Hogm reviews

Hogm reviews

4.7

Dejligt udvalg men dårlig levering!

Synes udvalget og priserne er så fine! Der er noget til alles smag og økonomi. Det værste er dog leveringen, som kan tage flere uger. Når man bestiller flere ting kommer de også over flere gange.

Laaaaang leveringstid.

Jeg elsker H&M, og jeg har mange mange gange handlet igennem deres hjemmeside. Jeg har aldrig oplevet problemer med nogle af varerne eller mine bestillinger. Men hver evig eneste gang er der bare utrolig lang leveringstid (selvom varen er på lager). Det er ikke unormalt, at der går over 1½ uge. Jeg handler ofte på nettet, og på mange andre hjemmesider der handler med tøj, er leveringstiden max 2-3 hverdage. Jeg synes det er ærgerligt H&M er så langsomme til levering, og jeg forstår ikke helt hvorfor.
Men ellers aldrig nogen dårlige oplevelser hverken på hjemmeside eller i butik.

Super engageret H&M medarbejder.

Tusind tak for den fantastisk service jeg har modtaget i dag. Jeg måtte med stor bedrøvelse ringe til kundeservice og berette om, at Post Danmark var sluppet af sted med, at få returneret min pakke uden mulighed for afhentning. Den vakse medarbejder tjekkede hurtigt varelageret og lavede med det samme en ny ordre, sendt pr. efterkrav uden beregning. Dertil vil pengene fra min førte ordre blive tilbageført til min konto. Hvad kan jeg sige andet end SUPER PERFEKT SERVICE..

Uforskammet - urimeligt - uigennemskueligt. H og Ms' postadresse er Amagertorv 21, 1160 Kbh. K. jvf. virk.dk

Oplevelse i H & M Waves. Tilbud er uigennemskuelige, og sammensætning af tilbud er direkte uforskammet. Jeg ville købe nogle pigebukser, som var mærkede med tag 2, få det billigste gratis. Godtså. Jeg tog 2 modeller, hvor nogle var mærkede med "tag2". Det viste sig ved kassen at det ikke kun er udvalgte modeller. Det er sørme også udvalgte størrelser i udvalgte modeller. Hvordan skal jeg som kunde kunne gennemskue den slags selektive tilbud?! Jeg forventer at når det drejer sig om en model i en bestemt farve, så er alle størrelser med i tilbuddet. Eller er der noget med småt, som jeg skal huske at læse?! Jeg kan se at H & M ikke svarer på trustpilot, og generelt ikke bekymrer sig om kunder. Jeg printer min anmeldelse og sender i et brev til dem.

Mangel på servicemindethed...!

Jeg har efterhånden forsøgt, at undgå og købe i H&M alt hvad jeg kan, da jeg simpelthen ikke længere gider de uforskammede, udannede og arrogante tøser der mener, at de er små skrankepaver og herskere i H&M's tøjkatedral.

Når man kommer med en byttevare og der er tydeligt gået noget itu eller faldet af fordi kvaliteten i mange tilfælde er ak-så-ring så tænker man, at man nok vil få en venlig og ukompliceret behandling for et par damevanter til en 40 kroner.

Men ak nej..., der bliver musestille og de to tøser bag disken får et ansigt der ligner nogen som lige har bidt i en citron og prøver, at undertrykke grimassen så meget som overhovedet muligt. Dertil bliver der serveret et skeptisk blik på de selv samme vanter som om der her er tale om optræk til en kriminel handling.

Når Sherlockine & Watsonine så har stillet nogle 'uddybende spørgsmål' som ligger farlig tæt op ad et egentligt forhør af 'den kriminelle kunde' som vil snyde sig til et nyt par på trods af de egentlige beviser der holdes i hånden og en valid kvittering der beviser, at reklamationsperioden ER overholdt, så bliver der efter denne seance med trækken i stemmen og et meget misfornøjet ansigt givet 'grønt lys' til, at man SELV får lov til at hente et andet par i den bagerste del af lokalet.

