Herinneringen Op Linnen reviews

Herinneringen Op Linnen reviews

Excellent
9.9

Klasse werk voor een mooie prijs!!!

Reeds tweemaal een canvas doek besteld bij Herinneringen Op Linnen vanuit België en terug super tevreden! Mooie en zuivere afgedrukte foto's voor een schappelijke prijs.
Ook de opvolging en levering verloopt gewoon perfect! Keep up the good work!!
Wim
Lokeren, België

Supersnel en supermooi

Bestelling al 1 dag later thuis. Keurig verpakt en mooie kwaliteit. Bij albelli had ik bijna een week moeten wachten! Zo zie je wat een verschil er kan zijn!

GEWOONWEG SUPER!!

Zéér behulpzaam en vriendelijk personeel.
Een goede, snelle afhandeling van zaken met een GEWELDIG canvas als resultaat!

in 1 woord grandioos

Wij zijn zeer tevreden over onze foto,s op linnen en zal binnenkort weer bestellen om mijn wandje met de foto.s op linnen aan te vullen zeer goede kwaliteit en jullie zullen er alles aan doen om het zo mooi mogelijk te doen mijn hartelijke dank daarvoor.

Perfecte service en altijd fantastisch resultaat!

Al jaren bestel ik bij Herinneringen op Linnen. Voor een verjaardag, trouwerij etc.
De service is top en het word altijd op tijd geleverd. Bij mijn bestelling van twee weken geleden was een klein foutje geslopen,maar dit werd binnen no time opgepakt en gecorrigeerd en ik kreeg keurig een nieuw doek toegestuurd. Zonder extra kosten. Helemaal Top! Als jullie op deze voet doorgaan,dan zullen je nog meer mensen aan jullie weten te binden. Ik adviseer jullie in ieder geval bij iedereen!

Al jarenlang erg tevreden!

In de laatste jaren al tientallen doeken besteld. Altijd erg tevreden. Bij mijn laatste bestelling schijn ik iets niet goed te hebben gedaan waardoor de foto ipv staand liggend is afgedrukt. Na contact met de klantenservice is mij aangeboden de doeken kosteloos opnieuw te laten drukken. Wat een goede service!! Ik blijf een trouwe klant!

Ook na jaren blijven de doeken mooi, ondanks uv-straling. Het wordt altijd snel en netjes geleverd en er zijn steeds meer mogelijkheden.

Geweldige service

Ik had een te kleine foto gestuurd , herinneringen gaf mij meteen bericht dat zij niet konden garanderen dat het goed kwam. Heel erg attent. Nieuwe foto geregeld en binnen 2 dagen mn canvas binnen.
Geweldige service en mooi eind resultaat. Zeker een aanrader.

snelle en goede service

snelle reactie via de mail en het foutje werd binnen 1 dag goed gemaakt.
Ik heb al heel vaak iets besteld en ben nog nooit teleurgesteld.
complimenten!

Super!

Wij hebben canvas doeken besteld voor onze nieuwe kantoorruimte. Hele goede service met als resultaat mooie strak gespannen canvas doeken met een scherpe bedrukking. Bedankt!

Aanrader voor het laten maken van een mooi doek

Dit is het 8e doek dat ik bestel bij HERINNERING OP LINNNEN.
En weer is alles helemaal naar wens gelopen. Het ging om een foto van mijn schoonmoeder die onlangs plotseling is overleden. Voor mijn zoontje is een mooie herinnering heel belangrijk. De foto was van dichtbij gemaakt en even waren we bang dat deze niet gebruikt kon worden omdat de randen ook nog eens weg zouden vallen.
Maar nee hoor, dit heeft men zeer goed opgelost. Oma staat helemaal goed verdeeld op de foto. Oma was erg bescheiden en stond zelf niet graag op de foto maar ik weet zeker als ze het nog had kunnen zien ze gezegd zou hebben: "dat hebben ze mooi gemaakt, echt mooi". Heel heel erg bedankt !!!

In één woord TOP!

