Homeenter reviews

Homeenter reviews

Very low
2.6

Nu er det slut

Jeg har været medlem hos Homeenter i en lang årrække og deres service er gået drastisk ned gennem de sidste år. Gang på gang får man ikke den film man beder om før der er gået 3-4 uger. 2 gange er jeg blevet så irriteret at jeg har afmeldt en pakke, hvorefter jeg så har fået den alligevel selvom jeg på afbestillings tidspunktet har været inde og tjekke at den ikke er sendt. Sidste gang trak jeg på skulderne og betalte men ikke denne gang. Denne gang bliver den nægtet modtaget. Jeg synes det er pudsigt at de først magter at sende film pakkerne når man ikke længere vil havde dem.
Jeg har meldt mig ud og jeg vil anbefale at alle at holde sig langt væk fra dem
De er dyrere end de fysiske butikker (selv uden porto), og man får ALDRIG nye film på udgivelses datoen
De formår ikke at levere til den tid de lover. når der er film de ikke har hjemme så får man altid beskeden med at de vil være der om 2-5 dage hvilket ikke har været tilfældet for mig endnu 3-6 uger er mere rigtigt
og hvis du forsøger af afbestille en ordre du ikke længere ønsker så overser de din mail og skynder sig i postkassen.

Homeenter.com - en god oplevelse

Alle de køb, jeg har foretaget hos Homeenter.com, er leveret som lovet. Enkelte ting har enten været forsinket eller itu ved modtagelsen, men ved forsinkelse fik jeg straks besked og kundeservice ombyttede uden problemer de dele, der var i stykker.

Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse hver gang.

Det er ulovligt iht Markedsføringsloven

Vi har valgt og opfordret dem til at komme med en stævning for at få den afgjort ved en retsag. Det er ulovligt iht Markedsføringsloven at foretage uopfordrede opkald med salg for øje af denne type produkter. Ingen er derfor bundet af den form for aftaler.

Homeenter er super gode til at true og skræmme folk, men lad jer ikke skræmme. Lad dem trække jer i retten. Lad være med at acceptere inkassotruslerne, men bed dem om at dokumentere, at de har et krav på jer via en stævning og retsag. Det har vi valgt og vi vil opdatere om forløbet her på Trustpilot.

Fup fup fup

Det er rart at se, at jeg ikke er den eneste der har haft ligneden oplevelse med homeenter. Jeg har lige i dette sekund sendet denne klage til dem:

Jeg har lige klaget til en stakkels kvinde på telefonen, fordi jeg har fået forkerte oplysninger over telefonen, da jeg blev meldt ind hos jer.

Jeg fik et opkald og fik at vide af en af jeres kollegaer, at jeg kunne få Hobitten til 49 kr, hvis jeg meldte mig ind hos jer. Jeg var ikke vild med ideen, fordi jeg ikke gider at afbestille månedens film hele tiden eller skulle være tvunget til at købe et x antal film indenfor x antal måneder. Jeg blev fortalt, at det skulle jeg ikke bekymre mig om overhovedet.
Jeg har i mellemtiden fået tilsendt 2 film uden advarsel, som jeg har sendt retur. Derefter får jeg en regning på paknings og porto omkostninger, fordi jeg har nægtet modtagelse på dem. Efter jeg fik den anden film ville jeg melde mig ud hos jer, men det var ikke muligt via jeres hjemmeside, så jeg mailede til jer den 9/2-2014, for at klage og bede jer om at melde mig ud. JEG FIK ALDRIG SVAR. jeg har betalt regningen og gik derefter ind for at melde mig ud. Da ser jeg at den vil have mig til at købe to film eller betale faktura-halløj.
Så jeg ringer til jer, for at klage min nød, da jeg er blevet oplyst om helt modsatte ting af jeres kollega i telefonen. jeg får at vide af kvinden jeg snakkede med, at der ikke er noget der kan gøres, jeg må betale.

