Heppo reviews

Heppo reviews

8.7

Hurtig og effektiv service

Nem og overskuelig hjemmeside. Fra skoene var bestilt gik der to dage så var de der. De passede desværre ikke i størrelsen, men intet problem at bytte til ny størrelse, der var ligeså hurtig service og gratis fragt. Kunne godt ønske mig at returetiketten var vedlagt med det samme, så jeg ikke skulle vente på den på mail.

Alt i tip top

Nem bestilling hurtig levering med god Info.

hurtig og billig

Vi fik vores varer hurtigt og billigt

hurtigt og nemt

Det gik hurtigt og nemt og kunne følge min pakke hele vejen

Toppen af poppen!

Har handlet hos Heppo flere gange og jeg er og bliver fan af deres varer, leveringer og alt de andet de tilbyder. Tak for endnu en god handel, Heppo! :)

Hurtig levering, god service
Jeg er 100% tilfredse med Heppo.

Lynhurtig levering - perfekt

Modtog pakken i døgnboksen dagen efter bestilling - top klasse

Meget hurtig og effektiv ekspedition - helt uden dikkedarer

Da jeg først fik accepteret ordren korrekt, blev bestillingen afsendt of modtaget hurtigere end forventet: i alt 2 dage fra ordre til modtagelse :-)

Hurtig, pålidelige service og levering

Dejligt sted at handle.
Hurtig service, overskuelig hjemmeside.
Rigtig god retur/reklamations service.

Handler meget gerne her igen

Gode priser

Jeg købte et par sko til mig selv og et par støvler til konen. Priserne var lave (de var sat ekstra ned) servicen i top. Deres servicemedarbejdere var hurtige til at svare på mails.
Det eneste lille minus er at de bruger Post Danmark til levering og de har f**ked up i mine sidste 3 leveringer.

Levering

Pris og kvalitet sko er fint ,men levering er meget dålig.I 3 uger køber jg 2 par sko,hver gang jeg havde kontakt kunde service.Hvor er min sko sendt meddelse din pakke er på vej ,men det gør ikke.

Gammeldags service

Har bestilt og modtaget min vare, som også er fin, men passer ikke og vil returnere.
Det er meget besværligt at finde oplysninger på hjemmesiden med information om et password for login på egen side. Er forsøgt bestilt uden held. Har sendt mail med spørgsmål - som først kan besvares inden 48 timer på en hverdag.
Returadressen - skal man lede meget længe efter på siden, som åbenbart er i Sverige.
Der er en lille seddel i leverancen, som er uoverskuelig i forhold til funktionen.
Handler aldrig her igen. Det er for besværligt, langsommeligt og uoverskueligt ved returning af vare.

Høj sikkerhed og hurtig levering :-)

Meget overskuelig hjemmeside og hurtig levering med information for hvert trin i leveringsprocessen. Desuden gode muligheder for nem og hurtigt ombytning eller returnering. Det er ikke sidste gang at jeg handler hos Heppo!!

Vh. Kai Ove Pedersen

Her fredag aften den 5 april har jeg endnu ikke modtaget mine støvler, er jeg heldig kommer de måske på mandag.

Jeg kan ikke skrive en anmeldelse før jeg modtager min bestilling.

Hurtig ekspedition

Har handlet hos HEPPO før og det er en nem og overskuelig hjemmeside og hurtig ekspedition. Kan kun anbefales

Nemt og hurtigt

Det gik nemt og hurtigt, og de havde har nogle gode tilbud.

Nemt og bekvemt igen!

I gør det igen godt og super nemt :-))

Gode priser og hurtig levering

Bestilte et par sneakers onsdag d. 27/3-13. Det var lige op til påsken, så vidste godt der ville gå lidt tid før de kom. Torsdag d. 28/3-13 havde jeg modtaget en mail med info om, at de havde pakket og sendt min ordre! Pakken lå til afhentning i min døgnpost tirsdag d. 2/4-13 første hverdag efter påske. Det synes jeg var rigtig fin og hurtig levering.

En ting der måske er værd at nævne. Jeg skulle indtaste mit cpr-nr. i en Verified by Visa formular. Det syntes jeg var en smule underligt og jeg kan se, at en anden herinde også er stødt på det. Jeg valgte at 'oprette mig' inde på selve nets' hjemmeside, som Visa selv linker til, netop for det samme. MIn bank linkede også til denne side.
Ville nævne det som info, hvis der skulle sidde andre uvidende, skeptiske individer som mig selv og studse lidt over, hvorfor man absolut skulle indtaste de fire sidste cifre i personnummeret. :)
Ellers er HEPPO.DK en helt fin side at handle på. Jeg sparede 260 kr. på at købe mine sneakers der, fremfor alle andre steder jeg havde set dem.

overskuelig hjemmeside, gode priser og hurtig levering. Dog kunne jeg ikke finde leveringsadresse

Rod i systemet og alarmerende dårlig service

Jeg handlede i februar hos Heppo.dk og valgte at betale med kort over nettet, da det er det letteste. Pakken kom et par dage senere uden problemer og alt var fint. En måned senere fik jeg dog pludselig en rykker, fordi varen ikke var blevet betalt, på trods af, at jeg havde modtaget en kvittering på, at købet var accepteret og gået igennem. Jeg kontakter min bank, der kan bekræfte, at pengene ikke er blevet trukket fra min konto. Jeg kontakter herefter heppo.dk og beder om en forklaring, da jeg jo mente, jeg havde betalt med kort og der ikke var nogen faktura med pakken. De fortæller mig, at jeg har valgt at betale over faktura, men at jeg ikke behøver betale rykkergebyret, når der ikke har været en faktura med pakken. De lover at kontakte Klarna, deres faktura-firma og at jeg får tilsendt en faktura på varens pris og ikke andet. En måned senere modtager jeg dog pludselig et varsel om inkasso på samme vare, og da jeg skriver til heppo.dk igen, kan de pludselig ikke genkende mit faktura-nummer (som de ellers ikke havde nogen problemer med for en måned siden).
Kundeservice er så sløv og mangelfuld, at jeg ender med at må betale et gebyr for en fejl i deres systemer, hvis sagen ikke skal overgå til inkasso. Jeg synes forløbet er blevet behandlet fuldstændig respektløst fra heppo.dk's side og jeg finder det forkasteligt, at de lader kunderne betale for rod i deres egne systemer. Jeg håber bestemt, at jeg er den eneste, der har været udsat for så dårlig service.
heppo.se

Reply from heppo.se

Hej Anne Malene,

tack för din recension. Vi beklagar om det uppstått ett missförstånd angående betalningen när du beställde varor från Heppo. Vi beklagar också om du upplever att du blivit respektlöst behandlad.

Vi vill gärna utreda vad som gått fel och ber dig därför vänligen kontakta vår kundservice med ditt ordernummer, så ska vi titta närmare på ärendet.

Med vänlig hälsning,
Heppo.dk