Hobrobilsalg reviews

Hobrobilsalg reviews

5.2

Løgnere og fuskere

Bilen vi har købt vil de ikke tage retur, den er bundrådden selvom den var nysynet, har en masse fejl og mangler og når de vil løse et problem med at motorpæren lyser fjerner de bare pæren...
Et fusker firma fyldt med amatører og løgnere.

Super tilfreds

Jeg har købt en Mazda 626 GLX af Hobro bilsalg, og fik super service og en fantastisk aftale med dem.... jeg har anbefalet flere at kører derover, og to af mine nære venner har købt bil der, og har været lige så tilfredse.....jeg handler der gerne igen

han er en svindler 0g løgnhals

han sælger en bil som er mærket som nedvejet.får en anden bil i byttemed plader afmelder 6 uger efter handel.har en fussker til at lave sine biler og kan få dem synet med defekt forhjulsleje.ved lejeskift ser jeg at der er knækket 3 stk hjulbolte som forsøges skjult bag en navkapsel af plastik.har sagen i forbrugerklagenævnet hvor han har fået at vide at handelen skal gå tilbage.han reagerer først når der skal betales penge .det er ca. 8dage får indbetaling.han forsøger at trække sagen ud for at spare de penge der skal betalesretur til danaktivfor di jeg ikke vil betale for en vare der ikke er det den er solgt som nedvejet.uden misundelsesafgift 5400kr pr år.
så hold jer langt fra dette firma da det kun er fup og svindel.
sagen er ved forbrugerklagenævnet nu for den anden af gørelse i sagen.
agen er 2år gammel .men jeg har tålmodigheden til at blive ved.

Spild af tid...

Jeg skulle op og hente en bil som iflg. annoncen var meget velholdt, men dog skulle synes... Da jeg kom op til deres lageradresse (hvor alle deres bilen iflg. hjemmesiden holder i tørt og fristfrit) skulle vi lige hjem til én af sælgerne privat hvor bilen holdt parkeret i en mødding. Herudover lå der knoglerester fra dyr spredt ud over bilen, der lå tomme øldåser inde i bilen, radioen var til syneladende fjernet med et koben og uanset hvor man kiggede var der buler rust og ting der var var brækket/flækket.
Det at der var kunder på besøg på lageradressen afholdte da heller ikke personalet (der drak øl på kontoret) fra at stå og pisse op af muren mens vi var der...
Jeg er stadig helt i chok.

læs dette før du køber en bil

Hobro Bilsalg Aps er samme firma som tidligere omtalte TP biler og Agerbo Biler Hobro.
Gå selv ind på google og søg på Tp biler og læs om deres fusk.
Er selv blevet taget ved røven af disse svindlere ligesom så mange andre.

Is Hobrobilsalg your company?

Bilhorn

Visit Hobrobilsalg