Hi-Fi Klubben Danmark reviewed by

Hvalsø, DK

Endelig et sted som ved hvad de sælger!

Jeg har gennem flere årtier handlet hos Hi-Fi klubben. Som stor musik-fan, udøvende musiker og kvalitets-nørd, er Hi-Fi klubben for mig, når det kommer til mit kritiske øre og min kritiske vurdering af lydbilleder.
Hi-Fi klubbens udbud er så stort og priserne så variable, at der er noget for enhver der lige som jeg selv mener, at musik skal høres gennem ordentligt udstyr, for at komme til sin ret. Efter min ydmyg mening, er Hi-Fi det eneste rigtige når der skal LYTTES. Der er nemlig stor forskel på om man "bare" hører musik ( fx som baggrundseffekt) eller om man rent faktisk LYTTER.
Hi-Fi klubbens produkter ER selvfølgelig dyrere end et mini-anlæg fra et supermarked, men jeg vil til enhver tid også mene, at disse to ting så absolut ikke tåler sammenligning. Det ville være det samme som at sammenligne en dåse-hakkebøf med en reel bøf!
Det eneste som svinger ustabilt i Hi-Fi klubben er priserne! -Man kan nemlig finde produkter i enhver ende af scalaen -men altid et godt og stabilt produkt. Min gamle NAD CD-afspiller afgik fx først ved døden her i Februar 2011 -efter 16 års tro tjeneste hos en ægte musik-geek!
Hi-Fi klubben får hermed mine bedste anbefalinger!

Skulle jeg dog alligevel komme med noget mindre positivt (især for folk som ikke er kunder i Hi-Fi Klubben) så ville det være, at jeg desværre har oplevet at blive betjent af noget personale, som gav mig en overlegen attitude stukket i fjæset. Jeg er godt klar over, at man når man er nørdpået eler andet område, let kan komme til at tale hen over hovedet på folk som ikke er, men flink betjening og høflighed er en dyd, som alle bør kunne mestre. Af denne grund, lander min anmendelse på fire stjerner, og ikke de optimale fem.