Det er noget pis. Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at jeg skal til at læse alt igennem, for jeg stoler på jeres ansatte om at de giver mig den rette information. Hvilket i dette tilfælde ikke skete. HAN lavede en fejl, at fylde mig med løgn. Jeg synes ikke det kan være mit ansvar at tjekke op i røven på om det er rigtigt hvad jeg har fået at vide. Og hvis det så står i mailen at jeg skal afmelde og købe to film, ville jeg stole mere på manden der lige ringede til mig.

og da jeg så vil finde jeres mail, for at sende denne klage ser jeg dette "Vi tager forbehold for evt. informationsfejl." og jeg synes I burde gøre det. Jeg har fået forkert information af en ansat, så jeg burde ikke stå til regnskab for hans fejl.

FALD IKKE FOR DERES SVINDEL! Selvom de gør det godt

Tak for din kommentar!

Vi vil gerne undersøge dit ærende nærmere. Hvis du kan oplyse os om dine medlems- og kontaktoplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig. Maila til camilla.angelovski@homeenter.com.

Totalt fup og svindel

Kan kun slutte mig til alle jer andre der føler jer bondefanget og snydt.
Har ovenikøbet ringet og snakket med en ung mand der desværre ikke kunne slette den tilsyneladende obligatoriske faktura på 150,95
Han ville dog undersøge hvem jeg havde snakket med og hvad der var blevet lovet, for "sælgerene skal jo give de rigtige oplysninger". Tvivler dog på at det vil udvirke det store, for det ser ud til at det er sådanne fup metoder de bruger.
150 kr er ikke vildt mange penge, men hvis man fupper mange nok bliver det til en stak. Så nu vil jeg sætte alt ind på at de ihvertfald ikke skal drive videre for mine 150kr

Næste: sendte igår flg. mail til homeenter - adr. der står i deres henvendelse og den samme mail på deres hjemmeside. Skal samtidig huske at fortælle at den mailadr. der står i deres henvendelse her på trustpilot ikke eksisterer !!!

Blev for nogen tid tilbage ringet op af en flink ung mand - en af jeres "dygtige" sælgere, som forklarede alle fortræffeligheder og fordele man kunne få ved at være medlem af homeenter. Jeg forklarede den unge mand at det jo nok ville være pænt åndsvagt af mig at være medlem af en filmklub eftersom jeg ingen fjernsyn har. Nåh ja, det kunne han da godt forstå osv. osv. Efter lidt snak frem og tilbage blev det så til at homeenter skulle have lov til at sende mig 5 mails og som tak for det skulle jeg så FÅ en film - undtagen portoen selvfølgelig. Den unge mand fik endda lov til at vælge film for mig, da jeg ikke kendte nogen af de film jeg kunne vælge imellem. Det blev så til player !! Jeg spurgte udtrykkeligt hele 3 gange - om det var noget jeg blev medlem af eller noget der skulle afbestilles hver måned, for så ville jeg ikke !! Nej nej nej, blev jeg lovet.
Jeg modtog efterhånden den lovede film og betalte og snart kom der da også et par mail der informerede om nyheder osv. Men det havde jeg jo ligesom sagt ja til, så ok.
Så langt, så godt !!!
Så kommer det første måneds/medlems blad, og så er det jeg opdager at jeg er blevet fuppet.
Ikke alene var jeg blevet medlem, men der var også sådan at man skulle afmelde hver mnd. for ikke at modtage månedens film.
Så blev jeg mildest talt vred. Jeg gik ind på jeres side og afmeldte månedens film og skrev en mail med min oplevelse. Jeg bad desuden om en adresse hvortil jeg kunne returnere den modtagne film og jeg fortalte i samme mail at jeg absolut ikke ønsker medlemskab.
Så hører jeg ikke mere og regnede egentlig at det nok var iorden !!! Indtil i lørdags hvor jeg modtager et girokort på 150,95 for ikke at have opfyldt min købsforpligtigelse.
Jeg ringer og snakker med en anden ung mand der venligt men bestemt fortæller mig at nej, homeenter har ikke modtaget nogen mail fra mig. Hvordan kan man så have modtaget min "opsigelse" ???? Det var i den samme mail !!! Han ville finde ud af hvem jeg havde snakket med, for "sælgerene skal jo fortælle kunderne det der er rigtigt", men slette min regning det kunne han ikke !!
Så nu er jeg spændt på om der kommer en fredelig løsning på denne sag !!
Mvh. Elin Bjune

Jo, fik skam en fredelig løsning på sagen !!! Tak for det !!!

