home a/s reviews

home a/s reviews

9.1

Perfekt handel, professionel og imødekommende behandling.

Vi har lige handlet vores drømme lejlighed og har fået 1. klasses behandling hos Home i Ørestaden. Dem kan vi varmt anbefale.

Fantastisk oplevelse

Vi solgte vores hus i efteråret, og har intet andet end positive ting at sige.
Fra start til slut professionel håndtering, forståelse af ens situation, alt personale kendte vores sag, så der var altid god feedback. Og sidst men ikke mindst, kunne HOME Nivå arbejde hurtigt, da vi pludselig havde selv havde fundet et andet hus, og brug for at der skulle handles...
Super super oplevelse!

Super imødekommende og top proffessionelt kundebehandling !!!!

Jeg vil absolut anbefale Home Tårnby/ Uffe Jochumsen, har lige fået solgt mit rækkehus i Dragør på kun 42 dage, Alt papirgang bliver der taget god hånd om. Hele proceduren omkring salg bliver grundigt forklaret, Uffe forklarer gerne igen hvis man ikke lige får fat i det første gang. Tusind tak for godt samarbejde. God vind fremover.
Mange Hilsner

Maj Britt Andersson

Rig fin service

Efter at have haft nogle noget så uheldige oplevelser hos andre ejendomsmæglere (blandt andet EDC), var jeg glad for at være blevet anbefalet køberrådgivning hos Home v/ Charlotte Normann.

Kontakten med Charlotte var utrolig hjælpsom, idet hun både kunne rådgive i forhold til pris, vedtægter, område, etc., baseret på dels hendes egen erfaring men hun kunne også få hjælp fra sine andre home kollegaer rundt omkring.

Jeg har været rigtig glad for Charlottes hjælp og kan kun varmt anbefale hende til andre købere, som gerne vil have hjælp til at forstå ejendomsmarkedet bedre.

Professionelle, imødekommende og Kundeorienteret.

Vi har netop handlet bolig gennem Home Ørestad. Et forløb som for os, har været meget tilfredsstillinde.
Mægler har gentagne gange, gået vores ærinde og leveret det til os ønskede.
Vil klart anbefale Home Ørestad v/ Nicki Peters

Kanon Professionel Behandling af Home Orestaden

Fra start til slut gik forloebet af salgsprocessen af min lejlighed I Orestaden som lovet af Nicki Peters og jeg var meget imponeret over hurtigt salget gik (solgt til den lovede pris !!), samt alle de detaljer som Nicki tog sig af for ikke at naevne den uvurderlige raadgivning. Jeg kan kun varmt anbefale Nicki I Home Orestaden for at opnaa den bedste salgspris og den bedste service, og deres hoejere salaerer var I sidste ende absolut det vaerd, og jeg er meget glad for jeg valgte Home Orestaden!

Solgt på 10 dage til prisen.

Liggetiden på 10 dage taler for sig selv. Vores oplevelse med Jesper Wurtz fra Home var utrolig positiv. Vi kunne ikke have ønsket os mere af en mægler. Vi vil klart anvende Jesper en anden gang.

Home Amagerbro

Jeg har været tilfreds med mit boligsalg hos Home.
Stig Beltoft har været behageligt menneske, kompetent ,effektiv med svar på alle mine spørgsmål, og som klarede det hele mens jeg var på ferie:)

1000 tak og held og lykke fremover
Snjezana Koprivica

Hurtigt salg til prisen og super håndtering af hele salgsprocessen i Home Vanløse

Jeg var lidt skeptisk, da Cecilie fra Home Vanløse mente, at min lejlighed kunne sælges 100.000 kr. over, hvad en anden mægler mente, den skulle udbydes til. Hun havde dog gode argumenter på hånden og viste også initiativ ved at have en potentiel køber på hånden, allerede inden vi havde indgået aftale. Det endte så med at være en anden, der købte min lejlighed og endda til prisen efter forholdsvis kort liggetid. Tak for god service og en super håndtering af hele salgsprocessen.

Tillidsvækkende rådgivning

Trods et kompliceret forløb,har jeg hele tiden følt mig godt rådgivet.En meget venlig og imødekommende kundebetjening.

Solgt til prisen på 20 dage. Meget fin service

Vi havde et meget fint samarbejde med Home Taarnby (Bjerregaard og Co) og særligt med vores primære kontakt, Kristian Meldgaard, omkring salget af vores lejlighed. Kommunikationen gik meget fint vedrørende både fremvisninger og indgåelse af købsaftale. Vi fik en rigtig fin behandling, og følte os i gode hænder. Vi havde kontakt med flere af kontorets mæglere undervejs, uden at det på nogen måde skabte usikkerhed om salget.

Top professionel og god behandling Home Vanløse

Rigtig god forventningsafstemning fra første møde og god stil hele vejen gennem salgsprocessen. Flot arbejde!

Proffessionel og super god service hos Home Aarhus N / Hinnerup

Vi kan kun anbefale Home Aarhus N / Hinnerup. Efter at have haft vores hus i Aarhus N til salg ved en konkurrende ejendomsmælger i 7 måneder uden den store aktivitet eller bud valgte vi at skifte til Pernille ved Home Aarhus N / Hinnerup. Det satte skub i tingende. Vi fik god service, god feedback efter fremvisninger og frem for alt stor aktivitet på huset. Dette resulterede i et salg efter kun 60 dage. Derfor kan vi varmt anbefale Home Aarhus N / Hinnerup. Ydermere har vi haft god kontakt efter salget og Pernille + kollegaer hjælper aktivt i vores søgen efter ny bolig.

