Holger Danske Flytteforretning A/S reviews

Holger Danske Flytteforretning A/S reviews

8.8

Holger Danske er et fantastisk flyttefirma.

God service.
Gode medarbejdere "flytte rødderne" Karina ogTommy

Kvalitets flytning & service til den bedste pris

Jeg flyttede i marts og det forløb uden problemer. Flyttefolkene var yderst hurtige og rigtig flinke. Flytningen forløb uden problemer og ingen skader. Kan kun anbefale holger danske. Ris og ros herfra

Fantastisk arbejde fremragende service

Jeg har aldrig haft en bedre oplevelse.
Nemt og sikkert

Flot arbejde!

Tak for god flytning!

Holger gjorde flytningen til en fornøjelse.

Vi var virkelig positivt overraskede og tilfredse med flytningen! Venlige og friske unge flyttemænd, som arbejdede effektiv og tog hensyn til vores ejendele. Vi har flyttet nogle gange gennem tiden, men aldrig har det været en fornøjelse som med Holger Danske. Perfekt flytning og klart anbefalelsesværdige.

Positiv oplevelse til den bedste pris.

Det er første gang jeg benytter flyttefirma til en flytning, og var lidt skeptisk inden jeg begyndte at indhente tilbud. Holger Danske udmærkede sig ved at komme ud og vurdere hvor mange flyttekasser der skulle bruges til flyttegodset. De gav samtidig gode råd og vejledning til hvad man skulle være opmærksom på, mht forsikringer, osv.

Da flytningen skulle ske, ankom de til tiden, og hele vores lejlighed var pakket ned på rekordtid. De benytter sig af en lift, hvilket sparer ekstremt meget tid, hvis man bor i en ejendom uden elevator. Et par timer efter stod vi i Jylland og drengene fik transporteret alle flyttekasserne op i vores nye lejlighed. Der var intet af vores flyttegods der kom noget til, og særligt alt vores køkkenudstyr, tallerkener m. m. blev pakket ind med yderste forsigtighed. Det var vi meget imponerede over.

Alt i alt en meget positiv oplevelse.

Holger Danske kendes for noget størkt og stabilt

At flytte er ikke noget man bare kaster sig ud i med hovedet under armen eller i en af de mange flyttekasser.
Heldigvis valgte vi rigtigt, da vi kontaktede Holger Danske.
Fra første færd til den store kassevogn var tømt følte vi os i gode hænder.. Der var tre til at flytte for os, men efter ganske kort tid var der kun to, idet en blev syg.og måtte holde op. Om der var tre eller to var ikke til at mærke, for hele tiden var tempoet højt; det samme var sikkerheden.
Vi er begge enige om, at vi fik en meget tilfredsstillende behandling af høflige og dygtige medarbejdere hos Holger Danske.

Den perfekte flytning.

Vi blev anbefalet Holger Danske af nogle venner og vil bestemt anbefale dem til andre.
Perfekt behandling hele vejen igennem, søde charmerende flyttemænd og virkelig god service fra kontorets side.
mvh .Mary
Holger Danske Flytteforretning A/S

Reply from Holger Danske Flytteforretning A/S

Mange tak for den fine anmeldelse Mary. Det glæder os meget at din flytning har været en god oplevelse :)

Perfekt flytte løsning.

Kan varmt anbefale Holger Danske.
For godt 5 mdr. siden bestilte vi en flytning med 30 flytterkasser og seng m.m og med to flyttemænd. Vi valgte også selv at bære ting ned fra 4. sal til bilen og op i den nye lejlighed på 2. sal, begge steder uden elevator. Dette gjorde vores flytning meget billigere end hvis vi bare stod og kiggede på, som mange ellers gør.
Det var to rare og arbejdsomme unge mænd med en stor flyttebil og det hele gik som en leg for os og dem.
Virkelig en go oplevelse at have brugt Holger Danske som flyttefirma, det er bestemt ikke sidste gang når man engang flytter.

Yderst kompetent flyttefirma med god service fra a til b

Jeg skulle bruge et firma, der kunne flytte fra 5. til lager og igen fra lager til ny bolig 6 uger senere. Der var flere flyttefirmaer om buddet, men jeg endte med at vælge Holger Danske, da jeg her fik den ubetinget bedste service og vejledning op til flytningen.
Efter flyttekonsulenten var på besøg, blev der fulgt næsten med det samme. Gennem hele flytningen har der været god kommunikationen, og gennem hele forløbet har jeg fået ualmindelig god service.
Flyttemændene skal også have ros med på vejen: De var drøneffektive og ved godt mod hele vejen igennem. På trods af den manglende elevator!
Jeg vil klart anbefale Holger Danske til andre, der skal flytte.

Superservice topprofesionelt

Vi har nu flyttet med Holger Danske 3 gange og hver gang er det bare gået top professionelt. Da vi flyttede her sidste gang var det René, Søren og en som jeg desværre ikke kan huske navnet på som flyttede for os. De var super hurtige, effektive og havde en god humor. Vi blev som altid mødt om morgenen med et smil og et "godmorgen". Vi har anbefalet jer til andre og vi vil selvfølgelig benytte jer næste gang vi flytter. Jeg håber, at dette betyder, at de 3 flinke fyre får at vide, at vi har været yderst tilfredse med deres indsats.

