. Der var ingen problemer, så det kan varmt anbefales at handle hos dem.

Hurtig, nem handel.

Handelen gik som den skulle. Ingen forsinkelser, ingen overraskelser i form af told, ekstra gebyrer eller andet. Varen forsvarligt indpakket, og iøvrigt billig i forhold til andre priser på nettet. Så afgjort et sted jeg fremover vil bruge.

Hurtig levering og varer pakket godt ind

Jeg købte 10 ekstra bakker til min spireboks, og de ankom 2 dage efter. Dejlig hurtigt. Også ros for den meget grundige indpakning af bakkerne, der var emballeret hver for sig i bobleplast, så ingen var gået i stykker under Post Danmarks behandling. Tak.

Har lige fået min nyeste forsendelse fra dem, og fik den allerede 2 dage efter jeg bestilte, selv om jeg bestilte kl. 10 om aftenen. Har bestilt hos dem flere gange, og aldrig oplevet noget dårligt. Helt fantastisk kundeservice. Hvis alt online handel var som at handle med helseudsalg.dk ville jeg aldrig handle i rigtige butikker.

Jeg købte en pakke mineraler i helseudsalg.dk. Prisen var lavere end andre steder, også når man tager fragt med, og varen kom to dage efter.

- Navnet forpligter -

Jeg har handlet hos Helseudsalg.dk en del gange efterhånden og jeg har absolut kun gode oplevelser med handlen.

Ydermere er priserne på mange af deres varer (dem som jeg har efterspurgt) billigere end i detail-handlen. Faktisk op til mange % på visse produkter. Dejligt!

Og hvis du ikke finder netop det produkt du søger i deres produktsortiment, så spørger du bare og de skaffer det hjem til dig relativt hurtigt.

+++

Hurtig levering - rimelig pris

Dagen efter jeg bestilte, havde jeg varen. Jeg har nu handlet hos Helseudsalg flere gange, og jeg kan vamt anbefale butikken til andre. De er billigere end de fleste, og så er der hurtig levering.

Is Helseudsalg your company?

www.helseudsalg.dk Details

Kvalitets-kosttilskud til lavpris. Køb vitaminer, mineraler, fiskeolie, Eye q, Fortodol, Omnimin, calmag, kolloid sølv, rosenrod, perikon, B-complex, D-vitamin, C-vitamin, E-vitamin og meget mere online til lavpris.

Visit Helseudsalg