Hobbyogfritid reviews

Hobbyogfritid reviews

7.3

God kundeservice

Utrolig god kundeservice i Hillerød-butikken. De er altid behjælpelige med ens spørgsmål og det er også muligt at åbne en lille mængde-rabat ved større indkøb (over 3000kr). Tip-top og klart anbefalelsesværdigt.

Hurtig svar på mail.

Fik hurtigt svar på spørgsmål om nitrobil. Både om bilen, men og info om nitro og afterrun olie. Eneste ting der var lidt underligt var, at der blev skrevet fra Rccentret??

Hobbyogfritid Details

Hobby og Fritid er bogstaveligt en butik for alle. Vi har Hobby artikler til både børn og voksne, pige og dreng. Ud over vores webshop er vi også at finde i virkeligheden, både i Helsingør og Hillerød. Dette giver dig mulighed for at møde os in real life, f.eks. når vi holder arrangementer i butikkerne. Blandt de ting du kan finde hos os er: Radiostyrede biler og både, softguns, warhammer, racerbaner, samlesæt, kreative artikler, perler, 3d kort, kunstartikler, maling, lærreder, styropor, tubestrik

Visit Hobbyogfritid