HiFifreaks.dk reviews

HiFifreaks.dk reviews

9.6

Bedste service nogensinde

Hififreaks.dk har givet mig den absolut bedste service, jeg har oplevet hos en webshop. Lynhurtig kundeservice og fantastisk levering og hjælp. Jeg vil anbefale denne virksomhed til alle.

Super service og levering !

Fik en super service og varene blev levet 1 dag efter bestilling !

Fornuftig og imødekommende - Værdsætter tilfredse kunder

Værdsætter sine kunder og ligger vægt på god service!

Uheld kan ske for enhver og her må man sige, at hififreaks er parate til at afhjælpe problemer via en konstruktiv dialog.

Det er noget jeg virkelig sætter stor pris på.

Er der når du har brug for det.

Har netop købt en Maranzt SR7008, som demomodel til en god pris.
Kunne ikke se at det var en demo model, selvom jeg ledte efter det.
Har haft ringet til HiFifreaks, for afklarende information og hjælp omkring opsætning af receiveren og fik rigtigt god og forklarende hjælp.
Grundet yderligere nedsat pris på demomodeller indenfor min fortrydelsesret, har HiFifreaks modregnet differencen. Det er bare super, så er der flere penge at handle for næste gang. Jeg vil give HiFifreaks mine bedste anbefalinger, og jeg er klar til at handle hos dem igen.
Virkelig en service ud over det forventede.

Super pris, service og fantastisk hurtig levering

Svarer hurtigt på eventuelle spørgsmål... Priserne er gode og leveringstiden er meget hurtigt. Kan anbefales.

Super service, altid klar til at handle :-)

Har købt hos dem et par gange, og der har aldrig været problemer.
Vil klart anbefale dem.

Super service og hurtig levering

Kan kun anbefale Hifi-freaks, som hjalp med besvarelse af spørgsmål via chat. Havde min nye forstærker 24 timer efter jeg bestilte på hjemmesiden!

Kanon kundeservice og RIGTIG hurtig levering

Kan varmt anbefale denne virksomhed til alle, de er hurtige til at svare på mails, og samtid rigtig gode til at give råd og vejledning.
Derudover giver de en hurtig levering, jeg bestilte fra dem tirsdag kl. 16 ca og havde allerede varene kl. 10 dagen efter, og dette er selvom jeg bor på Bornholm.

Så alt i alt et rigtig godt sted at handle.

1.klasse service.....igen.!!

varen blev leveret ved døren. . . Søndag aften. . Det kan Post dk lære noget af. . Tak for super service . . Igen. .!!

Helt perfekt

Jeg fik leveret min pakke én time efter, at jeg havde bestilt min pakke. Lynhurtig levering og god service, kan helt klart anbefales!

Her er der service og top produkter

Bestilte en Audiolab M-DAC i en demo, lørdag den 28/12, fik en melding 5 timer efter at ejeren desværre pga defekt bil først kunne levere søndag...Søndag som aftalt kom produktet ikke en demo, men et nyt produkt indpakket og med personlig overlevering og en snak omkring produktet som helhed. her følte jeg service som mange kunne lære af og kun få får ved nethandel.
Køb endelig hos HIFI-Freaks, de fortjener det!

Super god service.

Har købt fra Hifi Freaks to gange. Begge gange har det været en rigtig god service. Medarbejderne er altid flinke og rare at snakke og handle med.

Vil uden tøven anbefale dem. Handler der helt sikkert igen..

Super Serrvice

Bestilte en Marantz 3 dage før jul.
Blev ringet op 2 dage før jul "du når jo ikke at få den før jul med posten.. er du hjemme i aften?"
Og så blev den leveret af en en smilende medarbejder "Du må endelig ikke tøve med at henvende dig hvis der er den mindste smule"
Super service, og Super hurtig levering.. endda lige op til jul.

Super hurtig levering

Alt kørte som smurt.

Langsommelig service, som endte godt til sidst.

Tilbage i Maj kontaktet jeg HiFi-Freaks telefonisk for at reklamere over nogle højttaler fra Focal vis farve smittet af.
Grundet meget bøvl med Focal tog ombytningen meget længere tid end forventet.
Og Densen, som er HiFi-Freaks service center, endte med at give op,
efter at have forsøgt at få dem i tale i 3 måneder.
Aftalte med Hi-Fi-Freaks, at jeg blot kunne vælge et andet produkt til samme værdi.
Den 2. Oktober modtog jeg mit nye sæt højttalere. :)

De får 3 ud af 5 stjerner fordi:
Positivt:
De folk jeg var i kontakt med var altid venlige at snakke med.
Efter Densen opgiver Focal tøver HiFi-Freaks ikke med at give mig et andet tilbud.

Negativt:
-De trods alt tog over 4 måneder at bytte noget der åbenlyst var en fejl i produktet.
-Og fordi deres feedback i denne periode var meget begrænset, med mindre jeg selv kontakte dem for at få en status.

Da fejlen primært ligger hos Focal, vil jeg ikke være bange for at bruge HiFi-Freaks igen.

God service hele vejen

Jeg bestilte to sæt kabler. Det viste sig at det ene sæt var udgået, så jeg fik et opkald med et tilbud om at få nogle tilsvarende i en længere længde til samme pris. Det er skide god service!

De er ellers hurtige og alt fungerer bare.

Perfekt service

Har prøvet en enkel gang med noget der var fejl på og der byttede de det omgående og uden spørgsmålstegn som man jo tit får andre steder. Kanont!

M-DAC - Uovertruffen produkt!

Alt kørte lige efter bogen og M-DACén er bedre end ventet :-) Leveret hurtigt, God pris! Reklamation regner jeg ikke med jeg skal bruge da M-DACén kommer til at køre perfekt i 30 år :-)

God vare, god pris, god service, hurtig levering

Jeg bestilte et par Boston højttalere, og da jeg havde lidt problemer med at forstå, om jeg nu havde placeret ordren online, blev jeg ringet op straks næste morgen for at høre, om jeg nu skulle have et eller to sæt højttalere. Jeg skulle kun have et :-)

De blev leveret med posten allerede næste dag, og de spiller meget fint til prisen, så jeg kan ikke klage over hverken vare, pris, service eller levering.

Jeg kigger først på HiFifreaks.dk næste gang, jeg skal supplere eller udskifte udstyr, det er helt sikkert!

Høj Troværdighed

Fik lov til at hjemlåne apparat i mere end end 10 dage så jeg kunne prøvce det rigtigt af inden jeg besluttede mig for køb. Helt igennem god service

Hifi-freaks ApS Details

Visit HiFifreaks.dk