Hjelmkamera reviews

Hjelmkamera reviews

3.8

Kan sagtens handles hos

Købte et firecam 1080 til min hjelm som jeg røgdykker med,

Men billed kvaliteten og lydkvaliteten er ikke helt overbevisende endnu.

Det nye drift ghost er lige landet i butikken og jeg kontaktede asgar kl 20 og 5 min efter var der svar.

Han ville gerne lade handlen gå tilbage og jeg betalte differencen op til det nye.

Oveni det tilbyder han at komme forbi mig og bytte så jeg slipper for post danmark frem og tilbage..

Det må man da sige er fin service,..

ELENDIG service

Jeg har fået en defekt vare, har forsøgt i over et år at få det byttet, repareret eller på anden måde kompenseret for det, men uden held

dårlig service

Jeg bestilte 3 varer.

2 af dem var rigtige, men de sendte en forkert "Contour Rotating Flat Surface Mount".

Jeg har haft kontakt med dem, og de har sagt at de har sendt en ny, men det har aldrig dukket op.

Efterfølgende svarer de ikke på mine e-mail...

Hjelmkamera er politianmeldt for snyd.

Har bestilt varer hos Hjelmkamera.dk. De hæver straks pengene fra min konto men varene kommer aldrig. Manden bag hjelmkamera svarer ikke på telefon, emails, sms eller noget som helst. Nu er de meldt til politiet.

Elendig service, hold jer væk!

Varer bestilt 1. maj, på hjelmkamera.dk da de kunne levere på 1-4 dage - det er nu over 3 uger siden og ingen levering

Mine 3 mails er ikke blevet besvaret - gid jeg havde set de tidligere anmeldelser før køb :(

Langsom levering, ingen service!

Bestilte min ordre d. 26.4, og modtog den først d. 08.5. Der var dog et par helligedage men intet der skulle give så langsom en levering. Alt var dog ikke fint da jeg modtog min pakke. et vandtæt etui jeg havde bestilt, var en hel anden model end den der var angivet på ordren. Oveni det, så havde jeg også bestilt et batteri, som ikke var kommer med. Beløbet for batteriet var dog heller ikke trykket på min konto, men det stod stadig på ordren. Det vandntætte etui sendte jeg tilbage med en returnerings erklæring, og har efter lidt over en uge stadig ikke fået svar eller noget tilbage sendt.
Har nu flere gang mailet til Hjelmkamera om en redegørelse og status på min returnering og det manglende batteri, men har IKKE fået noget svar efter omkring en lille uge.

Fik ikke alle varer, og dårlig kundeservice.

Bestilte nogle mounts, men fik kun halvdelen af det jeg havde bestilt.
Ringede så til dem dagen efter pakken var modtaget (efter mange forsøg), og fik af vide at de ville blive sendt samme dag.
Der er stadig ikke dukket nogen mount's op, og de har ikke svaret på mine 3 mails eller mine 50 telefonopkald.
Kan SLET SLET SLET ikke anbefale denne biks, da man ikke får hvad man betaler for.

Memorykortet dukkede aldrig op

Kameraet kom få dage efter det var bestilt, men det 32 gb kort jeg havde bestilt kom aldrig - der er nu gået et års tid vil jeg tro, og har rykket "Asger" i omegnen af 10 gange, både telefonisk og pr. mail.
DÅRLIGT! - find en anden butik, med styr på tingene.

Pengene trukket, stadig ingen varer.

2 måneders venten samt utallige ubesvarede opkald og mails. Dårlig service. Banken siger jeg skal lave en insigelse, hvis jeg ønsker at kræve en tilbage betaling... så besværgligt.

INGEN kundeservice

Jeg bestilte primo december kamera samt diverse tilbehør og modtog straks en ordrebekræftelse.
Varerne kom ikke inden jul og jeg skrev gentagne gange til Hjelmkamera for at få oplyst en leveringstid. Mine henvendelser blev aldrig besvaret og telefoniske opkald resulterede kun i et autosvar om at "vi har meget travlt lige i øjeblikket".
Efter over en måneds ventetid kom halvdelen af varerne - da var julen overstået... Der var intet følgebrev eller oplysning om hvorvidt resten var i restordre eller ikke ville blive leveret.
På trods af gentagne henvendelser på mail og forsøg på telefonisk kontakt får jeg ikke noget svar. Jeg aner ikke om mine manglende varer kommer.
Det virker påfaldende at man ikke kan komme i kontakt med virksomheden og jeg synes de har et alvorligt forklaringsproblem. En enkelt afklarende mail kunne have gjort hele forskellen. Nu vælger jeg i stedet at give dem en seriøs, men ekstrem dårlig omtale.

Havde bestilt 2 stk. monteringsbeslag, som jeg selv ville afhente på adressen. Ringede for at høre, hvornår de kunne afhentes, men han sagde, de var meget ude af huset, og at han havde sendt det med GLS uden beregning. Thumbs up!

Restordre leveres ikke

Nu har jeg haft tilbehør til hjelmkamera i ordre i flere måneder, rykket flere gange uden held, på et tidspunkt lykkedes det at komme i kontakt telefonisk og blev lovet at varen ville blive sendt næste dag, men ak! intet skete. Jeg har tale med andre der har benyttet hjelmkamera med samme resultat varene kommer ikke, retunerede vare krediteres ikke eller ombyttes til det korekte ved fejlleverance. Det eneste der tilsyneladende ikke fejler noget er nå der skal hæves på kundernes konti, det sker promte ved første del leverance hæves det fulde beløb og derefter sker der ikke mere. Jeg har bestilt min sidste order ved dette firma, handler på andre sites i stedet.

Har handlet med hjelmkamera.dk en enkelt gang og oplevede hurtig levering og fine forhold omkring indpakning.

Eneste grund til der ikke kommer 5 stjerner er at kommunikationen omkring levenrig og opdatering af leverance-status på websitet ikke går hurtigt nok (fik min varer før websitet kunne fortælle at pakken var afsendt).

Men stedet virker og varerne kommer hurtigt frem, så 4 flotte stjerner herfra.

God service, konkurrencedygtige priser og hurtig levering

Mangler du et kamera til at optage din aktive sport, kan jeg kun anbefale Hjelmkamera.dk.

Priserne er yderst konkurrencedygtige, leveringen er meget hurtig og service er fantastisk. 5 stjerner herfra!

Fantastik service

Asger er det mest hjælpsomme menneke man kan forstille sig.
Jeg skulle have 1 DI x170 kamera, men pga leveringsvanskeligheder fra fabrikanten har Asger lånt mig et andet hjelmkamera til min forestående ferie.
Fremragede service.

Hjelmkamera.dk Details

Hjelmkamera.dk er specialiserede i hjelmkameraudstyr til følgende segmenter: Mountainbike, Quad, Offroad, Kano, kajak, Faldskærmsudspring, Paintball, Klatring, Paragliding, Motorsports, Hanggliding, Politi, Forsvar, Windsurfing, BMX, svæveflyvning, Snowboarding, wakeboard, surfing, Kitesurfing og Motorcycling.

Visit Hjelmkamera

We live here: Lyndbyparken 26, Lyndby