Hoermann reviews

Hoermann reviews

6.8

Tager ikke ansvar for deres produkter (er blevet rettet da direkte kontakt til Hörmann hjalp)

Kan ikke anbefale mærket, jeg fik problemer inden for et år, og der bliver bestemt ikke taget ansvar for leveret udstyr. Det er nok Tysk men det er IKKE tysk kvalitet jf, mine erfaringer.

Rettet: endte med at skrive direkte til Hörmann og selvom vi er uenige om hvad der bør dækkes via garanti, fik jeg brev tilbage fra direktøren (som jeg også havde skrevet til) og der blev fundet en løsning som jeg er tilfreds med.

Har fået lavet nye porte gennem hoermann danmark først ok pris men !!!!!!! frasiger sig ansvar

Fik tilbud på nye el porte til en ejendom, og godkendte prisen, som syntes rimeligt.
Da vi skulle have gennemgang på ejendommen kunne det ses at porte ikke var tætte som ellers var en vigtig del af grunden til vi valgte netop denne port fra hoermann porte, fimaget fik besked om denne gennemgang.
Hele ejendommen er lavet med bedste materialer, og har lavt energiforbrug. dette er tydeliggjort at dette betød meget at porte har høj isoleret. (varmetabs værdi)
det har vist sig sig at der er utætheder faktisk på alle sider i porte, som firma ikke vil dække, at få tætnet porte.
firmaet henviser til deres under entreprenør, som ikke er til at komme i kontakt med.
firmaet mener det er vore problem at porte gaber op til 1 cm. og de er de sådan set ligeglad med. væg skulle være helt lige siger de.
jeg mener er er en monterings fejl, da der skulle havet på monteret et Ekspanderende fugebånd, på porten inden montering, det gør man på vinduer,
for oven af porte var der masser af luft, disse lister er nu blevet skiftet, dog er de ikke helt tætte.
nu har vi været lidt uheldige at der også er kommet en skade på et felt af porten som der for skulle udskiftes, dette var ekstremt dyrt, og kostede ca. 50 % af det som den samlede port kostede med levering opsætning og el styring.
Grunden til den store pris er oplyst til, at vi ikke har valgt at betale en ekstra sum penge årligt pr. port for services. så ville vi få 10 % hvilket alligevel er som en dråbe i havet.
Skal man have ekstra nøgler, er det nærmest umulig at skaffe kopier i Danmark.
dette tager firmaet sig godt betalt for, vi bliver nok nødsaget til at udskifte låse for at kunne købe nøgler fremover.
vælger man porte fra hoermann.dk så undersøge markedet grundigt for aktantiver.
porten er pæn, og deres nye services mand er veltiltalende, men der gives absolut ikke ved porten.

Kan ikke anbefale horemann porte, skulle betale næsten 13.000 kr. for en lille rep.
et stykke af porten er udskiftet. og porten er stadig utæt.

opdatering:
nu er det som de prøvede at lave med lister grundet først dårligt arbejde, så der måtte nye lister på ja de falder af , godt så
den dag porte er tætte og lister holder, vil denne anmeldelse være at finde.

Is Hoermann your company?

Hörmann Danmark A/S Details

Garageporte, hoveddøre, indvendige døre, brand- og røgbeskyttelsesdøre, industriporte, autodock-systemer, karme, vinduer - du kan altid stole på mærkekvaliteten fra Hörmann

Visit Hoermann

We live here: Normansvej 6