Hestegalleri reviews

Hestegalleri reviews

7.1

Useriøst

Virkelig useriøs side hvis man ønsker at sælge sin hest! Engang skulle man ikke betale for ALT, men det skal man godt nok nu! Jeg bruger næsten ikke min bruger, kun til at se billeder af de heste jeg har solgt. Ikke en side jeg ligefrem til anbefale.
For nogle år siden, var logmenter noget man benyttede hele tiden og skrev flere om dagen. Nu bliver de slet ikke lagt mærke til pga. det nye design.

Hej Ditte,

Tak for din anmeldelse af siden.

Det er gratis at oprette en konto på siden, og man har samtidig adgang til de fleste funktioner. Ønsker man at oprette annoncer eller uploade videoer samt uploade billeder i forumtråde, så er det korrekt at man skal være VIP-bruger - men alt andet er tilgængeligt for basis brugere :)

Statusbeskeder - som logmenterne nu hedder - finder du på forsiden samt under "Min konto" - men vi tager dit input om, at de bør være mere synlige med videre.

Herlig side, men...

Super skøn side. Har været medlem siden 2006 og bruger siden dagligt. Dog er der et par enkelte minusser efter der kom nyt design. disse gør at siden kun får 4 stjerner, ellers havde jeg givet 5 .. Notifikationerne ang statusopdateringer, samt at statusopdateringerne ikke står tydeligt fremme mere. Har ikke lavet en status(logment) siden sommer sidste år...

Hej Anette,

Tak for din anmeldelse af HG - vi siger tak for de 4 stjerner!:)

Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du er generet af notifikationer omkring statusopdateringer - du kan melde mails omkring disse fra under "Min konto" - "Notifikationer".

Dejlig hjemmeside

Jeg bruger dagligt hestegalleri og jeg synes det er et dejligt sted, man får hurdigt hjælp, tips og trick, og sådan nogle ting!:-)
Jeg kan godt anbefalde hestegalleri til andre!

Hej Mira!

Dejligt, at du synes om siden - og vil anbefale den til andre :)

God hjemmeside for alle!

Jeg bruger Hestegalleri.dk rigtig meget og super tilfreds med det! Det er nemt at finde rundt i og noget for alle :)

God support - knapt så godt nyt design.

Hestegalleri har en rigtig god support, med hurtig respons. Dog er nogle af de nye indstillinger ret træls, blandt andet det med ulæste statusopdateringer.
Ellers en fin side.

der er noget for alle

hestegalleri har i mange år været en hjemmeside jeg har besøgt jævnligt.
Brugerne på hjemmesiden er altid gode for en spændende debat med mange meninger og spændende læring.
Siden bruges også meget socialt og giver en mulighed for at møde nye mennesker med en fælles interesse.
Siden er nem at bruge og give en mange muligheder

Hurtig hjælp - Skønt

Jeg synes det er dejligt at der bliver taget så hurtig hånd om de små fejl, samt at man altid får tilbagemelding når man gør opmærksom på disse.
Så 5 velfortjente stjerner herfra.

Hej Lykke,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at du har haft gode oplevelser med HesteGalleri.dk.

Mvh. HesteGalleri-teamet

Superhjælp ved hjælp til login-problemer

Virkelig god og hurtig hjælp - dygtig medarbejder. Stor ros fra mig.

Hej Pia,

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at du fik hurtig hjælp, og at dit problem blev løst.

Problem med aktivering

Jeg forstod ikke hvorfor at jeg skulle betale igen, for aktivering.

Det viste sig så, at der var en logisk forklaring, og alt blev ordnet.

5 stjerner fra mig!

Hej Malou,

Godt at høre, at dit problem blev løst tilfredsstillende - vi siger tak for de 5 stjerner!