Hej Elin,

Vi håber du blev tilfreds med hvordan vi håndterede din sag.
Vi ønsker dig en fortsat god dag!

Tak for din kommentar!

Vi vil gerne undersøge dit ærende nærmere. Hvis du kan oplyse os om dine medlems- og kontaktoplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig. Maila til helena.omarsdottir@homeenter.com.

Snydt

En sælger ringer mig op for at tilbyde mig en gratis film, som tak for hjælpen for at jeg havde svaret på nogen spørgsmål. Han lovede mig at jeg ikke blev bundet af filmclubben og at jeg bare ophørte med at være medlem helt automatisk efter 3 mdr., hvis jeg ikke bestilte yderligere film. Jeg fik pludselig en latterlig regning på ca. 40-50 kr. Kan ikke helt huske det nøjagtige beløb. Nu er jeg pludselig bundet til clubben og skal betale for at melde mig ud. Hvad f...... bilder de sig ind!

Bondefangeri!!

Da der ikke kan kommenteres uden at skulle logge på facebook, vælger jeg at lave en anmeldelse for at bakke op om Tom, da han er min samlever.
Jeg støtter hans mening og finder det ligeledes uhørt flabet og uforskammet at opkræve penge på denne måde.
Vi tager en anden brugers råd om at kontakte vores retskreds, for at lægge sag an. Vi har ikke bedt om disse produkter der opkræves penge for. Det er ikke lovligt.

Bondefangeri!!

Jeg kunne, med tilmeldelse via deres hjemmeside, se en film gratis hvis jeg udfyldte et spørgeskema. Det viste sig at være fup og fidus.
De begyndte at sende mig film til dybt urimelige priser. Jeg havde på daværende tidspunkt hverken tv eller dvd-afspiller.
Nu står jeg med utrolig lang næse og en rykker. Jeg har mange gange, og forgæves, ringet og mailet dem. Lige lidt har det hjulpet. De mener jeg har bedt om disse film. Film jeg hverken har bedt om eller bryder mig om.
Skal jeg betale de penge for at slippe for dem?
Nu vil jeg have fat i dem for at give dem samme skideballe, men de er ikke til at få fat i...medmindre man tilmelder sig. Hvilket vil sige, hvis jeg tilmelder mig igen, så sender de mig nye film og opkræver flere penge?!?!?!
Giv jer til kende med adressen, der ikke er en boks-adresse og en email.
Gennemsigtighed tak!
Jeg føler mig godt og grundig snydt!

GØR DET IKKE!

jeg har haft store problemer med Home enter siden jeg tilmeldte mig for et år siden.
De sender film man ikke beder om til urimelige priser, som man så skal afmelde i et nyhedsbrev der ikke er til at finde! nu har jeg prøvet at melde mig ud i flere omgange og så begynder et kaos med forskellige "tiltlægsgebyrer" som efter min erfaring kan svinge fra 130-600 kr. det har været et helved at prøve og gennemskue hvordan man kom ud af "klubben". jeg vil på det kræftigste fraråde en ver person IKKE at tilmelde sig HomeEnter.com

Tips and tricks til hvordan man narer sig til nemme penge

Finder det godt nok utroligt hvordan man kan finde på at sætte en Telefonsælger til at love noget som helst om at mine forældre ikke er forpligtet til noget køb og at man ikke skal hænge på et medlemskab ud over at modtage filmen Kvinden i buret til 49 kr.

Jeg gøre det klart fra day one at det ikke kunne være rigtigt, og hvad får jeg at vide idag fra dem. Jo nu skal de købe en film til 179 eller betale samme beløb for at melde sig ud af det medlemskab som de blev lovet ikke vil koste dem noget at melde sig ud af.

