Hesse Winkel reviews

Hesse Winkel reviews

It is not possible to review Hesse Winkel. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Ingen problemer!

Gik ind, klikkede og betalte, 3 dage efter kom mine varer.

Det er sådanne oplevelser der forsikrer mig om at det ER meget nemmere at handle på nettet.

problemer men de rettede op på det

havde en del bøvl med en vare...
men de rettede på det og kompenserede.

Flot netbutik og god service

Super flot netbutik som jeg har handlet hos et par gange og det har kun været en positiv oplevelse, mange lækker varer, god levering og utrolig god service.
Helt sikkert et sted jeg varme kan anbefale til venner & familie.

Tak for god vejledning

Jeg har kun rosene ord til Hesse & Winkel da jeg skulle have ny grill. Grillen er simpelthen så fed!!! Den er samtidigt tjekket at se på og enormt praktisk, når man kan dreje risten :)

Hesse & Winkel Details

Håndlavede borde og spiseborde samt fuglehuse & foderhuse i ædle træsorter, krukker i klassisk design, brug bålgrill & bålplads som grill eller bålsted - se haveredskaber bird havegrill & havekrukker

Visit Hesse Winkel

We live here: Roselillevej 30