Hjem Is reviews

Hjem Is reviews

5.2

Super service! Glade medarbejdere !

Vi må have overhørt hjemis bilen, også selv om vi får SMS. Kl 20 var den i alle fald ikke kommet og den står til at komme 18-18.30. Så ringede jeg for at høre om en bil var i nærheden, det var den ! Kom på vores adresse 10 min senere ❤️😊!! Super glad lille dreng det gav! Tak!

Hvad sker der for den travle ismand???!!!

Hører hjem-is bilen, og skynder mig alt hvad jeg kan ned og går meget målrettet imod bilen. Is manden ser jeg kommer gående, men vælger at sætte igang ringer med klokken og kører lige forbi mig!!!
Hvad skete det lige der nåede jeg at tænke.. Absolut sidste gang jeg handler dér. Isen er dyr, men af god kvalitet, men der er ikke noget at sige til de mister kunder, når servicen ligger på sådan et lille sted! Men noget kunne tyde på at han bare ville hjem i stedet for at passe sit arbejde???!!!

God is men sur hjemismand

Jeg bestilte over hjemmesiden og var meget glad for både at få overblik og at kunne se varedeklarationen for de is, jeg ønskede. Jeg valgte i den forbindelse, at de skulle kontakte mig, fordi jeg kunne se, at det ikke var muligt for mig at være hjemme i hele perioden, hvor isbilen normalt holdt ved mit vænge.

Jeg hørte dog ikke noget. Der var ingen, der ringede for at aftale nærmere før det tidspunkt, hvor isbilen var ved mit vænge og mente, at jeg også burde være der. De havde altså ikke registreret, at de skulle kontakte mig. Jeg hørte beskeden på min telefonsvarer, da jeg efter et kvarter fik fri fra arbejde og på vejen hjem, mødte vi isbilen og fulgte efter den til dens næste stop.

Vi var glade, for nu kunne vi jo nå at få vores is. Den glæde blev dog omgående ødelagt af en bedrevidende og nedladende chauffør, der sagde, at hvis "jeg havde været mere vågen, da jeg bestilte is, så havde jeg nok set, hvornår de blev leveret". Når man handler i god tro og netop vælger en leveringsmulighed ud fra, at man ikke er hjemme på det normale tidspunkt, så synes jeg ikke kun det er dårlig service fra chaufføren, men at det direkte er uhøfligt og foragteligt at udtale sig sådan til kunderne. Han fortsatte med at fortælle, at den mulighed, jeg talte om slet ikke eksisterede i vores område - men det kan jeg jo som kunde ikke vide, når den nævnes på hjemmesiden.

Vi fik vores is, og bortset fra den underlige anklagende/nedladende start, så var chaufføren ok resten af tiden. Måske indså han, at han havde dømt os for hurtigt eller også så han på sin bestillingsseddel, at vi rent faktisk havde bestilt leveringen, som vi sagde.

Jeg ved ikke om vi handler hos hjem-is igen. Man har trods alt ikke lyst til skæld ud, når man skal hente sine varer.

Den dejlige barndom

Jeg elsker stadig når bilen kommer forbi. Det vækker gode minder fra ens barndom og så er isen jo også stadig god :)

Kan det passe der skal ringes så meget

Jeg må simpelthen reagere nu. Jeg brokker mig virkelig sjældent og prøver at have forståelse for at der skal være plads til alle - og I har en forretning at køre. Men hvor er det dog frustrerende at bo på en ellers rolig villavej, som så hver eneste lørdag formiddag bliver besøgt af Hjem is, som ikke "ringer 2 gange", men nærmere 20, 30, måske 40 gange, hvad ved jeg... VIRKELIG lang tid hver gang. Det er som så mange andre skriver, også fordi I vækket mit barn adskillige gange nu. Det kan ikke passe det skal være rimeligt!
I dag gik jeg pænt ud og spurgte om han evt. ville ringe lidt længere nede af vejen. Eller i det mindste ringe kortere tid. Men det kunne desværre ikke lade sig gøre, for det er ofte vores naboer der køber. Ok, nu er det november. Det er koldt. Det regner. Bilen holdt lige mellem vores huse. Jeg vidste den var det efter få ring. Det gjorde naboerne nok også. Hvis De var hjemme! Hvis De ville købe is i dag. Det ville De nok ikke, skal du se, så var de nok kommet ud.
Nøj, hvor jeg synes det er noget fis I har lov til at køre rundt og larme i en sådan grad.
Kommer ALDRIG til at købe Hjem is så længe det er forbundet med så dårlig salgsteknink og LARM!!! Under al kritik!
Og ja, så kunne jeg jo pludseligt godt brokke mig.

