Hobbyboden reviews

Hobbyboden reviews

9.8

Handler tit hos Hobbyboden og der har kun været gode oplevelser

Altid til at regne med

Altid først med det nyeste og et meget alsidigt og stort udvalg

Hobbyboden gjorde det igen, igen

Har handlet flere gange i Hobbyboden og hver gang er der lyn hurtig levering. Det er dejligt, for så skal jeg ikke vente flere dage på at komme videre med mit projekt. Tak til Gitte og manden

Hurtig levering og dejlige varer

Varerne lever op til beskrivelsen på nettet og mine forventninger til dem. God og hurtig service. Jeg vil gerne handle hos Hobbyboden igen.

Hurtig levering fra dag til dag på trods af travlhed med udsalg. Tak.

Hobbyboden en hel utrolig butik

Igen blev jeg overrasket over servicen,hurtig og mail om pakken er på vej allerede dagen efter jeg bestilte. Jeg vil bestemt handle der igen.

Uovertruffen service!

Der kan man tale om kundeservice på højt niveau. Hold nu op, for en hjælp man får. Jeg har mailet frem og tilbage med mange spørgsmål og selvom man kommer til, at stille spørgsmål, hvor man egentlig selv kunne finde svaret, hvis man ellers så ordentlig efter, så bliver der stadig svaret tilbage og man har ikke på noget tidspunkt fornemmelsen af, at "man er til besvær". Man får oven i købet også svar meget hurtigt. Dvs. efter få minutter.
Nu venter jeg på, at min første bestilling skal komme, men jeg er ret overbevist om, at det bestemt ikke bliver sidste gang, jeg handler ved Hobbyboden.
Jeg kan kun give min varmeste anbefalinger.

Godt og hurtigt

Har handlet med dem et par gange og har intet at sætte en finger på. Et sted jeg helt sikkert kommer igen :)

Som altid super hurtig levering og god hjælp fra Gitte, jeg gir mine varmeste anbefalinger :-)

Super hurtig levering

Bestilte varer den 9/12-13 og allerede dagen efter havde jeg varen, så super hurtig levering.

super service og altid de nyeste produkter

super dejlig service med hurtig levering og altid nye varer på webshop med billeder og beskrivelser

Fantastic service!

Hurtig og super god service....jeg bestiller igen og igen fra dem ;)

God og hurtig ekspedition.

God og hurtig ekspedition. Bestilte søndag aften og modtog varerne tirsdag :-)

Perfekt handel

Bestilte søndag og varerne blev leveret tirsdag. Super hurtig og fejlfri handel. Vil helt sikkert handle der en anden gang. :) Kan varmt anbefales.

Hurtigt og effektivt

Der gik to hverdage fra bestilling til levering, super flot. Fik leveret hele bestillingen uden fejl og restordre.

Fantastisk oplevelse hver gang

Hurtig afsendelse og stort udvalg.
Intet at klage over og dejligt at der ofte kommer nye produkter.

Så vidt muligt handler jeg ikke andre steder...

Fantastisk simpelthen, meget hurtig levering, og en professionel hjælp hvis man er i tvivl om noget.
Kan absolut anbefale Hobbyboden...

Hurtig levering. Eneste minus er, at der mangler lidt detaljer i beskrivelsen af produkterne. Jeg måtte google mig frem til produktet på en anden website for at finde detaljer, som fx papirets kvalitet (gram/kvm) og præcise farve ('hvid' er ikke bare 'hvid'). Dette er ret vigtigt, når man handler online og ikke kan fornemme kvaliteten med det blotte øje. Men ellers gode priser og super hurtig levering.

Ja, der må være weekend service?

Service til 5 stjerner. Super hurtig levering til min døgnpost, også selvom jeg bestiller i weekenden. Pakken kom om mandagen. Varene lever op til mine forventninger. Så nu kan jeg udstandse med Sizzix til den store guldmedalje, så mine kort bliver super flotte.
Bente

bare jeg var rig...

Hvis økonomien tillod det ville jeg ugentligt gå shop amok hos Hobbyen. Lækre varer og super service. Det kan ikke blive bedre

Hobbyboden Details

Hos Hobbyboden kan du finde et bredt udvalg af hobbymaterialer til især Kortfremstilling og Scrapbooking

Specialer:
- Floral Punch Craft
- Papirfremstilling
- Voksmaleri (encaustik)

Hos Hobbyboden kan du, udover produkter fra en lang række af de populære procucenter, også finde materialer, som du ikke lige finder alle andre steder - og hvor priserne samtidig er konkurrencedygtige med andre hobbybutikker.

Da jeg selv er en flittig kort-mager, som elsker at eksperimentere og prøve nyt, har jeg efterhånden fået en god indsigt i rigtig mange teknikker !!
Du er derfor altid velkommen til at ringe eller maile mig, hvis du har brug for et godt tip eller vejledning.

Visit Hobbyboden

Write to: post@hobbyboden.dk