Hilton Events reviews

Hilton Events reviews

7.1

Når betjeningen er bedre end maden.

Som overskriften skriver; "når betjeningen er bedre end maden", jeg synes efter at have været ude for at spise mere end 10 gange på Hilton ved siden af Københavns lufthavn, jeg kan tillade mig at bedømme stedet, som værende et af de bedre steder, dog ikke det bedste.

Restauranten er super hyggelig når man f.eks. er derude som et kærestepar, der er en hyggelig stille baggrunds musik til et stille og ikke mindst i rolige omgivelser. Maden man kan få derude, er selvfølgelig noget i den bedre ende, der er smag på kvalitet - ydermere kan man virkelig mærke der er vægt på omhu og detaljer. Det jeg har bidt mest mærke i, de gange jeg har været ude på Hilton for at spise, hvilke også er grunden til jeg hellere vælger at gå ud for at spise på Hilton, fremfor at spise på en kedelig baggårdsrestaurant, er deres dejligt lave priser.
Hvorfor jeg har valgt at give 4 stjerner, istedet for 5, er fordi jeg 2 gange, af de gange jeg har været derude for at spise, har jeg fundet et hår i min mad. Ydermere fandt jeg en slags snor i en kage, jeg fik til dessert. Da jeg konfronterede deres tjenere med dette den første gang, blev det pænt undskyldt og jeg blev tilbudt blandt andet rødvin som undskyldning. Den anden gang det samme skete, var det ved tilfældighed den samme tjener, denne gang virkede det mere som om deres tjener ikke troede på mig - det er bare ikke iorden. For hvad grund har jeg til at ville plante hår i min egen mad? Jeg må jo håbe at dette er et engangstilfælde...

Jeg vil helt klart anbefale restauranten i Hilton til andre i fremtiden.

Is Hilton Events your company?

Hilton Copenhagen Airport Details

Visit Hilton Events