Himmerlandsflyt reviews

Himmerlandsflyt reviews

8.4

Ikke en finger at sætte

Flyttede fra Kbh til Århus og harfået en super betjening. Anbefales uden tøven.

Professionel og pålidelig flytteservice

Man kan ikke ønske sig en bedre flytning. Prisen er billig, og flytningen blev udført som aftalt af yderst professionelt og venligt personale. Hurtig og direkte kommunikation inder hele flytningen og efterfølgende i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Utroværdigt firma

Min Kæreste og jeg fik et tilbud fra Himmerlands flyttefirma på flytning fra Amager til Århus, som vi accepterede.

Af mail historik med en medarbejder hos firmaet, fik vi at vide at de kunne d. 27 december om eftermiddagen, og på den ordrebekræftelse vi fik, stod der klart og tydeligt "Ca. kl. 14".

Stor er min overraskelse da jeg bliver ringet op d. 23 december kl. ca. 11 at flyttemanden kommer klokken 11 d. 27 december - og der følger ingen forklaring med, hvorfor tidspunktet er blevet ændret til at være 3 timer tidligere.

Da jeg så påpeger, at de folk vi har til at hjælpe er på arbejde, og ikke kan komme til kl. 11 - for jeg at vide at "Hvis man ikke er klar til kl. 11, er man heller ikke klar til kl. 14".

Og der er heller ingen forståelse for, at det er et problem for min kæreste (som er den der bor i lejligheden)og som er i skive, og meget svært (eventuelt umuligt) at finde en togforbindelse med DSB, der gør at hun kan komme til amager til kl. 14 (ud over at hun selvfølgelig også vil miste den billet hun har købt).

Da jeg efterfølgende spørger, om medarbejderen selv mener at det er rimeligt at flytte tidspunktet 3 timer, fra kl. 14 til kl. 11, får jeg at vide at de tider de giver er ca. tider, og at: "3 timer ligger inden for den ramme som er dækket af begrebet ca.".

Jeg er selvfølgelig dybt uforstående for hvordan man som et seriøst firma kan opføre sig som beskrevet i ovenstående, uden på noget tidspunkt at komme med en undskyldning, eller komme os i møde med et forslag til at løse den situation som de har bragt os i.

Endvidere har vi været nødt til i al hast at finde et andet flyttefirma, hvilket selvfølgelig har gjort vores flytning forholdsmæssigt meget dyre.

Fleksibelt, billigt og professionelt!

Bedste tilbud modtaget på flyttetilbud.dk - billigst pris, fleksibel og god service ved telefonisk henvendelse.

Selve flytningen gik over al forventning, professionelle flytte folk som samtidig var service mindede og venlige - det var en helt igennem en god oplevelse som varmt kan anbefales!

God pris og alle aftaler overholdt - og dybt professionelle folk!

Jeg har netop fået leveret et relativt dyrt spisebord med tilhørende stole fra Grenå til København af Himmerlands Flytteforretning. Jeg indgik aftalen telefonisk, og alle aftaler omkring afhentning, pris og levering blev overholdt til punkt og prikke. Prisen jeg fik var god, og billigere end andre tilbud, jeg indhentede.

Møblerne blev transporteret med omhu og blev leveret i perfekt stand.

Super service og pålidelige folk - det kan jeg kun anbefale!

Kanon flytning

Vi har nu brugt dem 2 gange og bedre flyttefirma findes ikke !!!
De er lidt før aftalt tid. Alt bliver behandlet med forsigtighed. Tingene bliver båret på plads og stillet hvor de skal. Kan kun give dem mine varmeste anbefalinger og skal jeg flytte igen overlader jeg det trygt i deres hænder , for behandler tingene som var det deres egne :-)

Fantastisk oplevelse, dyb beundring

På baggrund af vores søns erfaring med Himmerlands flytteforretning ved 2 tidligere flytninger, valgte vi dem - gav også den bedste pris - da vi skulle flytte fra København til Ebeltoft.
De kom til tiden, og var færdige længe før forventet, samt afleverede på adressen i Ebeltoft, hvor alt blev sat ind i de rum, der stod på kasserne.
Super dygtige folk. Tak for en god oplevelse.

