Hirtshalsapotek reviews

Hirtshalsapotek reviews

6.8

okay apotek

nu arbejder jeg i en brugs hvor vi får apoteker vare fra hirtshals apotek, varerne er ofte med til tiden. men det sker også at de ikke komme og så står kunderne og bliver sure på os og vi skal til at ringe til apoteket, jeg oplever også at det er de forkerte vare kunderne få men så er det ikke værer end at vi sender det retur og så kan kunden få de rigtige vare. så alt i alt et okay apotek, dog fejler de lidt for ofte.

Is Hirtshalsapotek your company?

Hirtshals Apotek Details

Visit Hirtshalsapotek