Flytning til tiden.

At flytte er en stor ting vi har boet i vores hus i 16 år og valgte derfor et firma vi mente vi kunne have tillid til Holger Danske. Vi er ikke blevet skuffet alt er forløbet som planlagt og folkene har været særdeles hjælpsomme og klaret alting hurtigt og uden problemer.

Super service hele vejen igennem

Rimelig pris, god service, ingen problemer overhovedet.

Effektive og til tiden

Vi flyttede med Holger Danske på en lørdag op til jul. Fra København til udkanten af Storkøbenhavn. Kan kun sige godt om firmaet. Vi valgte at blive faktureret på timebasis da det var det de anbefalede fra deres administration. De to flinke fyre der kom var meget effektive og gjorde et godt arbejde og havde kun få pauser. Der er kommet et par småskrammer på to møbler, men ikke noget af betydning. Vi lånte flyttekasser som de kom med og afhentede som aftalt på forhånd. Jeg kan godt finde på at bruge dem igen og kan sagtens anbefale dem.

SUPERGOD OPLEVELSE - ALLE AFTALER OVERHOLDT.

Vi flyttede fra Nørrebro til Østerbro 1. oktober. Vi valgte Holger Danske Flytteforretning til at udføre det hårde arbejde, og det var en overraskende god oplevelse hele vejen igennem.
Fra første kontakt med kontoret og besigtigelse følte jeg mig overvældende tryg ved firmaet. Der var god tid til alle spørgsmål og forklaringer.
2 dage efter besigtigelse modtog jeg et både godt og velbeskrevet tilbud.
Flyttekasser blev leveret i god tid helt efter vores ønsker og i en kvalitet, jeg ikke har set tidligere.
Flytningen blev udført af 3 meget høflige og arbejdsomme flyttemænd, der var meget opmærksomme på, at holde mig informeret om, hvad skulle ske. Alle aftalte tidspunkter blev overholdt.
HOLGER DANSKE FÅR DE VARMESTE ANBEFALINGER. DET KAN IKKE GØRES BEDRE.

Lars Geest

HOLGER DANSKE, DANMARKS BEDSTE FLYTTEFORRETNING.

Vi er lige flyttet fra rækkehus til lejlighed her den 1. okt. Vi kan kun i aller højeste grad anbefale Holger Danske. Vi havde tre unge mænd ude (desværre fik jeg ikke deres navne) med de var fantastisk søde og rare. De var dygtig, hurtige og meget forsigtige. vi kan kun rose dem i høje skyer. Det var en ren fornøjelse at have flyttefolk :-))
Vi har også modtaget flere mails og en enkelt opringning fra kontoret, igen kun lutter venlighed :o)

Hilsen fra Per og Vivi på Maglekær

Tak for en perfekt flytning!

Havde hørt og læst så meget om dårlig virksomheder i flyttebranchen.
Holger Danske levede i den grad op til mine ønsker og forventninger op til min flytning.
Da jeg ringede til deres kontor var der meget fint service, masser af spørgsmål så de var maks. forberedte, oveni dette fik jeg gode råd og fif til min flytning.
Mandskabet der kom var høflige og rare. De var hurtige og intet gik i stykker. De pakkede alt ned for mig og skrev på flyttekasserne så jeg vidste hvor mine ting var. Mine møbler blev sat som jeg ønskede det.
Prisen blev holdt 100% og de kom og afhentet de tomme flyttekasser.
Jeg lagde vægt på at alt er forsikret og den aftalte pris blev overholdt.
Lastbilen så ny ud og deres hjælpemidler og udstyr så nyt ud, det samme var flyttekasserne.
Jeg kan på det varmeste anbefale Holdger Danske Flyttefirma til alle!

Urimelig og grov behandling fra kontorets side ved anmeldelse af tab af maleri.

Vi flyttede fra Ballerup til Frederiksberg med en måneds opbevaring af møbler og indbo, og pakkede selv. Både udflytning og indflytingen 1 md senere forløb perfekt, bortset fra at flyttemændene var 4 timer forsinkede ved indflytningen. Men de var hurtige og de var venlige, så ud fra det ville vi give firmaet 4-5 stjerner. Imidlertid opdagede vi efter et par dage at et maleri var forsvundet under eller efter opbevaringen. Maleriet var uden ramme og vi havde pakket det ind i bøgepap og omvundet med tøjsnor. Maleriet var ca 1 x 1 m og burde ikke være så ligetil at overse. Vi kontaktede kontoret og efterlyste maleriet, men fik en mildest talt ubehøvlet reaktion. Dels var det ikke deres ansvar, men vi kunne blot have forsikret. Endelig hvis der var et ansvar måtte det ligge hos vores boligforsikring, som medarbejderen påstod flyttefirmaet havde en aftale med. Vi talte med forsikringsselskabet som aldrig havde hørt om en sådan aftale, og mente -orståeligt nok - at flyttefirmaet selv måtte hæfte for effekter der bortkom i forbindelse med opbevaring .
OK, at maleriet som vi holdt meget af nu er borte er én ting, men lidt deltagelse eller velvilje fra flyttefirmaet mht til at undersøge om det havde "forputtet sig" ved pakningen af flyttebilen, eller som minimum en beklagelse over at det var forvundet under aflåst opbevaring synes vi man burde kunne forvente. Så selv om flyttefolkene var til 4 stjerner rykker kontorets opførsel ned til 1 stjerne.

