Hoejstrup reviews

Hoejstrup reviews

5.0

UNDGÅ HØJSTRUP::

Dit depositum er er en skjult husleje, det er ikke meningen , at du skal have dit depositum igen, det er en skjult husleje.. Tværtimod vil dit depositum langt fra dække det krav Højstrup fremsætter, når du fraflytter, og det uanset hvor umage du har gjort dig med at sætte lejligheden i stand.. De vil nidkært søge til de finder en fejl eller et støvfnug.... Man er rystet i sin grundvold.. Har hørt om stygge private udlejere som har flået fraflyttede lejere, men Højstrup dækker sig under sin almennyttighed og flår de fraflyttede, hvilket kan ruinere mange, da det ofte er økonomisk sårbare - lavindkomstgrupper og enlige forsørgere , der bor hos Højstrup... - Det sørgelige er, at de tilsyneladende har politisk rygdækning.. Billig husleje, tja, i den ældre del af Højstrups lejligheder er huslejen som udgangspunkt billig ..MEN... lejlighederne er også dårlige og utidssvarende... Og værre er, de er mega utætte, så varmeregningen er tilsvarende høj... OG SÅ ER DER HØJSTRUPS HELT SÆRLIGE KØKKENPOLITIK... I den lejlighed jeg fraflyttede, var der indsat et nyt køkken , HTH ganske ordinært laminatkøkken og laminatbordplade... udover et komfur var der ingen hårde hvidevarer, og der var ingen fliser på væggene.. For denne "herlighed" betalte man 1020 kr for oven i huslejen om måneden.. Det skulle man gøre i 9 år, d.v.s. at hver køkken i afdelingen koster 110.000 kr.. Og det er vist incl. mængderabat... For man må da gå ud fra, at Højstrup får mængderabat hos HTH.. Men bare efter 2 måneder.. begyndte lågerne at boble op, vinylet på gulvet at løsne sig, og vandhanen var ikke skruet ordentligt fast.. HTH udskiftede lågerne og påbød mig at tænde em-hætten selv når jeg lavede kaffe på kaffemaskinen...

Jeg venter på efterspillet fra Højstrup, og jeg ved ,at det bliver dyrt... Men jeg ved også jeg vil kæmpe med næb og klør i mod den urimelighed og uretfærdighed, de udsætter fraflyttede lejere for..

Den ene stjerne er for de søde naboer og øvrige beboere i afdelingen..

fup og svindel!

Vil aldrig have noget at gøre med det selskab igen!!
Varmemestrene gør ikke deres arbejde, der var en defekt radiotor, den blev ALDRIG lavet, så da jeg flyttede fra lejemålet var den del af gulvet hvor radiotoren havde dryppet rådnet op. Jeg blev opkrævet for renovering af køkken og maling selvom jeg havde fået besked på at der ikke skulle males ved flytning pga. Vedligeholdes konto.

Jeg kan kun sige en ting, hold dig fra de tyve.

dyrt bekendtskab

1: Der opkræves nogle meget høje aconto beløb.
2: man nægter at sende folk og foretage kontrolmålinger, og at man skal passe sit arbejde er ikke en undskyldning, enten er man hjemme en hverdag om formiddagen, ellers bliver tilbagebetaling af aconto udskudt til året efter. Dette kan stå på indtil den dag man flytter
3: Alt opkræves i samme "bunke". Man kan derfor ikke nægter at betale renter, urimelige opkrævninger i vand/varme eller lignende da det så er huslejerestance.
4: Hvis man er utilfreds og klager, så vil inspektøren (en slags område chef) ikke være bleg for at true dig med udsættelse. Også selvom at man kan påvise igennem kontrakt og lovgivning at man intet forkert har gjort
5: Vink farvel til dit depositum, Uanset hvor godt du har gjort rent og hvor nymalet der er, så får du ikke en krone.
6: På trods af at langt de fleste beboere ikke hører til landets elite rent økonomisk, så bruger man rykkergebyrer på næsten den forkerte side af 250 kroner per gang. Uanset at man har en defekt netbank eller andet.
7: Husleje og aconto beløb bliver opjusteret voldsomt hvert eneste år. Det virker billigt i starten, men bliver dyrere og dyrere for hvert år der går.

Jeg har haft flere lejemål hos Højstrup, og det eneste jeg kan sige positivt er at huslejen, som udgangspunkt, er billig, og at betjeningen på det fysiske kontor er venlig og imødekommende. Resten har jeg intet til overs for, og selv de mest modbydelige private udlejere vil være imponeret over de metoder Højstrup bruger for at presse penge ud af lejerne.

Is Hoejstrup your company?

Boligforeningen Højstrup er en almennyttig boligudlejer med over 5000 boliger i Odense.

Visit Hoejstrup