Hobbydirect reviews

Hobbydirect reviews

8.6

hobby

Perfekt og hurtig service, god bestjening pr. telefon. Hurtig levering af bestilt vare.

meget tilfreds

Gode vare, bedre priser, rimelig levering...

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

kan kun anbefales

har bestilt derfra 2 gange nu og begge gange kom pakken utroligt hurtigt, skal jeg bestille mine hobby artikler bliver det uden tvivl fra hobbydirect

Rimelige

God service første gang, men desværre er der gået en uge inden varen er blevet afsendt, de sidste to gange.

Alt virker og kæmpe service

Øv..ingen vingummi.
Bestilte og varen var der 2 dage efter. Fint
Mailede fredag firmaet og spurgte om de ikke kunne skrive i derers annonce om hvilke farver der skulle bruges til den model jeg havde købt, så man ikke skulle betale fragt 2 gange.
Svar.
Hvis du bestiller noget maling, skal jeg nok sørge for at rette fragten, så du ikke kommer til at betale 60 kr i fragt.
Dagen efter modtog jeg farverne UDEN fragt, MEN med 2 poser vingummi. Som de skrev: vi kunne se at du blev snydt sidste gang.
Jeg gav de 5 stjerner ved første levering, så nu skylder jeg dem nok 2 stjernet, men man kan højest give 5.

Hurtig levering og gratis vingummi!

Jeg får altid varen 1-2 dage efter bestilling og deres kundeservice er rigtigt god.

Som prikken over i'et følger der altid en lille pose Haribo vingummi med :D

Lynhurtig levering

Jeg har her til morgen fået leveret en pakke, som jeg bestilte forleden aften kl. 23:30 - altså levering på kun 1½ døgn. Netbutikken virker helt fin med et udemærket overblik, dog er deres kunde/betalingssystem lidt underlig. Jeg syntes ikke at kunne oprette mig som kunde før min bestilling.

Dog kan det undre mig at der ikke var hverken faktura eller kvittering med i pakken. Er prisen rigtig, handler jeg her gerne igen.

Spændende hobbybutik

Mit første indtryk med Hobbydirect er kun positivt. Bestilte en masse forskellige hobbyartikler, som jeg kunne hente på posthuset efter 4 hverdage.

Dog fulgte der ikke en faktura eller kvittering med i pakken, hvilket godt kunne undre mig lidt. Men jeg handler der gerne igen. :-)

god butik!

har købt 2 rc biler der og fik dem hurtigt.

Hold jer fra denne internetbutik, den virker meget tillokkende med det spændende udbud.

Men butikken yder absolut ingen service, selv ikke i tilfælde af åbenlyse fejl på deres produkter, og spiser tilmed kunderne af med uforskammede påstande om selvforskyldt skade som ikke dækkes af garantien.

De lever på ingen måde op til deres egne forretningsbetingelser og blæser fuldstændig på kunden når de har fået deres penge.

For jeres egen skyld så hold jer langt væk fra dem - så i slipper for at blive de næste ofre for denne plattenslager !

Aalborg HOBBY Service Details

Dampmaskiner dampmaskine Maskiner Dampkøretøjer dampkøretøj Tilbehør Værktøj Diverse GoPed Elektronik Warhammer Drager drageflyvning drage Flexifoil Dragon Militær 1/35 Italeri Militær 1/72 Fly 1/72 Biler 1/24 Lastbiler 1/24 Modelskibe modelskib Billing Boats Artesania RC R/C Biler bil R/C Båd både R/C Tilbehør R/C Helikopter helikoptere R/C Fly Modelcolor Humbrol Airbrush hobbymaling Værktøj webshop med hobbyartikler Online salg af samlesæt byggesæt skibe biler hobby

Visit Hobbydirect

We live here: Nørregade 18