Mvh. HesteGalleri-teamet

Meget god, selvf. små mangler men er altid tilfreds

Jeg er aktiv bruger af hestegalleri, og er meget glad for det. Klart er der nogle mangler fx i det tekniske af og til, men lige nu skyldes det udelukkende at det har fået nyt design og derfor skal finhederne lige justeres. Man får altid den support man behøver.
Jeg har ikke oplevet snyd i marked.
Dog skal man passe på med at tro på alt der skrives i forum. Det er meget præget af "du er ond ved din hest hvis du rider med bid" og "du burde meldes for dyremishandling fordi du ikke tilkalder en dyrlæge når hesten har fået en hudafskrabning". Mange kan kun se det sort-hvidt og derfor skal man bruge sin sande fornuft når man læser i forum.
Ellers er jeg MEGET tilfreds og har ikke noget at brokke mig over

Hej Lea,

Tak for din anmeldelse af HesteGalleri! Dejligt, at du er glad for at bruge siden, og har haft gode oplevelser her.
Det er nok altid sådan at man på nettet, skal tage nogle udtalelser med et gran salt - men man kan også finde mange gode tips og diskussioner, når man gør dette.
Godt, at du ikke selv har oplevet snyd i markedet - men skulle det ske for dig - eller en af dine venner på siden, så kan man kontakte supporten på www.hestegalleri.dk/faq, så hjælper vi med sagen.

Markedet trækker ned

Fin side for hesteinteresserede (men vær obs på at der er fyldt med teenagepiger), men der er lidt problemer med snyd i markedet. Det er jo hvad der sker når man har privat handlende, men der må kunne findes en løsning på det.

fin side

hvor jeg kan søge råd hos andre hestefolk. Eller læse spørgsmål/svar i forum.

Eldorado for snyderer

Hestegalleriets gode sider: Et forum hvor man kan spørge om hjælp til ting, både hesterelateret og hverdags ting. Albums hvor man kan oprette utallige af billeder, fotoprofiler, og muligheden for at fravælge bedømmelse hos ens heste, og mulighed for at oprette videoer og sælge ting i markedet.

Dårlige sider: Ukontrolleret og forvirrende marked, hvor svindlere får fri spil, der er ingen former for sikkerhed, der er ingen bedømmelser af sælger/køber, og ingen hjælp fra hjælpeadmins. Bliver man snydt, kan man politi anmelde, og det er det. Man må ingen steder offentlig gøre i forum, hvem der har snydt en, ikke engang ved eén person der har snydt op til flere brugerer. Hjælpe-admins har ikke styr på hjemmesidens regler og fortolker dem efter eget ønske, flere af hjemmesidens regler er også tvetydige. Og samtidig koster en profil 59 kr, og hvis man vil oprette videoer, og have et usikkert marked med, hvor der dagligt er folk der bliver snydt, kan man lige smide ekstra 59 kr oveni, og så samtidig risikere at hjælpe-admins frysser eller sletter ens profil, hvis man ikke taler dem efter munden, men er af andre holdninger og/eller stiller sig kritisk. Meget ukontrolleret side, et lille bevis, må være da siden ansætter en hjælpe-admin, der efter lang tid, viser sig at være en stor snyder i markedet. Absolut eldorado for svindler... og bedste tip, hold jer væk fra "udstyrs" markedet, det er ikke pengene værd.

Udemærket

Hestegalleri er nem og overskuelig. Det er nemt og hurtigt at oprette annoncer.
Synes dog at der er en del useriøse sælgere/købere på siden.

fleste af tingene er gode

fin side, men der er dog nogle ldt kritiske punkter som jeg syntes de skulle gøre noget ved

God hjemme side

Hej det er en god hjemme side Men den skal laves om Da man slet ikke må noget jeg synse man skal må alt og ikke blive frossetet KHMig 6 stjerner:-) Nej 1 for man bliver frosset Ej 6 Stjerne

Mange brugere med samme interresse

Dejlig sted at være, hvor man kan holde sig opdateret blandt sine hestevenner og følge med i ens egen og andres udvikling med hestene samt sig selv.

super

super hjemmeside synes bare der mangler et "sikkert" betalings system da der er en del der snyder og så er der ikke noget at gøre..eller fin side
kh Tina

Udmærket side men med mangler

En udemærket side men deres marked afsnit kunne godt være mere opdelt.

Men man skal bare være opmærksom på at det er meget teenager der er der inde. og de kan godt hoppe fra køb eller lyve godt og grundigt om varen.

Plus man skal være obs på at der kan forgå en masse snyd der inde også.

Fin hestehjemmeside.

Et til tider rigtig hyggeligt sted, hvor de fleste er søde og imødekommende. Selvfølgelig er der enkelte der er utilfredse o.s.v. men generelt er det en god og nyttig hjemmeside.

www.bazoom.dk Details

Visit Hestegalleri