Søde, omhyggelige og forsigtige flyttemænd.

Jeg var yderst tilfreds med min flytning med Himmerlands Flytteforetning. Flyttebilen kom til tiden og folkene læssede omhyggeligt min ting og kørte dem uden problemer frem til destinationen. Vil helt sikkert flytte med dem igen.

Absolut super flytning!

Et flyttefirma, der helt klart lever op til de gode anmeldelser! Vores flytning gik præcist som planlagt - og vi fik alle vores ting hjem i god behold, da den venlige flyttemand var god til at pakke tingene forsvarligt og gjorde sig umage med at stille tingene roligt ned, da de skulle læsses af igen.
Vi vil til hver en tid anbefale Himmerlands Flytteforretning til andre!

Super Flyttefirma.

Vi skulle flytte fra Aalborg til København og kontaktede Himmerlands Flytteforretning.
De afgav et bud der næsten svarede til hvad vi selv kunne gøre det for med leje af bil (ikke lej et lig mm). Vi skulle selv bære ned og op, men flyttemanden vil stå for pakningen af bilen.
Da vi nærmede os dagen blev vi ringet op og fik de sidste detaljer på plads og på dagen mødte en meget flink og smilende flyttemand op.
Vi har allerede båret en del af flyttelæsset ned og han begyndte straks at pakke det, meget forsvarligt med tæpper.
Idet vi var hurtige om at få pakket bilen og han nåede en tidligere færge over, ankom han tidligere end forventet på den nye adresse.
Selve udpakningnen forløb også helt efter planen.
Efter at have pakket ud, kan vi også konstatere at der ikke er nogen ting der er gået i stykker undervejs (hvilket vi ellers havde forventet i små mængder).

Alt i alt var vi MEGET tilfredse med Himmerlands Flytteforretning, og kan kun anbefale dem til andre..:)

Flinkt, effektivt, billigt

Selv om jeg faktisk ikke havde helt styr på min flytning, så havde Himmerlands Flytteforretning. Der er ikke ret meget at skrive, andet end at alt forløb fuldstændig smertefrit, og der var ingen sure miner over, at de selv måtte låse sig ind og ud (trods aftaler om noget andet) og siden skulle aflevere et flyttelæs, hvor jeg ikke var hjemme.

Meget professionelt. God hjælp undervejs. Anbefalet.

Meget professionel flytning

Himmerlands Flytteforretning var blandt de virksomheder, der bød på min flytning, da jeg indhentede tilbud på nettet, og deres bud lå i den billige ende. Derudover virkede firmaet meget seriøst, da det iflg. firmaets egen hjemmeside og CVR-registret har ret mange år på bagen, og der var generel tilfredshed med firmaet på TrustPilot, i modsætning til de andre firmaer, der bød. Der var blandt andet enkeltmandsvirksomheder og firmaer, der tidligere havde været gået konkurs og derefter var startet op igen, og enkelte havde ingen gode anmeldelser på trustpilot. Derfor valgte jeg Himmerlands Flytteforretning.

Selve flytningen kørte på skinner, og det var meget hjælpsomme mennesker, der pakkede og tømte bilen. Alt blev pakket ind i tæpper og spændt forsvarligt fast, og mine guitarer blev passet ekstra godt på.

Der var dog lidt knas med timingen, derfor har min anmeldelse ikke topkarakter: Jeg var blevet tilbudt at flytte en onsdag, og jeg havde aftalt med firmaet, at jeg ville få at vide inden flyttebilen blev booket helt, så jeg kunne nå at få den sidste plads. Det var nødvendigt, da jeg ikke på tidspunktet for tilbudet havde en underskrevet lejekontrakt på plads, og derfor turde jeg ikke binde mig til tilbudet før det hele var på plads. På trods af aftalen fik jeg dog ingen information, og pludselig var bilen optaget onsdag, og jeg kunne i stedet få tilbudt en flytning dagen før. Desuden var jeg blevet lovet flyttebilen sent om formiddagen med forventet ankomst til destinationen sidst på eftermiddagen. I stedet kom flyttebilen henad kl. 14, og den ankom først på destinationen henad kl. 20.

