Hi-Fi Klubben Danmark reviews

Hi-Fi Klubben Danmark reviews

9.0

Sælger varer uden at kunne levere, erstatning tilbydes ikke

Vi har i mandags den 7. april bestilt en Samsung fladskærm i en af Hifi-klubbens fysiske butikker i København. Den var ikke på lager i butikken, men idet de kunne se der var lager i andre butikker ville de bestille den hjem. I dag den 9. april ringer jeg for at høre om hvornår de forventer jeg kan afhente den, og tilbyder også at jeg selv kan hente den i en anden butik. Jeg bliver derfor henvist til en anden butik som burde have den på lager. De fortæller den sidste skærm lige er blevet reserveret af en anden kunde. Dvs. der har været lager, men butikken i København har ikke nået at reservere skærmen. Efter at have snakke med butikken i København igen, siger de at de desværre ikke kan hjælpe mig. Skærmen er nedsat til en rigtig god pris, og derfor kan jeg ikke blot købe den et andet sted, da det vil koste mig 2500 kr. Jeg henviser i telefonen til at den danske forbrugerret (§24, 25, 74) siger at det er sælgers ansvar at levere varen som lovet ved bestilling, alternativt kan køber lave et dækninkskøb og sælger skal dække de ekstra udgifter der måtte være ved dette. Hifi-klubben kender ikke disse regler og henviser til at det ikke er deres ansvar at leverandøren ikke kan levere. Og jo, det er jo lige præcis det som der er sælgers ansvar. Jeg er nu blevet tilbud at købe en brugt skærm med et nedslag på 500kr. Dette er jo på ingen at leve op til deres forpligtelser som sælger. De har ikke engang tilbudt en anden ny skærm (bedre) til samme pris. Det er ikke så svært at indrømme at man har lavet en fejl og solgt skærmene til andrer kunder istedet for mig som havde bestilt/køb den i butikken, og dermed også tage ansvaret og betale for den fejl som man har lavet. Jo med mindre man gerne vil undlade at overholde lovgivningen og samtidig sikre sig sure kunder der aldrig vender tilbage til en utroværdig butik.

Hej Susan,

Det er altid trælst at have sat næsen op efter et produkt, og så opleve at man ikke kan få fingrene i det.

Nu kender jeg ikke detaljerne i forløbet, men vi vil selvfølgelig gerne undersøge en ekstra gang om der er noget vi kan gøre?

Derfor - send en mail til risogros@hifiklubben.dk, med dine kontaktoplysninger (mobilnummer og adresse), samt hvilken Samsung skærm (model og størrelse) det er du er interesseret i - så kontakter vi dig.

Bjarke, Hi-Fi Klubben

Professionelt ud over alle grænser.

God service. Velfungerende webshop. Sikker og hurtig levering.

Stadig entusiaster som sælger til andre entusiaster

Jeg har købt et sæt Cerwin Vega XD5 aktiv højttaler - CVXD5BK hos Hi-Fi Klubben og kan varmt anbefale dem.
Det er snart mange, mange år siden jeg først stiftede bekendtskab med Hi-Fi Klubben (købte i min glade ungdom bl.a. NAD effekttrin og mange andre gode sager mens man drømte om at få råd til sager som forstærkere med radiorør, de fineste Ortofon pick-up´er osv.) og jeg oplever dem stadig som folk der elsker lyd, billede og kvalitetsprodukter, som de sælger til andre entusiaster.

Du går ikke galt i byen ved at handle hos dem.

Hilsen Christian

Genialt produkt!

Meget stabil og lyden er meget bedre, end jeg havde forventet.

Pris og levering OK

Pris og levering OK

Lækker Kvalitet!

Super god kundeservice i butikkerne, vildt lækker lyd og kvalitet til prisen.

Hurtig og præcis levering

Bestillingen blev afsendt og modtaget som lovet

Bedre kan det ikke blive.

Bestilte tirsdag eftermiddag og levering onsdag - perfekt. Super håndtering, havde glemt firma navn på leveringen og blev ringet op få minutter efter jeg havde lagt bestillingen. Dejligt at møde et professionelt og service minded firma.

Hurtig, præcis og billig

Jeg så et tilbud på nettet på en Samsung 7005 TV til 6.999 - hvilket er ca. 4.000 under prisen, og slog til med det samme. Dagen efter kunne jeg hente "pakken" på posthuset.
Super god oplevelse

Let at tracke

Let at tracke og gode updates når levering er på vej.

Nem og pålidelig.

Bedste forretning jeg nogensinde har (og forhåbentlig vil) handle i. Kvalificerede medarbejdere der kan deres kram, ordentlige produkter og god kundeservice.
Er nu den glade ejer af et par DENON AH-D340.

