Henrik Ørsnes reviews

Henrik Ørsnes reviews

9.6

Fint produkt. Bare ærgerligt at uret ikke var tilpasset, da jeg fik det.

På grund af manglende produktkendskab fra firmaets side, modtog jeg et ur, som vi selv var nødt til at tilpasse til mit håndled. Heldigvis havde min mand det værktøj, der skulle til, ellers havde jeg været på den.
Jeg fik heller ikke på forhånd besked om, at jeg selv skulle hente pakken i en af PostDanmarks bokse, det kunne der godt have stået noget om.

Super god service og hurtig behandling

Det har været en utrolig positiv oplevelse, at handle ved Henrik Ørsnes.
Super god service og hurtig levering. Super sød personle der gør en ekstra indsats for at køberen for en super god oplevelse.

Jeg bestilte ørehænger til mig selv. Jeg fik få dage efter en rigtig fint indpakket gave.

Jeg synes man får en rigtig fin betjening, hurtig og fin. Kun en lille ting i "reklamen", der må gerne stå hvor lang øreringen er.

Seriøs og hurtig ordrebehandling

Bestilte et par Georg Jensen øreringe. God information fra firmaet om forsendelse osv. Og kunne afhente pakken med øreringene mod kvittering et par dage efter. Tryg forsendelse som gør at jeg absolut vil bestille smykker hos Henrik Ørsnes igen. Æsken var fint indpakket og der medfulgte en venlig hilsen fra firmaet.
Gav en god fornemmelse af seriøsitet overfor mig som kunde.

Overskud

Yderst hjælpsomme, og da mit smykke kom med posten, havde de endda pakket den flot ind. Det er overskud og god service!

Fantastisk hurtig levering - bestilt aften, modtaget næste dag.

Hjemmesiden er nem og overskuelig. Som skrevet vildt hurtig levering. Da købet er en gave, ved jeg p.t. ikke om den svarer til forventningerne.

Professionelt hele vejen igennem

Der var beslutningskompetance hos alle jeg talte med. Sådan skal en virksomhed drives.

Service i højsædet.

Punktlig ordrebekræftelse og opfølgning i forbindelse med forsendelsen.
Selv da Post Danmark begik fejl var der en fin opfølgning fra butikken.
Oplyste at uret var en gave og pakken kom i den flotteste indpakning.

Overskuelig webside

Dejlig let at handle på websiden, hutig levering.
Super billige priser, God oplevelse.

Overgik forventningen

Bestilte et ur hos Henrik Ørsnes søndag og modtog varen tirsdag,
Jeg pakkede postpakken op i den forventning at der lå en lille papæske med mit ur.
Men nej - der var en lille fin æske pakket ind i sølvgavepapir med bånd om. Det var en gave til mig selv - så jeg blev helt glad :-)
Se det er at overgå kundens forventninger - jeg kan varmt anbefale Henrik Ørsnes.
Lars Steffensen

super hurtig ekspedition.

Bestilte et ur den ene dag og posten ringede på døren dagen efter med uret. Det var pænt pakket ind. Super service. Ikke sidste gang jeg handler her.

God handel med hurtig levering

Let og lige til at handle her. Varen kom dagen efter, så det kunne ikke gøres hurtigere. Jeg er dog glad for at brevet er nået frem, for hvis ikke, så er det jo umuligt at spore og det er jo en skidt situation for alle, specielt fordi brevet bare er lagt i postkassen.

En virksomhed der holder hvad de lover.

Man handler hurtigt og sikkert hos Henrik ørsnes.Havde forventet en lille uge før mine vare var i postkassen,men nej dagen efter lå der en pakke som oven i købet var lagt i æske og pakket ind.Fuld hus til jer. Hilsen Benny Strøm.

Ekstrem hurtig ekspedition

Varen svarede til beskrivelsen og levede op til forventningerne. Jeg sendte min bestilling sent tirsdag aften og allerede torsdag formiddag, lå pakken i min postkasse.

hurtig ekspediton

Jeg fik tilbuddet i en nyhedsmail, bestilte det og i løbet af no time havde jeg fået en ordrebekræftelse på mail. Derefter fik jeg yderligere en mail om at nu var varen afsendt og dagen efter fik jeg den.
Jeg er meget tilfreds.

Mit køb hos Henrik Ørsnes' webshop var en fornøjelse.
Meget hurtig levering uden omkostninger.

Eneste anke er lidt mangelfuld produktinformationer på hjemmesiden.
Henrik Ørsnes Ure-Guld-Sølv

Reply from Henrik Ørsnes Ure-Guld-Sølv

Hej Kasper,

Tak for 5 stjerner og god feedback.

Vi er helt enige mht. produktinformationer, og det er helt sikkert et område vi fokuserer på i den kommende tid.

Venlig hilsen
Henrik Ørsnes

Super service, gode priser og hurtig levering ☺️👍

Super service, gode priser og hurtig levering ☺️👍

Henrik Ørsnes Ure-Guld-Sølv Details

Omega ure - Tag Heuer ure - Georg Jensen - Ole Lynggaard - Omega Ure Guldsmed med fragtfri levering i Danmark. Skriv for tilbud og priser på ure & smykker Guldsmed Henrik Ørsnes.

Visit Henrik Ørsnes

Call us on: 2594 2594