Holbaek Baadcenter reviews

Holbaek Baadcenter reviews

8.1

God butik og god service i mange år....

Jeg har handlet i Holbæk Bådcenter i mere end 30 år. Jeg har aldrig haft noget at udsætte på service eller priser, og jeg er altid blevet godt betjent. De har ALTID en eller anden form for tilbud på de varer, jeg skal bruge. De er ikke super specialister på bestemte områder, men spørgsmål afklares altid, og der byttes med et smil, hvis jeg har valgt en forkert vare.

Gode tilbud med fine varer

Det er nemt at komme i kontakt med webshoppen, der har et stort udvalg til rimelige priser, og vælger man et tilbud er det endnu bedre.
Absolut et sted jeg vil anbefale og eneste kritik er manglende track & trace nummer ved forsendelsesbekræftelse og så måske lige lidt bedrevarebeskrivelse der halter på nogle produkter, men da de gerne hjælper med oplysninger er det nogenlunde til at leve med.

God service, hurtig levering

Jeg har flere gange fundet gode tilbud på sejlertøj.

Den ene gang var det dag til dag levering.

Service på telefonen er helt i orden.

Kan varmt anbefæles.

Rigtig fed butik.

Det er en rigtig fin butik. Både internetsiden og den fysiske butik.
Rimelige priser, og ok service.

Holbæk Bådcenter A/S Details

Visit Holbaek Baadcenter