isen der aldrig kom!

så skuffet har jeg ikke været længe. I mange år har vi købt is hos hjem-is bilen, og det smager godt. så for nogle uger siden har jeg bestilt is til levering direkte ved døren da vi ikke hørte hjem-is bilen over længere periode... og vi ventede og vi ventede, fik bekræftelse på mail at den kommer dagen efter... så venter vi og venter... ingenting. min tålmodighed var brugt så bestilte jeg en gang til, igen en bekræftelse per mail den kommer mellem kl. 14.15 og 15.15.... super ! pengene er klare, ungerne ved vinduet sidder og venter og venter... kl. 21.00 gav vi op. bilen kom aldrig tlf tager de ikke, svarer ikke på mine mails... dårlig service ikke en gang svar på henvendelse - nu over 1 uge gammel!

Altid velkommen

Køber massere af is af dem

super service

Jeg havde bestilt 2 stk Angry Birds islagkage til min søns 4 års fødselsdag og have skrevet ind at de skulle kontakte mig hvis de ikke havde 2 med til den dag. Jeg får et opkald om eftermiddagen at Hjem-Is bilen er på vej ud til vores adr for og leverer 2 stk is da de skal tages op af fryseren 3 timer før brug. Det syntes jeg bare var fantastisk, at han kom med dem, da det ikke står nogen steder på pakken, at de skal tages op et par timer før. Fantastisk flot at han kommer kl. 15 og så igen til hans normale tur senere om aftenen. Kanon service og helt sikkert ikke sidste gang vi handler med dem.

Hjem is

God service og tit sødt personale man møder men som mange andre skriver så er prisen ret dyr. Elsker ellers at fylde fryseren op med lækre is for her er der bland selv kasser. Men ja kunne self vælge supermarked med de har bar ik altid samme udvalg (:'

Tak for ingenting!

Jeg har sammen med mine unger bestilt en kasse is, med levering lige til døren.

Vi har været hjemme hele eftermiddagen og lyttet efter klokken, men bilen kom ikke!
Så kan man, smart nok, ringe til chaufføren. Han tager bare ikke sin telefon!!!

Nu sidder jeg så her med 3 børn, der ikke fik de is jeg lovede dem- 1000 tak!!!

Små, dyre is

Hjem Is var før berømt for gode is til rimelige priser. Nu er isene kun halv så store, men koster til gengæld det dobbelte af, hvad lavprisbutikkerne tager.

Fantatisk service gennem mange år!

Jeg syntes, at Hjem-IS leverer en fantatisk service lige til døren! Det kan kun anbefales, da vores familie kun har haft gode oplevelser med dem gennem mange år! :-)

Bedste is der findes og så kommer det lige til døren!

Overskriften siger det hele. Simply as good as it gets. Dejlig imødekommende ismand, skønt med klokken der siger han er på vej, og så bare have den bedste is på køl!
Love it!

Jeg syntes nu, at de er hyggelige og lyder af barndom.

Jeg har købt nogle is hos hjemis der var knækkede - bummer, men ikke verdens undergang. Jeg skrev et venligt brev til hjemis og fik svar forholdsvis hurtigt. Det var god service, de skulle bede om nogle tal fra ispapiret og ville høre hvilke is der var knækkede. Alt i alt ingen problemer og jeg fik et fint brev med et gavekort til en ny pakke is.

Hvorfor så kun tre stjerner? Jo, når man skriver til hjemis, møder man denne søde person der hedder; "Forbrugerkontakten" - man får intet navn, det er; Venlig hilsen Forbrugerkontakten.

Dét kan jeg ikke li'. Jeg vil ha' et navn, jeg er en gammel sur mand (på 43) og syntes at det er - lidt - ubehøvlet, at jeg skal skrive retur; Kære Forbrugerkontakten.