Professionel troværdig.

Vores oplevelse af Uffe Jochumsen Tårnby har været meget behageligt og han har gjort os trygge med sine oplysninger således der ikke kom nogle overraskelser', og så gik det meget hurtigt og gnidningsløs. Var meget tilfreds med tilbagemeldingerne i form kort der lå til os efter der har været køber at se på huset.

Top professionel og enorm behagelig service hos Home Christianshavn

Vi har netop købt vores lejlighed gennem Home Christianshavn ved Mie Damstedt Jensen, og det har været en yderst positiv oplevelse.

Fra første fremvisning til overtagelse har vi oplevet en professionel service, der samtidig har været jordnær og meget behagelig. Vi har trods en del forhandlinger med sælger af lejligheden hele tiden haft en enorm positiv og fremadskuende dialog.
Mie Damsted Jensen har selvsagt repræsenteret sælger og dennes interesser, men Mie har gjort det som ejendomsMægler og ikke ejendomsSælger, idet Mie hele tiden har haft fokus på at få enderne til at mødes og via mægling fået talt begge parter til enighed. Endelig har Mie hele tiden været fleksibel, haft korte svartider og uden de mindste problemer fået arrangeret indtil flere besigtigelse af lejligheden - selv på hendes fridage.

I disse tider, hvor ejendomsmæglere er udfordret af selvsalgsløsninger er Mie Damstedt Jensen og Home Christianshavn et godt eksempel på, at det kan betale sig at bruge en ejendomsmægler - både for køber og sælger. Alt i alt kan vi kun give Home Christianshavn og Mie Damstedt Jensen vores varmeste anbefalinger.

Hilsen
B&S

Det er ikke solgt eller gratis!!!

Jeg tog home Albertslund til at de skulle sælge mit hus, deres egendomsmægler sagde det var solgt eller gratis nu står jeg et halvt år efter med En regning fra dem!! Er sikker på DR kontant er interesseret i den historie. Undersøg alle papir før du skriver under også selv om de lover dig det mundligt!!!

Meget tilfredsstillende Ejendomsmægler

Overvejer du at sælge? Så vælg Home til det!

Hold jer langt væk fra Home Holstebro

Hold jer lagt væk fra Home Holstebro, Ham Holger Home kan man på ingen måde stole på, han sige masse af fine ord, men han kan ikke overholde dem, De dokumenter der laves bliver ikke lavet ordentlig, og er på ingen måde troværdig når han står med et ben i begge lejre både ved købe og sælger, Vi har fået et hel hus smadret pga at han ikke havde styr på hans ting (Papir), Sælger hus til en køber som vil have huset, køber smutter lige pluselig fra købet efter 7 mdr, køber har ødelagt huset for 500.000 kr og Home er tavs da han har solgt nyt hun til vores køber, han tænkte kun på en ting PENGE til sig selv, og så vil han skide på resten Står i dag med et hus der ikke kan sælges igen som det står ( SÅ HOLD JER VÆK )

Home Vesterbro - Fremragende!

De solgte vores andelslejlighed på to dage til maksimalprisen og havde endda 4 købere klar! De havde flere købere til fremvisning ad gangen, så der var mindst mulig gene for os og gav efterfølgende en udførlig tilbagemelding!

HOME Valby - Uprofessionelt håndtering af vores salg i 8 mdr.

Vi satte vores lejlighed til salg igennem Home Valby. De sagde at vores lejlighed kunne sælges på meget kort tid, og til en ok pris.

Efter 4 dage og 4 fremvisninger, var der allerede én der var interesseret i at købe til prisen. Da mægler bruge ALT for lang tid på at gøre papirerne færdige, valgte hun at købe en anden lejlighed. Alt herefter gik bare galt.

Der var alt for mange forskellige mæglere ude på fremvisninger - på 8 måneder havde vi 35 fremvisninger, og mæglerne havde slet ikke styr på ejerforeningen, og hvad der ellers var at fortælle omkring lejlighed/ejerforening/område osv osv. Jeg talte flere gange med mægler og dens chef. Blev lovet bedring, men der skete ikke noget. Kunne mærke at de slet ikke talte sammen på kontoeret. I de 8 måneder blev der på kort tid solgt 2 andre lejligheder magen til vores uden nogen problemer (dog af anden mægler)

Da vi efter de 8 mdr. valgte at skifte til Estate Valby, blev vores lejlighed solgt på 28 dage!!!! til den pris vi havde aftalt!!!!

Jeg er meget ked af den måde vi blev behandlet på, og deres uprofessionelle håndtering. Der var INGEN forståelse for at vi stod og skulle videre i vores liv og at de ligesom var en del af det. Dernæst heller ikke nogen forståelse for at vi ønskede at de skulle følge op på de fremvsninger de havde haft - men de gik bare på ferie, tog fridage osv uden at informere os.

Jeg vil ALDRIG anbefale Home Valby til nogen. Brug Estate - de tager dig seriøs, og ønsker virkelig for dig at du skal have solgt dig bolig!
home a/s

Reply from home a/s

Hej Karina,
Som medejer af home Valby beklager jeg meget, at I har haft denne oplevelse i forbindelse med salg af bolig gennem vores firma. Som jeg nævnte for dig i dag pr. telefon, vil jeg gennemgå sagen med de involveret mæglere, for derefter at give dig et svar. Du vil modtage svaret på den mail, som du har sendt mig d.d.

Venlig hilsen ejendomsmægler og partner Jacob Andreasen

home a/s Details