På trods af disse småproblemer synes jeg dog at flytningen forløb rimelig gnidningsfrit, og derfor vil jeg gerne anbefale firmaet til andre.

Professionelt!

Jeg havde indhentet tilbud fra flere steder i forbindelse med min flytning fra Jylland til København - ikke nok med Himmerland var billigst havde de fået gode anmeldelser hvilket betød meget i min overvejelse.
Dagen for flytningen kom og to rigtig rare mænd kom som aftalt og fik hentet mine ting. Undervejs var de grundige med at udpege og notere revner og andet "særpræg" ved mine ting som også gjorde jeg følte mig sikker på, at de faktisk bekymrede sig for, at de kom frem i samme stand som hentet. Tingene blev båret op i den nye lejlighed og alt gik smertefrit - ydermere som en ekstra service ringede de til min mor i rette tid til hun kunne nå ind i lejligheden for at tage i mod dem. Jeg vil klart anbefale dem til andre !

Vellykket flytning

Vi flyttede i fra KBH til Jylland 9. juli i år og brugte i den forbindelse Himmerlands Flyttefirma. Vi havde bestilt flytning med ned- og udpakning.
Der kom 4 gutter til aftalt tid (faktisk 10 min. før) og de gik til den med krum hals. De var behagelige og kommunikationen kørte fint i løbet af dagen.
Efter 3½ time var vores ting pakket ned og de kørte afsted til Jylland. De skulle afleverer nogle effekter andre steder undervejs derover, men igen kom de lidt før aftalt tid og på en time var alt kommet ind i vores nye hus.

Vi kan kun sige at vi har været meget tilfredse med flytningen og anbefaler dem gerne til andre

Billig og god service

Vi har været rigtig glade for vores flytning med Himmerlands flytteforretning, der stillede om morgenen præcis som vi havde aftalt, og hjalp os med at flytte fra København til Jylland.
Prisen var rigtig god, og personalet utrolig hjælpsomme og venlige.
En enkelt ting fik et par ridser, derfor ikke fuldt hus i stjerner fra os, men alt i alt var vi meget tilfredse med flyttefirmaet, og vil stærkt anbefale dem til andre.
Thomas og Lis

Perfekt og billig flytning

Nu er det godt nok et par år siden jeg benyttede mig af Himmerlands flytteforetning, men jeg husker det stadig som en virkelig positiv oplevelse.
Jeg skulle flytte fra en 70 kvm lejlighed i Aalborg til Kbh. De sendte en flyttemand, som stod der præcis til aftalt tid.
Da jeg selv rejste til Kbh. samtidig som flyttebilen kørte, var jeg ret overrasket over, at han stod i Kbh. blot ½ time efter jeg var nået derover. Flyttemanden var super flink og prisen var flere tusinde kr. billigere end det næstbilligste, og kun den halve pris af flere af de andre tilbud.
Firmaet havde planlagt en flytning tilbage til Jylland, så der var også penge at spare der. Yderst professionel og behagelig kommunikation.
Kan varmt anbefales.

Snorlige flytning

God og billig service Jylland til Kbh. Ingen problemer overhovet. Og meget præsis info om tidspunkter for afhentling og levering.

Perfekt!

Himmerlands flytteforretning udførte et strålende stykke arbejde, da de flyttede alle mine ejendele fra Århus til København, til en meget konkurrencedygtig pris.
Alt blev klaret til tiden, alle mine ejendele blev behandlet med den påkrævede respekt, og flyttefolkene udviste hele vejen igennem godt humør og god service.

Fantastisk service og god pris!!!

Himmerlands Flytteforretning har et særdeles kompetent og professionel personale, som forstår at yde den optimale service. De har et stort udvalg af specialudstyr og er meget nænsomme mht. deres håndtering af ens ejendele - bl.a. pakkes alle møbler pænt ind i tæpper når de bliver læsset i deres store flyttebil.

Det er ikke sidste gang at jeg bruger Himmerlands Flytteforretning!

fremragende

Virkelig profesionelle flyttefolk, super effektive og meget opmærksomme og varsomme med vores ting, kan klart anbefales.

Is Himmerlandsflyt your company?

Himmerlands Flytteforretning Details

Visit Himmerlandsflyt