Det var mine 2 cents...

Snydt!!

Hjem-is bilen skulle være kommet forbi os i går aftes og min mand kunne høre den i nærheden.
Vi fulgte den på kortet og da klokken var 22.45 stod at næste besøg var 13. juni.
WTF??? I kan sgu da ikke bare køre uden at komme hele byen rundt.

STOP så det langvarige ringeri!!!

Jeg bor på en lille vej parallelt til en længere vej (Pilegårdsvej i Mørkhøj, Gladsaxe) med socialt boligbyggeri. Den skide isbil larmer fandeme frem og tilbage ad vejen adskillige gange i en halv time når den kommer. Man kan slet ikke undgå at høre klokken, når de kommer, så man skulle tro, at et par ring eller tre skulle kunne gøre det. Og et enkelt stop pr. boligkarré vel nok! Som det er nu, er det simpelt hen støj-svineri!! Jeg har små børn der skal sove - den mindste er pt. 4 mdr, så han sover flere gange dagligt. I dag startede isbilen 15.15 og fortsatte 40 min!! Hvem fanden køber is så tidligt! Der er de fleste på arbejde!! Da jeg kontaktede chaufføren og pænt bad ham forkorte sin ringe-tid, svarede han irriteret, at det var hans arbejde at ringe så meget - tydeligvis ikke første gang han fik kritik! Jeg fik dog udleveret tlf. nr. på hans chef som dog ikke tog telefonen!

Jeg har forståelse for at isbilen kommer og ikke kan tage hensyn til alle sovetider for et spædbarn - men for helvede - man kan nøjes med at ringe et par gange med klokken - den kan slet ikke overhøres!!!

Temmelig dårlig reklame overfor børnefamilier, som vel ellers er en stor målgruppe!

Bundkarakter herfra!

Stop brugen af klokken mellem klokken 11.30 og 15.00!!

Det er efterhånden længe siden jeg har smagt eller købt en is fra hjem is. Det ændrer dog ikke at bilen kommer tit forbi. Jeg har et problem med den klokke (Derfor den ene stjerne). Det er i dag 3. gang min søn, på nuværende, 13 mdr. bliver vækket. Kan det være rigtigt at min søn skal vækkes midt i sin middags-lur for i kan "vise" at i er her? Nej det kan det ikke. Lad nu, forhelvede, den klokke ligge i de tider hvor småfolket sover. Det giver skide dårlig karma og mega dårlig reklame...

.. Dog tvivler jeg på dette indlæg vil ændre noget som helt, da selv jeg kan se, at andre deler samme holdning, til denne klokke. Har firmaet ikke MAGTET at rette op på problemet. Firmaet er åbenlyst ikke interesseret i "God" omtale...

Nogenlunde..

Gode is.. Men lidt småpebret priser..

Ok is, men metoden er meget forstyrrende

Egentlig har jeg ikke noget imod isen. Derfor ville jeg gerne give flere stjerner. Det er en ok is, men så længe der ringet med en så irriterende med klokken og det flere gange har resulteret i at mit barn (og også den ældre søskend) bliver vækket selvom barnevognen står langt fra vejen, vil jeg give bundkarakter til hjemis.

Har de ingen forståelse for andre mennesker?

Her kommer Hjemis bilen meget ofte og ringer. Han ringer så meget at man skulle tro han havde et epileptisk anfald med klokken i hånden! Når man så går venligt ud og spørger om han ikke kan ringe bare en lille smule mindre fordi man har et lille spædbarn til at sove kl 20.30 om aftenen, får man en grov kommentar tilbage om det kan han virkelig ikke, for hvad så med alle de mennesker der vil ha is?
Og det sjoveste er at der meget sjældent er nogen der køber is i vores kvarter. Det ved jeg fordi vores hus ligger lige ud til vejen hvor han bakker bilen helt op til vores vinduer og bare står og ringer for fulde drøn!..

Derudover, også alt for dyre priser!

Is Hjem Is your company?

Hjem-IS Europa A/S Details

På www.hjem-is.dk kan du bestille alle familiens isfavoritter så er de pakket og klar næste gang isbilen kommer forbi dig.

Visit Hjem Is

We live here: Auktionsgade 3