Heppo reviews

Heppo reviews

8.7

Fantastisk service hos Heppo

Jeg bestilte et par støvler inden påske og regnede med, at få dem i næste uge pga. helligdage, jeg synes at det er god service; at jeg fik besked fra posten, at jeg kunne afhente dem på posthuset idag den 2. april.

BIlligt, hurtigt, ingen slinger i valsen

Jeg fandt de Vagabond-sko jeg ønskede 100kr billigere på Heppo end i butikkerne, så jeg var lidt nervøs for, om det nu kunne passe. Men et par timer efter, jeg havde indgivet ordren, fik jeg en mail om at skoene var afsendt, og den efterfølgende hverdag lå pakken klar til mig på posthuset, og alt var som det skulle være.
Så jeg har med andre ord, ikke en finger at sætte på Heppo, og vil sandsynligvis bruge siden igen.

Super hurtig levering trods helligdage. God og enkel hjemmeside.

Perfekt shoppe site til den forbruger der ikke gider besværligheder som trækker i langdrag.
Hurtigt, let, enkelt. Hvor svært kan det være.

Helle

Hurtig levering ogmeget rimelige priser!!

Hurtig levering ogmeget rimelige priser!! Nem at returnere varer som man ikke ønsker at beholde.

Superp

Venlige, ærlige og behagelige medarbejdere der tager en henvendelse seriøst og svarer konkret, hurtigt og præcist. Nemt at handle hos Heppo

Har endnu ikke modtaget varene ;(

Lidt for hurtig til at be om bedømmelse - har endnu ikke modtaget varerne ;(

Skoshopping fuldstændigt ligetil.

Jeg lavede bestilligen mandag aften før påske og allerede onsdag morgen fik jeg en besked om, at min pakke lå klar til afhentning på det lokale posthus.

Skoene var som jeg havde forventet og jeg handler gerne dér igen.

Billige sko - super levering

Fandt lige de sko jeg skulle bruge ved at Google mærket. De var netop nu nedsat så fik dem til halv pris af hvad de koster andre steder.
Skoene kunne jeg afhente dagen efter arbejde i ro og mag (de lå i døgnboksen på posthuset). Så kan man ikke forlange meget mere...
Eneste minus er hjemmesiden hvor man næsten drukner i det store udvalg.

Alt ok!

Nem handel og hurtig forsendelser

Skrammel, der handler jeg nok ikke igen ..!

Jeg fik ikke nogen mulighed for at vælge hvordan jeg ville have leveret varen, så nu er den sendt med post Danmark, hvor jeg skal hente den i en box på deres adresse ! Problemet er bare, at de har meget begrænsede åbningstider, på tidspunkter hvor jeg er på arbejde (det er derfor jeg køber på nettet, det kan man klare sine indkøb om aftenen !)

De er noget skrammel at man handler på nettet, og man så ikke kan få tilsendt sine varer til sin privatadresse, men er stadig afhængig af åbningstider hos post Danmark, i tidsrum hvor man arbejder !!!!!

Super godt sted at handle

Jeg har handlet her for første gang, og er super overrasket over mega hurtig levring og alt er virkelig prof - keep up the good work - hold den gode stil og I er lige i øjet til at være perfekte :-D

Perfekt!

Sindsyg hurtig levering og perfekte varer! Kan helt klart anbefale Heppo!

nemt og hurtigt

Jamen det var bare 10 4 og en skum banan det kom hurtigt som det skulle så det er bare super.

Virkelig god service

Jeg fik en fantastisk god og hurtig service i forbindelse med en henvendelse til Heppo.
Og jeg fik et par virkelig lækre støvler til en rigtig god pris.
Så tak til Heppo.

Nyt fodtøj i expressfart - så er det Heppo.

Man får en fin betjening og hurtig levering. Varerne er helt i top, og tur/retur forsendelse er super.

Fantastisk betjening, med stor respekt for kunden

vil helt bestemt handle her igen

Fantastisk hjemmeside, med stort udvalg. Betal først når du modtager varen. Havde varen i løbet af 2 dage. Kan klart anbefales ;0)

Fantastisk udvalg, gode priser og hurtig levering - PERFEKT!

Bestilte 1 par Lacoste sko i søndags. Skoene blev sendt mandag og modtog dem igår tirsdag.

Det kan man ikke være andet end tilfreds med! :)

Nem Søgemaskine og hurtig levering!

Da man skal overskue et væld af sko bliver det let uoverskueligt - men søgemaskinen på siden er klart den bedste af de store sko-sites i Danmark.

heppo.se Details

Visit Heppo