Holstebrorejsecenter reviews

Holstebrorejsecenter reviews

7.4

Fantastisk service og produkter

Familien og jeg bestilte en rejse gennem Holstebrorejsecenter til Thailand. 18 dage med rundrejse og strandophold.
På rejsecentret fik vi en førsteklasses betjening/vejledning med svar på alle vores spørgsmål. - også de tåbelige.

Materialet vi fik udleveret var velskrevet og fantastisk detaljeret.
Rejsen var intet mindre end fantastisk med fast dansk og thailands guide, der virkelig gjorde vores rejse til noget specielt.
På intet tidspunkt havde vi fornemmelsen af at noget var overladt til tilfældighederne.

Vi skal af sted igen og kunne ikke drømme om at bruge andre rejsepartnere hvis vi kan undgå det. Helt klart de bedste anbefalinger herfra.

Is Holstebrorejsecenter your company?

Holstebrorejsecenter Details

Om i skal flyve, køre i bil, på motorcykel eller i motorhome fra sted til sted afhænger helt af jeres ønsker. Holstebro RejseCenter hjælper gerne med at lave rejsen til USA, Canada, New Zealand, Thailand, Australien eller Kina. Vi er desuden stærke på erhvervsrejser og grupperejser.

Visit Holstebrorejsecenter