HNE reviews

HNE reviews

5.7

Alt i alt en meget kedelig oplevelse at ha haft en knægt på HNE.

Alt i alt en meget kedelig oplevelse at ha haft en knægt på HNE.
Det faglige niveau er meget lavt, der er hyppige hash test, volds episoder og natte rend er ret alm. Og det virker som om der er meget lidt styr på tingende.
Vores dreng fik 10 og 12taller, uden at lave ret meget, og stemning er ret lad og ledelsen ser gennem fingre med det meste.
Der er dagligt brud på egne regler uden det for konsekvenser (de tænker vist meget i tilskud og økonomi) og elever for den opfattelse at det er ok at bryde reglerne.
Rygter om at positiv hash test bliver ignoreret, volds episoder bliver tysset ned og natte rend ”straffes” meget tilfældigt, -hjælper ikke på opfattelsen af skolens professionalisme.

Vi sender bestemt ikke flere af vores børn på HNE!

Forstanderen Mette Marie Bauer, er den tidligere bogholder, og har ingen pædagogisk uddannelse, hvilket hendes adm. bæger meget præ af.

perfekt efterskole år ;D!! 2008/2010

blev meget klogere på mig selv og lærte en hel masse nye mennesker at kende :)

Is HNE your company?

Helgenæs Naturefterskole Details