Heldigvis var det kun en gave til min kæreste..., jeg er allerede før længe siden holdt op med, at købe mine vanter i H&M.

ISÆR når jeg kan købe dem i Føtex til en billigere pris OG slippe for det her b.....t!!

Helt okay, dog lidt lang levering....

Ligesom forretningen mht deres varer, billigt og brugbart tøj. De har dog en ret lang leveringstid, men ved man det, er det til at leve med.

Utrolig lang leveringstid

Over en måneds leveringstid er bare helt uacceptabelt. Datoen for levering blev udskudt flere gange. Jeg handler aldrig hos dem igen via netshoppen.

Tja..

Jeg bestilte en ordre fra H&M d. 13 Februar, hvor der stod det senest ville komme den 21. Februar. Jeg venter og venter og kan ikke forstå at der ikke kommer en mail med at min ordre er afsendt. Da jeg går ind og kigger på min bestilling den d. 18, står der stadig at min bestilling "venter". Da jeg i dag går ind og kigger kan jeg så se min ordre er slettet. Jeg har hverken fået opkald eller email om at de har slettet min ordre. Det synes jeg er rigtig dårligt,.

Til gengæld er der en rigtig sød medarbejder som hjælper mig med det, og genbestiller tingene for mig. Ros til ham!

Hurtig levering og nem returnering

Jeg har købt tøj hos hogm flere gange og har været meget tilfreds. Hvis der er noget tøj man ikke kan lide er det ikke noget problem at sende retur og få pengene tilbage. Varene kommer desuden altid som aftalt.

On and off

Man kan ikke regne med H&M, jeg har efter mange år købt tøj fra deres hjemmeside, hvor fragten gerne tager 2 måneder. Jeg valgte at få pakken tilsendt til posthuset denne gang, hvor jeg må sige at fragten så kun tog 4 dage. Det kan betale sig, at gøre det på den måde. Produkterne er gode - intet der. Det er kun ved fragten den halter. Synes at H&M burde oppe sig lidt med fragten, nu har den igennem mange år været MEGET langsom,.

Miljøbevidsthed?!

Det er meget fint, alt det I skriver her:

Jeg er modstander af trykte reklamer og telefonbøger - og da man ikke bliver spurgt om man vil modtage flere tons papir fra jer, efter man har lavet en bestilling, er det absolut sidste gang jeg handler hos jer!

Pinligt!

Handlet 3 varer d.29 December.

Har d.d 5/1 modtaget et par bukser.
De sidste 2 ting er i rest ordre til 14 februar.

Ved ikke med jer andre, men i min verden venter jeg ikke 1½ måned på at få mine ting.
Hvis man mener man er en seriøs forretning - må man agere derefter!

Bøvlet at handle på hjemmesiden

Jeg skulle finde en "flot kjole," som der stod på barnets ønskeseddel, og jeg griber til stort set det eneste børnetøjsmærke, jeg kender, nemlig H&M. Finder en rigtig fin kjole i den rigtige prisklasse - så langt, så godt.
Efter lidt konfereren på hjemmefronten vil jeg bestille kjolen næste dag, men så er den pist væk fra kategorien. Ok, tænker jeg, er den mon udsolgt? Øv.
Af en eller anden grund får jeg bevæget mig ind under Sale (hvorfor hedder det for resten ikke udsalg, tilbud, nedsat eller noget i den stil på dansk??) og vupti, der er den søreme! Fedt, at den er blevet sat ned fra dagen før, men virkelig dumt, at den ikke stadig findes i sin oprindelige kategori. Det var et rent tilfælde, at jeg fandt den.

Det mest irriterende var så, at jeg var nødt til at oprette mig som bruger for at købe en enkelt julegave. H&M håber sikkert, at jeg bliver hængende i en eller anden kundeklub og modtager en syndflod af mails som så mange andre, men de får kun aversion ud af det fra min side, idet jeg ikke normalt er kunde i firmaet.

Varen er dog modtaget inden for en rimelig tid, så ingen brok der.

Dårlig stil.

