Herefordvillage reviews

Herefordvillage reviews

7.0

Super flot buffet

Vi var en gruppe fra arbejdet inde og spise på Hereford Village, Firmaet havde købet et arrangement med buffet og fri drikke. Lad mig sige med det samme buffet er ikke rigtig mig, men denne gang tog jeg helt fejl, en super klasse buffet Godt med tilbehør, stor salat afdeling og det bedste var køddet, lækker kalve steg. der blev fyldt op hele tiden mens vi var der.
stemningen var god, alt i alt et perfekt sted til vores gruppe.

Elendig mad… elendig betjening…

Torsdag den 9. maj 2013 har min kæreste og jeg inviteret min mor, bror og hans kæreste i byen og spise på Hereford Village på strøget i Kbh.

Vi har spist på Hereford Village en gang før for nogle år tilbage, hvor vi har fået noget rigtig god mad til en rimelig penge. Desværre skulle det ikke gå sådan denne gang.

Vi har dagen forinden ringet og bestilt bord til kl. 18.30, men da vi kommer, kan de ikke finde reservationen? De finder dog hurtigt et bord alligevel, så alt i alt udmærket.

Vi sætter os, får menukortet og efter kort tid kommer der en tjener og spørger om vi er klar til at bestille, men vi vil godt vente lidt endnu, da vi lige skal blive enige. 30 sekunder senere står den næste tjener og spøger om vi er klar til at bestille?

Nå men vi får bestilt drikkevarer, og vælger alle fem at bestille en burger, da vi ikke synes tag selv buffeten ser specielt indbydende ud.

Efter ca. 15 minutter kommer drikkevarerne. Fire har bestilt sodavand og så et glas rødvin med vand til. Vi får det hele undtagen vandet, som vi selv skal rykke for. Vi får dog en pæn undskyldning for det glemte vand, ok.

Sodavandene er stort set uden brus og smager mest af alt som lemonade. Vi taler lidt om at de nok mangler at få skiftet kulsyre, men vi gider ikke være til besvær så lader det ligge.

Når jeg tænker på Hereford, så tænker jeg på en restaurant, der laver et godt veltilberedt stykke kød i god kvalitet til en rimelig pris.

Efter ca. 45 – 50 minutter kommer burgerne så. To mexicanske burgere, to alm. burger og en kylling burger.

Ang. kylling burgeren, ja… magen til dårlig madlavning skal man da lede længe efter. Kyllingen ligner mest af alt noget der har været stegt på et tidligere tidspunkt og så varmet op til lejligheden. Eller også har de stegt det i alle 45 – 50 minutter? Det er knas tørt!

Ang. de mexicanske burgere, så mangler der guacamolen, som der står der skal medfølge ifølge menukortet.

Alle burgerne på nær en er kolde, så det virker som om de fire første har stået og ventet på at den sidste skulle blive færdig.

Vi er tydeligvis ikke tilfreds med resultatet, og får fat i tjeneren.

Guacamolen påstår tjeneren er inden i burgeren, hvilket tjeneren jo bliver nødt til at indrømme, at det er den ikke efter vi åbner burgerne.

Vi spørger ind til om kyllingen er noget de har varmet op. Dette kan tjeneren ikke svare på, og mener ikke, at det er tjenerens opgave, at kende til hvordan maden bliver lavet. Det er jo ikke tjeneren der er kok, og at vi i øvrigt heller ikke kan forvente den samme betjening, da de er underbemandet?

Vi fortæller tjeneren, at det er vi som kunder egentlig er ret ligeglad med at vide, om de er underbemandet eller ej. Det må de klare internt. Vi skal jo som kunde stadig betale fuld pris uanset hvad bemanding, der er på arbejde.

Vi spørger herefter, om vi kan komme til at tale med chefen. Tjeneren siger, at der ikke er nogen chef tilstede, men kommer dog frem til, at vi kan tale med køkkenchefen.

Køkkenchefen kan godt høre, at det er en noget uheldig oplevelse vi har haft, og tager også ansvaret for det. Vi får muligheden for at få lavet noget nyt mad eller gå igen. Vi vælger det sidste, da vi synes, at det fra start til slut har været en utrolig dårlig oplevelse.

Dejligt at køkkenchefen tog det fulde ansvar for det. Men jeg ville godt nok være flov over at være et sted, og så sende sådan en gang mad ud til kunderne. McDonald laver bedre, varmere og uden mangler burgere end Hereford Village. Det burde være omvendt!

Betjeningen var helt hen i vejret og meget inkompetent lige fra start til slut. Pinligt!

Ca. kl. 19.40 forlader vi desværre restauranten, lige så sultne som da vi kom, og hvad der skulle have været en hyggelig aften med god mad, endte med en rigtig kedelig afslutning. Øv!

Til sidst vil jeg sige velbekomme til alle der påtænker at besøge Hereford Village på strøget, må I få en bedre oplevelse end den vi fik.

Kedelig oplevelse

Var inde og spise deres buffet på Strøget som ikke var pengene værd. Smagte som om det var blevet opvarmet flere gange, smagsløst kød, og flere gange måtte vi selv bede om at fadene blev fyldt op. Der var serverings personale nok, men de havde mere travlt med at stå og hyggesludre med hinanden eller stå og kigge på deres telefoner, end at sørge for gæsterne. Det eneste plus var at det var flotte lokaler, men ikke et sted jeg vil komme igen

Tja, en dyr oplevelse der ikke var pengene værd

Har spist på Hereford Village. Det dyreste bøf-sted min mand og jeg har spist OG også det dårligste. Vores mad var kedelig selvom vi havde valgt tornedoes og vi gik derfra stadig småsultne og fik ikke tilfredsstillet vores smagssanser.

FANTALASTISK!

Hvorfor er der ingen der har anmeldt endnu? i burde skamme jer:) Verdens bedste bøffer! Har spist der 2 gange og deres oksemørbrad er simpelthen så fantastisk! Har fået overtalt mit arbejde til vi afholder vores forsinkede julefrokost derinde. I burde alle prøve deres oksemørbrad med village fritter og pebersauce!
UHMMM siger jeg bare. Tak for mad og vi ses snart!

Is Herefordvillage your company?

Herefordvillage Details

Restaurant Hereford Village Beef & Spareribs på Strøget byder Dem velkommen til en super steak oplevelse. Hos Hereford Village lige midt i City er der altid gode bøffer og spareribs!

Visit Herefordvillage