Hjallerupmaskinforretning reviews

Hjallerupmaskinforretning reviews

5.5

Utrolig dårlig personalepolitik. ,,

Stor flot forretning men men,,,
Deres Hjørring afdeling har en meget meget dårlig ledelse "Bjarne" som behandler elever med en arrogance og ondskab som overstiger almindelig fornuft.
Hæfter total vanvittige beskyldninger på unge mennesker og derefter tror han er noget der er skabt som toppen i en forretningen men efter min mening er bunden af alt.
Jeg kan med stor beklagelse se at der er kommet en "Forcromet" jobannonce på nettet om elevplads i Afdeling Hjørring Ak - Ak
Jeg kan kun appelere til evt ansøgere . Tænk jer om . !!
Det er en arbejdsplads med en ledelse som jeg mener overhoved ikke er kompetent til dette..
Og nu må jeg igen bare ryste på hovedet i dag.
Tænk jer om hvis i afleverer en vare til kreditering Ak Ak.
Det sker nok i samme tempo som andet. ?? Ak ak
Og efter lang tid er det stadigvæk min mening om dette Firma.
Utroligt at solen ikke hjælper på at de kan se Deres Butiksleders Tvivlsomme kvaliteter i Hjørring

Har handlet der i mange år

Og de skaffer bare det man lige står og mangler. Hvis de ikke lige har det på lager, som de har i de fleste tilfælde. De finder altid en løsning, så man kan komme videre :D

Virkelig stort udvalg

God kvalitet og gode priser. Selve webshoppen, er dog langsom, og uoverskuelig

FANTASTISK SHOP

De har alt og hurtig levering. Jeg har fundet mange gode hesteartikler til en god pris :-) Ønsker du at returner er der også styr på dette. :-)

Is Hjallerupmaskinforretning your company?

A/S Hjørring Maskincenter Details

Visit Hjallerupmaskinforretning