Hobbyking reviewed by

Copenhagen, DK

Har lavet 37 ordrer hos Hobbyking

Ja, overskriften siger lidt om hvor meget jeg har handlet hos hobbyking. 2 produkter ud af flere hundrede på sammenlagt 37 ordrer har været defekte.

Den ene var en motor til et modelfly (kostede ca. 60kr) og det andet var et wing-camera hvor batteriet ikke virkede(jeg lodede selv nyt batteri i, og kameraet fungerede derefter fint)

Priserne hos HK er sindsygt gode på mange ting, men det er vigtigt at man bestiller varerne hos det lager, hvor det bedst kan betale sig.

Småstumper op til en samlet værdi på ca. 14$ (80kr) kan med fordel bestille hos deres lager i Hong Kong. Overstiger værdien 80kr, kan den blive taget i tolden. Fragt er vanvittig billig fra Hong Kong, kun ca. 20kr op til 100gr, 32kr op til 200gr. osv.

Batterier og større ting (såsom komplette modeller) kan med fordel købes I deres europæiske lager, da man så undgår tolden.

Leveringstider kan svinge, men så lang tid man kun bestiller ting der er på lager, har jeg aldrig været ude for at det tager mere end 3 uger. Fra deres europæiske lager ofter kun 3-5 dage.

Udvalget er ENORMT, og der findes både billigt skrammel og dyrer kvalitetsvarer.

Anders