Hjulskift reviews

Hjulskift reviews

6.4

Ringe service hos PAC Dæk og Udstødning, Vestre Stationsvej 17 Odense

Torsdag d. 16 maj kontaktede jeg PAC Dæk og Udstødning for at få monteret 4 stk Michelin Energi Saver+ 165/70 * 14 på min VW UP. Det var der ingen problemer i og det kunne sagtens lade sig gøre - - - bare ikke "her og nu". Derfor blev det aftalt, at jeg skulle komme Tirsdag d. 21 maj klokken 12,30 for at få monteret Michelin energi Saver+ dækkene.
Om tirsdagen fik jeg fri lidt før, og tog "chancen" og kørte forbi PAC for at høre om de kunne montere dækkene nu. Jo, det kunne de godt, men vi har et problem med Michelin dækkene. Vi har dem ikke, men du kan få den gamle type energisaver, - - bare ikke lige i din størrelse, men som 175/65 *14 ?????? Nej Tak. - - sikke et held at jeg ikke "osede rundt" for at vente på at klokken blev 12,30 og derved spildte 1 time.
Kørte direkte fra PAC til en af PACs kollegaer og fik monteret de ønskede dæk og i den ønskede størrelse

Det eneste fornuftige alternativ

samvittighedsfulde forhandlers - især MMS Biler Odensevej 54, 5550 Langeskov

GODE priser.

Især Mile er hjælpsom og IKKE smålig.

Perfekt køb af sommerdæk

Har købt sommerdækkene i år hos Th Trailer i Tønder, gennem www.hjulskift.dk

Er SÅ tilfreds, og har tænkt mig at benytte denne løsning fremover også.

God service, godt arbejde og god behandling

Is Hjulskift your company?

alufælge: Hos Hjulskift DK finder du et bredt udvalg af alufælge af bedste kvalitet. Vores udvalg dækker den største del af den danske bilpark, stort som småt....

Visit Hjulskift