Meget svingende

Hifiklubben var før i tiden der hvor man købte det gode udstyr, og hvor man blev betjent af folk der vidste hvad de talte om.
Det er desværre en saga blot - de har stadig masser af fint udstyr, men der er gået for meget salgstale i den, det handler ikke længere om at kunden kommer hjem med det rigtige, men om at hive så mange penge ud af folk som muligt.

Fantastisk hurtig levering

God service og hurtig levering! Helt fantastisk

Lynhurtig levering

Bestilte en router om fredagen, og havde den mandag morgen. Perfekt !

lækre produkter og detaljerede produktbeskrivelser

Varen kom lynhurtigt og levede op til beskrivelsen

Manglende kontakt

Jeg har købt en harddisk optager, og det varede en mdr. længere en lovet at få den. Efterfølgende har jeg ikke fået den til at virke. Jeg har nu forsøgt at få hjælp over nettet i et par dage, først til online@----, siden netbutik@---- men jeg har endnu ikke fået kontakt.
Nu prøver jeg også her:
Fakturanr. 5051575

Har lige fået min længe ventede Samsung BD-HDD Combo, men kan ikke indstalere mine tvkanaler. Jeg får beskeden at signalet er dårligt.
Jeg får tv gennem Stofa, og har pakke 1. Fra stikket i vægen har jeg brugt det medfølgen antennekabel og sat det i ANT IN.
På fjernbetjeningen trykker jeg HJEMMESKÆRM, men der kommer ikke et feldt frem hvor der står PROGRAMMER.
Går gennem INDSTIL, og siden spurgt om signalet er LUFT eller KABEL, jeg vælger Kabel.
Så skal jeg vælge udbyder og Jeg vælger ANDET.
Tilsidst skal jeg vælge Netværk, og her er jeg i tvivel da jeg ikke er på netværk (endnu), så jeg vælger FULD.
Trykker SCAN og den gule linie kører til 100%, og der er ingen kanaler indlæst.
Hvad er der galt

Erik Rasmussen

Hej Erik

Vi beklager den forsinkede levering fra producenten - det er hverken normalt eller optimalt! Vi holder løbende kunderne informeret vedr. restordre og det er yderst beklageligt, når en ordre bliver så forsinket som i dette tilfælde. Din mail vedr. support til opsætning er modtaget og vil blive besvaret af vores kundeservice så hurtigt som muligt.

Mvh Jacob, Hi-Fi Klubben Netbutik

Fin netshop, men servicen er set bedre..

Det er en fornøjelse at besøge Hi-Fi Klubbens hjemmeside, som har bedre beskrivelser og billeder af varerne end nogen andre Hi-Fi leverandører jeg pt kan komme i tanke om. De fysiske butikker er for så vidt også et besøg værd for folk, som er interesseret i seriøst Hi-Fi grej.
Desværre kan der alligevel forekomme fabrikationsfejl og defekte komponenter, hvilket jeg for nylig var udsat for i en netværksafspiller købt i Hi-Fi Klubbens netshop.
Her synes jeg det tog Hi-Fi Klubbens værksted lige lovlig lang tid - nemlig fire uger - at nå frem til, at jeg måtte have en ombytter. Eftersom der var tale om en handel på nettet, ville det også have været bedre om man automatisk havde tilbudt mig at få tilsendt ombytteren, frem for at jeg, som tilfældet var, selv skulle ulejliges hen i nærmeste fysiske forretning. På den konto kunne der nemt ryge to stjerner, men flere andre ting købt her har bare fungeret upåklageligt i årevis, hvilket selvfølgelig giver noget goodwill i regnskabet.

Hej Stig

Tak for din kommentar. Vi beklager at du oplevede fejl på produktet og at det tog lidt for lang tid at konstatere, at du skulle have en ombytter. Vi skulle naturligvis have tilbudt at sende ombytteren til dig, da der var tale om en nethandel - her må vi lige være lidt mere på forkant næste gang. Tak for input og fortsat god fornøjelse med musikken.

Mvh Jacob, Hi-Fi Klubben Kundeservice

Fin service, god Info og hurtig forsendelse. Pletfrit.

Super god lyd og funktionalitet

Nemt og lækkert system med god lyd.

Det eneste, der ikke var perfekt, var overskueligheden inden for samme produktgruppe. For mig så det ud som om, at man kunne klikke på ét produkt i gruppen og springe direkte til det. Det lykkedes ikke for mig, men jeg fandt ud af at rulle gennem produkterne til det ønskede.

Hi-Fi Klubben Danmark

Om virksomheden

I Hi-Fi Klubben finder du den højeste kvalitet inden for stereoanlæg, fladskærme og surround sound. Køb din hi-fi og hjemmebio i Hi-Fi Klubben!

Visit Hi-Fi Klubben Danmark

We live here: Europaplads 4