Hollysdollroom reviews

Hollysdollroom reviews

7.4

Fantastisk butik med super service

Jeg kan absolut anbefale Hollys Dollroom som både findes som fysisk butik og på nettet under www.hollysdollroom.com. Man ser tydeligt at tøjet, sko og assescories er nøje udvalgt og derfor er jeg også flere gange faldet over butikken i diverse mode- og dameblade.

Servicen er helt i top og man får lynhurtigt svar på spørgsmål og evt. reklamationer. Leveringen er også super hurtig og billig.

Som noget ekstra fedt, finder man ofte tøj, sko og smykker som kun kan købes ganske få steder og ofte er Hollys Dollroom eneforhandlere på nettet af de mest topaktuelle modenyheder.

Nu lyder det som om jeg er i familie med indehaveren eller sådan noget, men jeg er blot en meget tilfreds kunde :o)

Is Hollysdollroom your company?

hollysdollroom.com Details

High Fashion Webshop. Acne, Baum und Peferdgarten, Rabens Saloner, Custommade, Graumann, Lolly's Laundry, Ganni, By Malene Birger, Munderingskompagniet, Odd Molly, Karen By Simonsen, Lee Jeans, Acne Jeans, Robins Jeans, Depeche, Mentor, Campomaggi.

Visit Hollysdollroom