Har bestilt julegaver i deres web shop. nu har jeg lige modtaget en mail om at de ikke sender min pakke. Skulle ha modtaget den på Mandag ! Nu har jeg da travlt. Det kunne de godt have meldt ud før.

Har før bestilt på deres hjemme side hvor jeg måtte vente over en måned på min pakke, på trods af at jeg havde betalt mine varer !

Vente vente vente

Elsker deres website, for den er nem og overskuelig og virkelig godt bygget op - synes jeg. De har meget billigt tøj, og ærlig talt, så køber jeg stortset alt mit tøj i H&M, for det er til at betale.
Det var så rosen.
Den butik jeg bor nærmest, ligger i Herning centret. Flot butik, men lidt uoverskuelig til tider. Personalet er okay, men der er lige nogle enkelte ekspedienter, der virker ekstremt snobbede.
Så til jeres side.
Jeg har godt læst at I trækker pengene, når I har alle varerne klar osv. Men langt de fleste andre webshops trækker først pengene når varen er afsendt!!
Nu er det snart en uge siden I har trukket pengene, og varerne er IKKE afsendt endnu! Hvad laver I...? samler navlefnuller eller hvad?! Det kan da seriøst ikke tage så lang tid at samle nogle varer sammen, kyle dem ned i en pose, lukke den med gaffatape og smide den efter fragtmanden!! DONE!
Der står bare på siden under min ordrer: BEHANDLES.
Den burde være MODTAGET for længst!
Jeg ved i grunden ikke hvorfor jeg klager til jer her, for I svarer jo ikke tilbage! Men til andre der handler på www.hogm.dk så skal I altså ikke regne med at I lige kan nå at bestille kjolen hjem til festen næste lørdag, for det er bestemt ikke sikkert at den når det :p
Ja.. såh.. det var vist det. I burde virkelig tage og finde en løsning på det, for jeg er tydeligvis ikke den eneste der er en anelse utilfreds over leveringstiden. Hvis fragten var gratis kunne man måske leve med det.

Fantastisk webshop med stort udvalg

Jeg er en stor fan af H&M's tøj og får rigtig meget glæde af hjemmesiden som jeg ofte bestiller fra flere gange om måneden. Kan læse mig til at mange er utilfredse med leveringstiden, og kan sagtens forstå det. MEN tager man sig tid til at læse tingene igennem så ligger H&M ikke skjul på at nogle ting ikke kan sendes før en bestemt dato - hvilket er helt forståeligt.
Jeg har aldrig oplevet bøvl med en levering, og kender efterhånden H&M's størrelser ret godt, så derfor har jeg ikke haft behov for at sende retur endnu. Leveringen koster 50 kr men RIGTIG ofte kan man finde gode rabatkoder på nettet som sparer de penge væk.
Intet bøvl her fra, ved jeg kommer til at benytte mig af H&M's webshop mange gange fremover.

Dårlig service

Handler tit i H&M. Men det er sidste gang jeg vil handle i Herlevs H&M.

Har flere gange oplevet dårlig service i H & M i Herlev.
Fandt noget tøj, jeg ville købe, som var på tilbud.
Da jeg kommer hen til kassen, for jeg af vide at det er en fejl og skal derfor betale fuld pris, hvis jeg vil købe de 3 varer jeg har. Jeg viser dem mærket, hvor udsalgs prisen står, men den "ansvarlige" i den butik, siger at de ikke kan give mig tøjet til udsalgsprisen, selvom der er mærke på varen. De har bare ikke tid til at fjerne tilbuds prisen.

Godt

Der var hurtig levering og varen var som beregnet så jeg handler der helt sikkert igen! :-)

Handler her igen ! De er altid flinke og hjælpsomme når man ringer til kunderservice.
Portoen kunne dog godt være lidt billigere.

Dårligt leverings system - Aldersbegrænsning på brug af kort

Leveringssystemet funger dårligt, og man får besked om en afsendt pakke før den overhovedet er sendt afsted - Dette var endda hvad kundeservice undskyldte sig med.
Meget lang leveringstid

Is Hogm your company?