Heppo reviews

Heppo reviews

8.7

Varerne er perfekte, men

Varerne som man bestiller er tip top, men leveringstider er alt for lange. Pakning af sko tager omkring 2 dage i Frankrig, derefter får man mail hvor der står at skoene har forladt lageret, og om 4 hverdage vil man modtage en mail med trakingnummer. Det er godt nok lang tid for en lastbil at komme fra Frankrig til Danmark, måske i skulle overveje at købe en ny lastbil. Ellers er alt ok.

Lang levering, for lang svartid..

Trækker pengene på kontoen en uge inden levering. Ingen svar på mail.. 1,5 uges leveringstid....

Varen var så tilgængæld ok.....

super site

Hurtig levering, varen er bare i orden.

Fri fragt og retur gør forretningen attraktiv

Det er super svært at købe sko over nettet, fordi de kan falde så forskelligt ud både inden for størrelserne og mærkerne, så det er helt klart meget attraktivt, at man her får fri fragt og retur. Der er et pænt udvalg og hjemmesiden er meget brugervenlig. Dog kunne jeg rigtig godt tænke mig, at skoene var suppleret med information om indvendige mål, så man chancer sit køb mindre. Jeg brød mig heller ikke om, at man kun fik en sms med besked om, at varen var ankommet på posthuset. Jeg brugte mere end 10 minutter på at lede al min mail igennem, fordi jeg var overbevist om, at det var her jeg skulle finde info.

Nemt og hurtigt med god returmulighed

God beskrivelse af varen, hurtigt levering, - og beskrivelsen holdt :)
Jeg kan godt lide jeg kan gå ind på de forskellige mærker, som jeg kan lide, og se alle de sko de tilbyder.
Jeg handler rigtig meget hos Heppo :) og kan anbefale det til alle.

Meget kvikt leveret og en super pris

Dejligt med en webbutik der har så gode søgefunktioner, så stort et udvalg og ikke mindst gratis levering og retunring... Ved brug af faktura fik jeg gratis kredit til den første :-D

Super hurtig og præcis

Super oplevelse at handle hos Heppo - hurtig og præcis levering.

Godt sted at net handle

Gode og fornuftige priser og hurtig levering :-) eneste minus er at der burde være retur etikette med

Hurtig ekspedition

Bestilte sko og fik dem leveret - uden gebyr - dagen efter!!
Så kan det ikke blive bedre.

Ingen problemer

Jeg købte to par sko, og det gik helt efter bogen. Dog bortset fra at de havde pakket dem på langs og ikke ovenpå hinanden, med det resultat at pakken ikke gik i døgnposten, fordi den var for lang, men måtte hentes i åbningstiden. Men ellers var det helt ok.

Returetiketten skal da med?!

Synes i ikke det er meget smartere og sende returetiketten med når i sender varen? Det synes jeg, i mit tilfælde er jeg ikke i besiddelse af en printer, det er i min verden ikke service. Udover det kan jeg vist ikke klage, hurtig levering.

God kvalitet hurtig levering

Købte 1 par sanita workwear. De blev hurtigt leveret i den lovede kvalitet i emballage
der kan benyttes til at reurnere varen i hvis nødvendigt. Hos Nursing Accessories kunde den samme vare købes for 500.00. I dette beløb var udbringning af pakken medregnet.
Det ville være god service hvis Heppo også tilbød omdeling af pakken, da posthusene
ligger langt væk. Da Nursing Accessories først kunne levere om 14. dage valgte jeg Heppo.

har ikke modtaget mine sko !

Har været meget tilfreds indtil nu, men så modtager jeg denne mail om "fra bestilling til levering" uden at jeg har modtaget mine sko......og så bliver man lidt bekymret ??

super handel

Meget meget tilfreds :)

De er bare så gode, hurtig levering, er der noget galt ringer du bare og snakker med dem, så sender du varen retur og inden du ser dig om har du nogle nye, uden at skulle betale for noget som helst

Forlang leveringstid!

De overholder ikke den leveringstid de skriver på deres hjemmeside!!!
heppo.se

Reply from heppo.se

Hej Camilla.

På grund av inventering av vårt lager ökade leveranstiden tillfälligt med 2-3 arbetsdagar, under föregående vecka. Inventeringen är nu över, varför du bör mottaga inom order inom kort.

Vi beklagar att inventeringen av vårt lager drabbat leveranstiden av din order och vill kompensera dig för detta genom en rabattkod. Koden ger dig 100 kr rabatt på nästkommande order.

Kod: "SORRYDK". Giltig vid köp över 498 kr, t o m 4/20/2013. Går ej att kombinera med andra koder.

Har du frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakt vår kundservice via kontaktformuläret på hjälpsidan.

Med vänlig hälsning,
Heppo.dk

Hip hip heppo ;-)

Godt købt, meget hurtig leverance - ingen porto. Super

Kom aldrig til tiden

Jeg har aldrig modtaget min vare, eller fået besked om at den var ankommet til posthuset.

Hurtig og uproblematisk levering

Hurtig levering og nemt

God og hurtig levering

Der var absolut ingen problemer med handlen på Heppo :)

heppo.se Details

Visit Heppo