Hertz reviewed by

utroværdigt firma

Hertz biludlejning handler om at hive så mange af dine penge hjem som muligt, gerne med ufine metoder: Vi bestilte over nettet en bil klasse B i Manchester airport. Ved afhentningen fik personalet prakket mig en full cover insurance på, det er så OK, for jeg kunne jo have sagt nej tak, men prisen på fakturaen var beregnet forkert, 36£ for meget. Vi klagede over det, men det kunne ikke ændres pga. noget i deres computerprogram. Da vi afleverede bilen igen, forsøgte vi igen at få vores 36£ tilbage. Det endte med at der blev fratrukket 30£ take it or leave it. Desuden har vi aldrig fået godskrevet den benzin, der var tilbage i tanken ved afleveringen. Vi havde bestilt bilen til kl. 10.00 men måtte stå (ingen stole i lokalet) og vente til 10.30 før bilen var klar. Alt i alt en dårlig oplevelse med Hertz. Dog må det siges at bilen, en næsten ny vw polo, var helt i orden, nyvasket og rengjort. Bilen var god, men betjening og kundebehandling meget kritisabel. Og jeg orker ikke at starte en mail-krig med dem om de sidste penge, jeg holder mig bare væk for fremtiden. Jeg vedikke om Avis, Europcar, etc. er bedre? Er det i virkeligheden en syg branche?