Hjortnaes reviews

Hjortnaes reviews

7.2

Billigt og problemfrit

Jeg kender ikke kundeservicen i tilfælde af defekte varer m.m. men jeg er fuldt ud tilfreds med de varer jeg har bestilt derinde et par gange. Hjemmesiden er lidt rodet og ikke særlig pæn. Priserne er nogle af de billigste jeg har set.

Super service!!!

Købte Sorell støvler som hurtigt gik i stykker i hælen. De sendte mig en returlabel, og ca. en uge efter fik jeg tilsendt et par nye. Tak for god service og hurtig respons!
PS: Gode priser!

Ringe

14 dage før jul bestiller jeg vare, ordren gennemføres og jeg venter på levering.
Da jeg intet har hørt efter 4 dage rykke rjeg på email.
Det er først da jeg har sendt 2 mails at de reagere.
De havde ikke varen på lager, den skulle bestilles hos leverandøren, men de menet det godt kunne nåes inden jul.
Jeg oplyser dem om hvornår jeg senest skal have varen leveret, så jeg kan nå at få givet den væk. Det reagere de ikke på, så jeg formoder intet nyt er godt ny, men nej.
2 pakkepostdage inden jul (samme dag som jeg senest skulle have varen leveret) får jeg besked fra dem om at de ikke har fået varen fra leverandøren.
Så står man der uden julegave og det er desværre ikke en vare der er til at få fat i i en fysisk butik.
Total ringe oplevelse hele vejen igennem.

Super handel - hjemmesiden trækker dog ned

Hjemmesiden ser ret forældet ud - jeg blev faktisk i tvivl om, hvorvidt den overhovedet stadig var aktiv... MEN det er den heldigvis. De havde rigtigt fine tilbud og jeg modtog min pakke dagen efter jeg bestilte.
Pakken var lidt trykket i kanten, men det kan jo skyldes leverandøren. Alt i alt dog en fin oplevelse.

Bestilte hos dem en torsdag kl. 17.30 og havde varen om fredagen!

Gode priser,hurtig levering

Grim hjemmeside der ikke er helt opdateret. Ringede ind for at høre nærmere på nogle langrendsski og fik god vejledning og hjælp. Bestilte derefter 2 sæt ski, bindinger, montering og støvler mandag ved middagstid. De var fremme tirsdag. Meget imponerende! Alt i alt (især prisen taget i betragtning) en rigtig behagelig oplevelse.

Jeg bestilte vinterstøvler onsdag eftermiddag, og torsdag morgen havde jeg dem!
Det er første gang jeg har oplevet, så hurtig levering.

Godt udvalg og lynhurtig levering

Købte vinterstøvler - vidste heldigvis hvilket nummer, jeg skulle bruge. Bestilte tirsdag og fik støvlerne fredag!

Hurtig service - Varens opbevaring var et minus

Bestilte et par skigoggles derinde fredag eftermiddag - og jeg havde dem lørdag formiddag! SÅDAN! :D
Men udstyret var pakket ind i skrøbeligt "postpapir" og brillerne havde øjensynligt taget lidt skade af det..
Ikke noget stort - men et irritationsmoment? - uden tvivl!

Vil dog allivegel anbefale denne side(selvom den ser noget amatøragtig ud - mangel på billeder osv.)

Super betjening.

Prøvede vandrestøver i 2 stive timer indtil vi fandt en model der passede.

Fik dem til udsalgspris og ekspedienten smed et plejeprodukt oveni.

Super service.

Is Hjortnaes your company?

Dansk Mærkevare Import A/S Details

Visit Hjortnaes