Hobbyvarer reviews

Hobbyvarer reviews

7.4

fin pris - fin service

Hobby Varer hedder osse Saksager Group & Internet Shop

købte et par reservedele til en dampmaskine. Jvf. betingelserne sker afsendelse m postdanmark inde for 2-5 dage dvs. der kan godt gå 6-7dage før man har varene. Jeg fik mine varer præcis syv dage efter min bestilling.

Det var en mægtig fin pris og servicen var god. Der kom status på e-mail.

Lidt sen levering, men det var ok!

Jeg købte 6 små bøtter Humbrol maling.

Da de ikke alle var på lager, tog det lidt tid, før de blev sendt (7 dage). Men da de kom var alt i orden, ok pakket ind og de rigtige varer.

Is Hobbyvarer your company?

Visit Hobbyvarer