TOP! Enorm bedankt voor jullie hulp om onze foto (die op een bepaald gedeelte niet helemaal scherp was) toch geschikt voor een afdruk te maken. Mijn ouders zijn er enorm blij mee! Tot de volgende bestelling maar weer...

fantastisch

ik wilde al geruime tijd canvasdoeken van foto's van mijn kinderen laten maken maar had alleen fotoafdrukken en niks digitaal. foto's opgestuurd en vervolgens canvas doeken laten maken. Resultaat is in 1 woord GEWELDIG !!!
kwaliteit is enorm goed, doeken zijn mooi afgewerkt en afbeelding blijft ook mooi scherp/duidelijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en kan deze firma aan iedereen aanbevelen.

Perfecte kwaliteit, snelle secure levering en kundig personeel.

Gisteren besloten om mijn werk eindelijk maar eens op canvas te laten drukken en nu hangen ze al aan de muur! Ondanks dat ik afbeeldingen had gestuurd met een te lage resolutie, hebben we in overleg toch besloten om de doeken te laten drukken. Het zou niet haarscherp zijn maar het resultaat is geweldig!

zorgvuldig opdracht aangenomen uitstekend resultaat

Na een te kleine foto te hebben aangeleverd, bericht terug dat de kwaliteit niet gegarandeerd kon worden, met opties om de foto beter aan te leveren. Nieuwe foto aangeleverd met prachtig resultaat!

Mening in één woord OVERWELDIGEND

Afgelopen vrijdag het doek ontvangen en wat is het prachtig geworden.
Voor mijn dochter is het juist door de tekst die er nu op staat nog specialer.
Zij is een alleenstaande moeder en heeft deze tekst op haar arm getattoeerd na de geboorte van haar dochter.
Mijn kleindochter is blind aan haar rechteroog en de tekst geeft weer dat het niet uitmaakt hoe je bent en dat liefde onvoorwaardelijk is.
Mijn dochter was erdoor ontroerd en dit was voor haar het mooiste kado wat ze ooit in haar leven heeft mogen ontvangen.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het mooie resultaat en de aandacht en service die jullie hebben gegeven.

3 prachtige canvasdoeken met baklijsten!

Gisteren heb ik 3 prachtige canvasdoeken met baklijsten ontvangen! Mijn dank hiervoor! Jullie hebben me super geholpen. De uitsnede is ook prima gelukt!
Er hangen nu weer 3 prachtige doeken bij ons aan de muur. Dank hiervoor!

Prachtige doeken

Mooi resultaat van mijn 2 bestelde doeken.
Levering binnen 5 werkdagen.
Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Snelle reactie na een vraag per e-mail.

wederom Geweldig

Top! resultaat was weer super mooi! en daarnaast veel sneller geleverd dan verwacht. Bedankt! TOPPIE!

Astrid

Super snelle levering van schitterende doeken!

Lieve allemaal,
Onwijs bedankt voor de schitterende doeken en de super snelle levering! Echt top! Bedankt voor alles en zeker tot de volgende keer!
Groetjes Patricia

Zeer betrokken medewerkers

Ook ik had een te kleine foto doorgestuurd, bleek te veel van de achtergrond weg te zijn gesneden. Na een melding hierover heb ik een andere foto doorgestuurd die wel goed was. Tot mijn grote verrassing kwam een paar dagen later toch mijn eerste foto keus op linnen binnen. Blijkbaar is er alle moeite gedaan om er toch wat moois van te maken. Heel erg bedankt!

Herinneringen Op Linnen Contact informatie

Laagsteprijsgarantie!

Niet goed? Geld terug!

Gratis verzending, ook naar België!

Opgespannen geleverd!

Levering binnen 24 uur mogelijk!

Over dit bedrijf

Herinneringen op linnen, wij maken van je mooiste herinnering een geweldige foto op canvas. Wij drukken jouw foto of afbeelding op een hoogwaardig canvas doek, ook wel linnen genoemd, en spannen dit op een stevig houten frame van maar liefst 3 cm dik!

Visit Herinneringen Op Linnen

Contact informatie