Hetzner reviews

Hetzner reviews

8.6

Skarpe priser

Man får meget for pengene her - har en VPS og har ikke oplevet nogen problemer indtil videre.

Perfekt produkt

Har både en VPS (VQ7) og en dedikeret server (EX4, der kører VMware ESXi), begge dele kører bare perfekt, det har kørt i næsten et års tid nu uden nogen nedetid af hvad jeg har observeret hvertfald.

Latency'en til serverne fra DK er totalt i orden, 24-25 ms fra Danmark.

Deres support har været kanon de få gange jeg har skulle have fat i dem.

De kan klart anbefales.

Kører perfekt! God service og konkurrencedygtige priser.

Jeg har nu haft en webserver hos Hetzner i næsten 1 år, og det har kørt helt uden problemer. Jeg har altid oplevet god service, og har ikke oplevet nogen som helst nedetid på serveren endnu. Hardwaren kører super hurtigt, og til en god konkurrencedygtig pris. 5 stjerner herfra!

Sådan skal hosting virke

Hosting på den rigtige måde. Realistiske begrænsninger, men til gengæld virker tingene altså også bare. Her er ingen pressede hosts, responsen er altid hurtig, og pålideligheden er god. Hetzner leverer den vare, som andre fejler på

Aldrig problemer, altid oppe god information

Skiftede dankort og glemte at opdatere oplysninger på Hetzner, fik en påmindelse før jeg fik en rykker.

Aldrig haft problemer

Aldrig haft problemer, hos dem..
Serveren køre uden problemer.

Fantastisk udbyder

Vi har et par servere hos Hetzner og der er aldrig problemer. Det hele fungerer lige efter hensigten.

Super reaktionstid

Har nu været kunde hos hetzner i 3 år, og har oplevet tæt ved ingen nedetid.
Deres service er simpelthen super, og da en af mine servere havde et hardware problem blev dette udbedret på under 4 timer, hvilket lå langt over forventningen til den pris de tager for deres servere.

Deres information er også kanon, bare der er den mindste chance for noget planlagt arbejde kan påvirke driften bliver man informeret flere uger i forvejen så det ikke kommer som nogen overraskelse.

Is Hetzner your company?

Hetzner Details

Hetzner Online als ein führender Webhostinganbieter und erfahrener Rechenzentrumsbetreiber in Deutschland bietet professionelle Hostinglösungen zu fairen Preisen: Webspace, leistungsstarke Root und Managed Server, Domainregistrierung, SSL-Zertifikate und Suchmaschineneinträge.

Visit Hetzner