Pas på hvis der sker skade på din bordplade under flytningen.

Min Mor som er pensionist valgte Holger danske Flytteforretning A/S til hendes flytning d. 12. marts 2013, grundet det virkede mere troværdigt end de øvrige flyttefirmaer, hun har dog fortrudt dette valg mange gange siden.
Ved flytningen kom der en ridse i den ene plade til hendes spisebord, Holger danske kom ud i april måned - efter accept af skaden - for at afhente bordpladen idet De ville udbedre skaden.
Min mor har efterfølgende i juni måned ringet til firmaet 4 gange for at høre, hvornår hun vil få sin bordplade tilbage igen, alle 4 gange var svaret at de ville ringe tilbage, men dette skete aldrig!
I juli måned overtog jeg korrespondancen med firmaet både telefonisk og skriftligt, men uden held - idet Holger danske bevidst ikke besvarer e-mails selvom de telefonisk har bekræftet modtagelsen af disse, og ved telefonisk kontakt har de alverdens undskyldninger klar, og henviser til pludselig sygdom eller vi ringer tilbage m.v.
Selv Dansk Møbeltransportforening har prøvet at få en dialog i gang, men forgæves.
Men faktum d.d. 17.9.2013 er at Holger danske Flytteforretning endnu ikke har tilbageleveret den ene plade til min mors spisebord, på trods af, at de har haft flere måneder til at udbedre skaden på dette.
De har ligeledes ikke kunne give nogen dato/tidshorisont for en tilbagelevering

Deres manglende respons tager jeg som bekræftelse på at bordpladen er gået tabt, mens den har været i deres besiddelse. Denne ville de formentligt ikke erstatte, hvilket er årsagen til deres manglende tilbagemelding.
Derfor denne advarsel, pas på hvis der sker skade på inventaret under en flytning med Holger danske, idet hvis DE tilbyder at afhente det pågældende for at udbedre skaden, FÅR DU DET IKKE TILBAGE IGEN, når du først har betalt for flytningen.
Status d.d. er at min mor har et spisebord, hvoraf en 1/3 mangler idet: Holger danske Flytteforretning stadig har bordpladen i deres besiddelse, nu snart på 7. måned. De har siden Juli hverken besvaret mails eller kunne givet telefonisk respons på mine henvendelser vedr. ovenstående.
Opdateret d. 24. september: 2 dage efter at jeg skrev ovennævnte anmeldelse, blev min mor ringet op af Holger danske, hvor de undskyldte den lange ventetid og dagen efter fik hun endelig sin bordplade tilbage igen.
Jeg er glad for at Holger danske har udbedret skaden og leveret bordpladen tilbage til min mor efter 6 mrd.s venten, men jeg er stadig meget skuffet over deres manglende respons på mine mange henvendelser og håber at de fremover ved ligende sager, vælger at svare eller holde deres kunder løbende orienteret om tidshorisont mv. Jeg har d.d., nu hvor sagen er afsluttet, ændret antallet af stjerner fra en til to.

Super professiol, suveræne medarbejdere, ALT fungerer 1 mill. procent. SKØN oplevelse hele vejen igennem

Den bedste flytning jeg nogensinde har oplevet (og jeg har flyttet en del) Super professionelle folk. Startende med Carina på kontoret, Morten Lindsby, der afgav tilbuddet, den unge fyr der afleverede kasser, og de skønne arbejdsomme gutter Anders og Søren, som knoklede, men stadig havde tid til, at sige undskyld til folk, da de var nødt til at parkere halvvejs på cykelstien, deres skønne opmærksomhed til min "gamle" mor på 75 år, selvom hun gik lidt i vejen :-) strålende humør og store smittende smil/latter. Da vi så ankom til Flakkebjerg, så kom der lige tre andre gutter, John, Jacob og Thomas, og hjalp til, til trods for at de havde fri, FANTASTISK. Og ikke at forglemme den søde unge mand som hentede mine kasser idag. Tak til Carina, som gjorde det muligt, at få kasserne afhentet meget hurtigt.
DETTE ER EN ANBEFALING TIL ALLE, OM AT BRUGE HOLGER DANSKE NÅR DE SKAL FLYTTE, BEDRE KAN DET SIMPELHEN IKKE GØRES.
TUSINDE TAK TIL JER ALLE SAMMEN FOR EN SUPER GOD SERVICE

Holger Danske Flytteforretning A/S Details

Holger Danske er et etableret flyttefirma der altid sætter kunden i centrum . Vi er et flyttefirma, der flytter sikkert og hurtigt. Kontakt Holger Danske Flyttefirma her.

Visit Holger Danske Flytteforretning A/S

We live here: Hvidsværmervej 163 - 165