Hjertehjem reviews

Hjertehjem reviews

5.4

Vil aldrig handle der igen.

Varerne er dårligt beskrevet. Billederne stemmer ikke overens med varerne. Det er nu to gange oplevet at kun halvdelen af varerne er på lager og kan sendes. Dårlig - tenderende til ubehøvlede svar, når man henvender sig. Der vil jeg aldrig handle mere.

ADVARELSE

torsdag den 15. juli 2010Advarsel hjertehjem.dk
Vi er 2 kvinder, der har købt støvler+ pynt, hos hjertehjem.dk Dette vil vi gerne advarer imod, da vi ikke har haft andet end bøvl med Line, efter at have returneret varene. Så har hun ikke modtaget disse, eller hun truer med at anmelde banken med svindel, trods det at bankerne ikke kunne drømme om at svindle mellem hinanden, (hvorfor skulle de det?). Jeg har elektronkort, men jeg kan jo ikke gøre for at hun modtager dennne form som betaling. Pengene er dog trukket på begge kontoer, inden hun sender sine varer ud. Men pas på inden du handler på denne web butik. Det eneste vi måske kan gøre nu er at gøre indsigelser hos pbs, for at få vores penge igen.
Er der andre, der har samme erfaringer, må i gerne skrive om dette.

Is Hjertehjem your company?

Hjertehjem Details

hjertehjem.dk - brugskunst, linedance, livsstil og gaver tilbydes i vores Webshop. Vi tilbyder brugskunst produkter til hjem, bolig og haven.

Visit Hjertehjem