Hoerningminiraceklub reviewed by

Vel tilrettelagt og fantastisk underholdning

Turen til Hørning Minirace Klub var højdepunktet på den polterabend jeg lidt hurtigt skulle have smidt sammen for min bror. Det kræver selvfølgelig at man er til gammeldags racerbaner, men nogen gange er det sjovt at lade fysikken råde i stedet for at overlade afgørelsen til en processor. Og selv teenage-nevøen blev grebet af det, så det er ikke kun for old-timers. Grunden til at det blev så stor en succes er 1) det er en fantastisk bane, glem alt om Jyllands-Ringen med irrede strømspor, 2) programmet hvor man roterer mellem alle otte spor og hele tiden skal justere sin køreteknik derefter gør at det aldrig når at blive rutine - og med omgange i underkanten af ti sekunder skal man hele tiden være koncentreret, 3) Peter Broe gjorde et fantastisk arbejde med først at få det arrangeret med en dags varsel, og på aftenen stæse rundt i hele lokalets længde for at sætte vores biler tilbage på sporet når vi blev for ivrige i svingene. Det er ikke glamour, men klart anbefalelsesværdigt hvis man vil prøve hvor udmattende det er blot at skulle lave lette justeringer af farten med et enkelt håndgreb.