Hi-Fi Klubben Sverige reviews

Rating distribution

Reviews

About

Bästa TV:n jag haft

Helt klart en riktig dräpare. Man slås av den enorma skärpan när man ser kanaler i
HD-format. Bra pris och snabb frakt förstärker intrycket av ett bra köp.
Review by confirmed purchaser

Snabb leverans av bra utrustning

Beställde en Tv på en torsdag och hade tv:n hemma på måndagen. Snabbt jobbat!

Suveränt!

NAD DAC 1 är toppen att koppla ihop datorn och stereon med.
Att sedan HiFi-Klubben levererar nätbeställningen på två dagar och till ett kanonpris gör inte saken sämre !

Kanonljud

Toppklass på hörlurarna vi köpte sist, kunnig och trevlig personal.
Review by confirmed purchaser

kvalitet & god service :)

kan bara säga KVALITET & MYCKET GOD SERVICE :))

Bästa servicen!

Först fick jag genomgående hjälp med att hitta precis det ljudsystem som passade mig baserat på behov och budget. När sen varan jag fick var trasig från fabrik betalade Hi-Fi klubben för frakten och en ny vara, och det gick fort mellan Danmark och övre regionerna av Norrland! Snyggt jobbat!
Review by confirmed purchaser

Snabb leverans och bemötande personal!

Snabb leverans och bemötande personal!

Bra butik

Snabb leverans, korrekt information

hifiklubben=kvalitet och bra service

bra kvallitet på hifi prylar sen bra service både i webbutiken och fysisk butik.jag är hifklubbskund sen ca 9år tillbaka och det kommer jag fortsätta med!

Pålitlig och snabb service

Det är inte första gången jag handlat online från Hi-Fi-klubben och jag kommer troligen att göra det igen. Smidig procedur att registrera köp, snabbt mailsvar med uppskattad leveranstid och snabbare leverans faktiskt. Jag har hittills inte haft anledning att klaga på något köp, men jag gissar att ev klagomål också hanteras professionellt.
Och så har de så bra prylar.

buy in confidence

great products 100 % professionals buy in confidence !
Review by confirmed purchaser

Bra radio, prisvärd och snabbleverans.

Jag gillar min DAB/FM radio jättebra.

Bra service, inga konstigheter

Jag köpt ett par högtalare med diverse tillbehör som, efter lite strul med posten som inte kunde dela ut när det snöade, anlände smärtfritt.

Ännu ingen TV

Det har nu gått 10 dagar sedan tvn försvann på posten. Har fått ligga på för att få information. I fredags fick jag informationen att Posten skulle ha hittat tvn men ännu syns den inte på tracking (3 dagar sedan).
Även om detta nu förmodligen är Postens fel så hade jag förväntat mig bättre information/uppbackning från Hi-Fi Klubben.
Hi-Fi Klubben

Reply from Hi-Fi Klubben

Hej Per-Gunnar och tack för er post.

Det är ytterst beklagligt att din TV har försvunnit och än mer beklagligt att du inte har erhållit den hjälp och uppbackning du förväntade dig från oss på Hi-Fi Klubben, detta ber vi om ursäkt för!

Vänligen kontakta mig per mail: ubh@hifiklubben.com alt telefon 070-1888671 så ska jag ordna en lösning på detta.
Mvh
Urban Hiärne

trevliga och kunniga

Beställde kablar som gick från Danmark, hade dom 3 dagar senare. Inget strul. Rådfrågade om kablarna eftersom de skulle användas till infälld installation, det visades att dem jag spanat ut var klibbiga och skulle fastnat ganska fort.
Rekommenderar Hifiklubben helt klart

Onlinebeställning + kundtjänst

Snabba och bra! Betyget innefattar även kundtjänsten som var mycket bra!

Älskar AirPlay, älskar HiFiklubben

HiFiklubben har det jag eftersöker, dessvärre skulle jag önska att ni kunde leverera med SMS-notifiering när paket finns att hämta. Det har hänt att det första notifieringsmailet för att paket har anlänt, försvunnit. Vilket gjort att jag fått vänta på påminnelsemailet.
Review by confirmed purchaser

Bra service och snabb leverans

bra hemsida, enkelt att hitta, bra rutiner för köp och snabb leverans.
allt till full belåtenhet

lagerstatus restorder i webbshopen

Önskar att ni visar om varan finns i lager eller ej, samt beräknad lev vid restorder, när man beställer på webbshopen, betalar med kontokort
Beställer man en produkt och sedan den inte finns i lager, betalar med kort, låses likviden tills leverans skett, vilket ibland tar både veckor o månader (Sonos)
Fixa detta tack
Mats
Båstad
Hi-Fi Klubben

Reply from Hi-Fi Klubben

Hej Mats,
Vi har nyligen bytt hemsida (plattform) och har tyvärr inte fått in datum för beräknad leverans på hemsidan ännu. Vi ber om ursäkt för det och hoppas det skall finns inom kort.
Hälsningar
Ingvar Anderssson, Hi-Fi Klubben Webbutik

Bra, billigt och snabbt

Inget alls att klaga på. Efter att ha lagt min order fick jag snabbt en bekräftelse och kvitto på min beställning. När garam sedan skickades från lagret fick jag ytterligare ett mail tillsammans med kolli-id, så att jag kunde följa hur varan skickades. Efter ett par dagar levererades varan. Jag kan absolut rekommendera Hi-Fi Klubbens webbutik och är supernöjd.

Hi-Fi Klubben Sverige

Om Hi-Fi Klubben

Hos Hi-Fi Klubben handlar allting om ljud och bild – inte kylskåp, tvättmaskiner och stavmixrar. Hos oss får du musik- och filmupplevelser för varendaste krona.

Visit Hi-Fi Klubben Sverige

Kontaktinformation

Call us on: 0771-80 00 90
We live here: Sweden

Category

TV & Display

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.