Himmelevdyreklinik reviews

Himmelevdyreklinik reviews

7.1

Hovedsagligt positive oplevelser

Vi brugte denne dyreklinik i lidt over et år, mens vi boede i Himmelev og var alt i alt tilfredse. Jeg har to hankatte, som begge skulle kastreres og øremærkes, hvoraf det gik godt med den første men mindre godt med den anden. Han havde efterfølgende nogle problemer med halsen og øremærket var alt for dybt i øret (det gik hele vejen gennem øret så man også kunne se det på den anden side). Bortset fra denne episode, har vi ikke oplevet problemer, og de er altid søde og rare og klar til at hjælpe.

Is Himmelevdyreklinik your company?

Læge John Kloth Petersen Details

Visit Himmelevdyreklinik