Herashop reviews

Herashop reviews

5.3

Lang leveringstid trods de skriver 1-3 dages levering

købte et produkt hos dem hvor leveringstiden stod til 1-3 hverdage, efter en uge loggede jeg ind på deres hjemmeside og undersøgte hvor langt min pakke var nået. Den var stadig ikke blevet behandlet, så jeg skrev en mail til dem med det samme og efterspurgte min pakke. De svarer dog forholdsvis hurtigt med et beklager leveringstiden den bliver sendt i dag. Synes ikke det kan passe man selv skal rykke for sin pakke, de havde jo tydeligvis mit produkt liggende, de har bare været lidt dovne...

Kaspersky antivirus køb

Bestilte kaspersky derinde og har kun ros tilovers for handlen med dem og deres kundeservice

herashop.dk

Jeg er desværre ikek imponeret over butikken.
i Staten af Dec så jeg de havde en 2,5" usb3.0 1tb extern hardisk til OK pris. Den bestilte jeg og fik også ordrebekræftelse.
Der gik en uge, så tænkte jeg hvad mon der sker. jeg ringede. Desværre der havde være oversvømmelse, så nu skulle jeg giver ~1200 dkr istedetfor de ~800 dkr og gratis levering.
Jeg protesterede og foretog email herfra også omkring markedsførengsloven. De forsøgte at slippe udenom, men tog den så til ledelsen.
De tilbød nu en usb3.0 750GB istedetfor. Ja det skulle jeg ikke bruge.
Så kunne de desværre ikke sige hvornår jeg kunne få den, da de ikke kunne få den hos leverandør.
I Januar her fik jeg såtilbudt en anden 1tb verbatim istedetfor med usb3. jeg takkede så ja for at komme videre.
Fik den midt januar 2012. knap 1,5mdr efter og med megen besvær i forløbet syntes jeg og med megen lidt indsigt i markedsføringsloven.
Og jo jeg fik sgu også lov til at betale forsendelsen.
Ikke imponerende forretning. Kan ikke anbefales

God kontakt med firmaet, men på grund af fejl for lang levering tid.

jeg bestilet den 18-03-2010, måtte skrive til firmaet og rykke for varen, derefter blev den sendt med det samme. (dette gjorde at den var længer tid undervejs) pakken blev afsendt onsdag den 24-03-2010
Postdanmark lavet en fejl med pakkenlabelen der gjorde at min pakke blev yderlig forsinket. firmaet tog kontakt til postdanmark og det samme gjorde jeg selv, det var dejligt at firmet også prøvet at få den igennem hurtigst muligt (og ikke som jeg havde skrevet tidliger for fejlen ligger hos postdanmark, hvor jeg troede det var firmaet der havde lavet en fejl, som postdanmark havde sagt til mig)
varer er stadig ikke kommet til mig den 26-03-2010 så nu er der gået en uge siden jeg bestilte varen.
Har nu modtaget varer Mandag den 29-03-2010, efter jeg selv og firmet fik snakket med postdanmark omkring hvad der skulle gøres med pakken.
og hvor den skulle hen.
havde god kontakt til firmaet, men der var dog lang leveringstid og jeg måtte selv rykke for at pakken blev afsendt. derefter er resten postdanmark der har lavet fejl.
hvis bare firmet er lidt mere ops. på at de har ordre som har ligget i længre tid uden at blive behaldet, ville det være super.
De kunne hurtigt komme op på 4 og 5 * hvis de lige får det med.
så jeg vil nok handle der igen og håbe på at der ikke sker det samme igen, fra postdanmarks side.

Super personale

Jeg blev ringet op af en person fra virksomheden der gjorde mig opmærksom på, at computer-tasken jeg havde bestilt ikke var sort som den måske så ud til på skærmen, men derimod brun.

Det vidste jeg på forhånd godt :) Men synes alligevel det var meget fint af dem, at de vælger at kontakte mig på forhånd, så jeg ikke ville blive skuffet når varen dukkede op.

Eneste minus er hjemmesiden, den kan godt virke en smule rodet, men udvalget og priserne er helt i orden :)

herashop.dk Details

Hardware, software og tilbehør. Rådgivning, Service, Support, IT outsourcing, PC/Server, Netværk/VPN, Sikkerhed/antivirus. IT-løsninger, private, virksomheder og offentlige institutioner.

Visit Herashop