European Homecare ApS reviews

European Homecare ApS reviews

9.0

Så kan det ikke blive bedre

Superfin kundeservice og lynhurtig ekspedition. Mvh.og tak Jan.P

Fantastisk service

Kan varmt anbefale dette firma. Købte et blodtryksmåler om onsdagen og fik den leveret fredag. Opdagede det var en forkert der var leveret.ringede om lørdagen til firmaet der beklagede meget, og omgående ville sende den rigtige. Inden jeg fik spurgt om returneringen af det fejlsendte, fik jeg at vide at det måtte jeg beholde da det jo var firmaet der havde lavet fejlen. Tak Preben Arnfjord. Har allerede modtaget den nye blodtryksmåler i dag mandag. Fantastisk service, ikke sidste gang jeg handler der såfremt de har et produkt jeg mangler.
Det skal lige med, at blodtryksmåleren der er anbefalet af Hjerteforeningen, er kr. 400.- billigere end hvis jeg havde købt den hos Hjerteforeningen.

Kompetent rådgivning - hurtig levering! Perfekt service.

Havde nogle spørgsmål til køb af alkometer, som jeg fik en rigtig god forklaring på, så at selv jeg som "normal" køber kunne forstå forskellen på de forskellige modeller.
Levering skete hurtigt og der var hele tiden opdatering via mail.

Ved levering viste det sig, at pakken nok var blevet håndteret lidt voldsomt under transport, og en del af det bestilte apparat var gået løs, men kunne dog uden videre sættes fast igen.
Henvendte mig desangående, og blev straks forsikret om, at jeg endelig skulle henvende mig, såfremt der opstod problemer, så skulle vi nok finde ud af det.

Hurtigt og perfekt

Kan godt anbefale at handle hos HomeCare. Meget hurtig levering, nemt og overskueligt og meget fine priser.

Fantastisk service

Altid hurtig levering, professionelle produkter af høj kvalitet til konkurrencemæssige priser.

Jeg ser frem til firmaets nye produkt som kommer snart: Sonostar smartwatch.

Hurtig ekspedition.

Bestiller Lørdag formiddag, pakken er leveret Mandag fomiddag. Det må sige og være kvik. Maskine afprøvet og fundet iorden, der var batterier med i pakken :-)

Jeg bestilte et alkometer (AL7000), men jeg modtog en mail om at de ikke havde varen på lager, og først ville få den hjem om 3 uger. I stedet blev jeg tilbudt AL8000, som de ville få hjem et par dage senere, til samme pris.
Han glemte dog at informere mig om, at mundstykkerne ikke passer til modellen, så jeg annullerede handlen hos virksomheden, hvor jeg havde bestilt mundstykkerne, heldigvis før de var sendt. Som kompensation for hans soven i timen, fik jeg i stedet AL8000 til AL6000's pris, som jo var endnu lavere end AL7000.
Pakken blev afsendt samme dag, som de fik det nye alkometer hjem.
Det eneste jeg kunne savne var levering til døren, i stedet for posthuset, nu hvor jeg betalte 50 kroner for forsendelsen, alligevel opvejer de andre faktorer så meget, at vi ender på 5 stjerner. :-)
European Homecare Aps

Reply from European Homecare Aps

Tak for din anmeldelse.

PostDanmark, som nu hedder PostNorden, har skiftet vort system ud for et par uger siden, og det nye system registrerer alle bestillinger som "uden omdeling". Hvis pakkerne skal omdeles, skal dette tilvælges ved bestilling.

Vi har altid leveret med omdeling, og vi kontaktede derfor PostDanmark, med henblik på at ændre vor standardopsætning.

Det kække svar var: Danmark er det eneste land i Norden der tilbyder omdeling! Den forklaring kunne vi ikke bruge til noget,og vi er selv gået i gang med at finde en anden systemløsning.

PostDanmark bliver nu styret fra Sverige, og jeg er bange for at det er den service danskerne kommer til at leve med fremover.

Har handlet her 2 gange, har købt Yamax DIGI-WALKER CW700 skridttællere. Begge gange fik jeg dem leveret umiddelbart efter. Skridttællerne fungerer optimalt.

Den bedste service jeg har oplevet på en e-handel.

Bestilte et alkoholmeter som jeg ikke kunne til at fungere som jeg forventede.

Skrev til Homecare og fik svar med det samme.

Fik det straks ombyttet. Meget hurtigt og fantastisk service.

Handler der bestemt igen næste gang.

Meget imponeret

Jeg bestilte bl.a et alkometer, fik hurtigt besked om at det var i restordre. Efter et par dage blev jeg uopfordret ringet op, det bestilte alkometer kunne først leveres om ca 1 måned, i stedet tilbød de at sende mig et dobbelt så dyrt, uden ekstrabetaling.

Det sagde jeg selvf. pænt tak til, pakken blev sendt samme dag.

Hurtiglevering

Købte en blodtryksmåler hos Homecare, som har en god overskuelig hjemmeside. Hurtig levering og god service. Vi havde en lille twist om en manual, men det klarede homecare meget hurtigt, og de ringede efterfølgende, for at høre om jeg var tilfreds. Det kan man kun kalde god service. Et sted jeg kan anbefale og vil selv handle der igen.

God retur service

Den bestilte vare var desværre defekt ved levering, varen blev byttet til en ny uden nogen form for bøvl

Helt efter bogen.

Har handlet der 1 gang. Varen kommer dagen efter bestilling.
Alt i orden. Priser er fuldt konkurrencedygtige. Beskrivelsen af varer er i mit tilfælde lidt mangelfuld.

Topservice

Jeg fik en ærlig rådgivning pr. telefon, og varerne kom dagen efter jeg havde bestilt.

European Homecare Aps Details

Visit European Homecare ApS