Det er en uanstændigt måde at føre sig frem på, det værste er nok at der ikke kan gøres noget som helst ved det. Tænk sig at benytte sådanne salgs-strategier for at kapre kunder.

Bra fungerar väl

OK Fungerar på ett bra sätt

Svindelvirksomhed.

De fremsendte i 2004 en DVD til mig. En jeg ikke havde bestilt. De opkrævede penge for den. Jeg skrev lidt frem og tilbage til dem vedr denne film jeg ikke engang ville have.
Det endte med (dum som jeg var) at underskrive et forlig i 2006. De blev betalt ud og for nylig (i 2013 !!! ) skriver de til mig. 7 år efter, at de mener ikke den blev betalt ud. Jeg har ingen chance for at bevise noget, da min bank ikke noterer så langt tilbage.
Gør jeg selv en tjeneste: Hold jer væk fra denne virksomhed!

Perfekt sevice, HVER gang

Ser ud til, at de skal ha trænet deres telefon sælgere, da det kun er deres kunder der brokker sig. Har flere gange lavet fejl, bestil forkert, en enkelt gang klaget over en rykker, og ALT har fungeret tilfredsstillende, de modtog mine fejlbestillinger uden så meget som et NEJ, og der var ingen problemer med den rykker jeg havde fået ... De er måske lidt dyre på nogle film end andre, men eller, så er jeg FULD ud tilfreds, og har været medlem i mere end 2 år.

Hej Brian Reinhold Nielsen,

Tak for din kommentar. Det glæder os at høre at du er tilfreds med den service vi har tilbudt dig.

Glædelig Jul!

Problemfrit

Har aldrig haft problemer med mine bestillinger og det er eller mange.. Nem måde at få alle de nye film og bare man husker at responderer på den mail man får omkring månedens film, så er der ingen problemer :)

Hej,

Homeenter

Fup, fup og endnu mere fup!

Jeg blev kontakten af en telefon sælger, som fortalte mig at jeg kunne blive medlem af homeenter, og at jeg oveni købet kunne modtage en film, jeg skulle bare selv betalte fragten (50 kr)
Jeg fik at vide at selve medlemsskabet var gratis, det eneste jeg skulle var at købe en film om året, hvilket jeg synes lød som en god ide.

Problemet er bare at jeg begyndte og stadig modtager mails fra homeenter, hvor jeg hvergang skal gå ind og framelde mig deres tilbud, hvis ikke så sender de en eller flere film og en regning, derud over skal jeg også købe mig ud af deres medlemsskab - jeg er tvunget til at købe mig x antal film før jeg kan melde mig ud.

Alt dette blev jeg ikke informeret om - jeg modtog hellere ikke en bekæftigelse på aftalen på min mail, som telefonsælgeren lovede mig.

ALT DETTE BLEV JEG IKKE INFORMERET OM DA TELEFON SÆLGEREN RINGEDE! og da jeg ringede ind til kundeservice for at finde hovede og hale i hele problem, var ham jeg fik i røret, overdrevet flabet.

JEG KAN IKKE ANBEFALDE HOMEENTER - Jeg føler mig i den grad snydt.

Hej Ane,

Problemfyldt og forvirrende

I starten var jeg meget tilfreds med deres service, men så købte jeg en film til 40 kr på deres hjemmeside. Det skal lige siges at jeg havde vip-rabat, så fik filmen til 40, selvom den lige var udkommet. Da jeg så fik pakken med posten, var der en ekstra film i pakken, samt en regning på over 300 kr. Jeg ringede og brokkede mig og sendte den ekstra film tilbage. Hvor efter jeg fik en regning på 230 for den oprindelige film. Det endte med at jeg også sendte den retur og meldte mig ud. 2 måneder senere fik jeg så en rykker for filmen. De havde ikke styr på deres returpakker, så har brugt meget tid på Homeenter, hvor jeg kunne ha' fået billigere film og bedre betjening ved at gå ned i den lokale radio-tv forhandler.

Hej Karin,

Tak for din kommentar.

Vi beklager at det er smuttet for os i returhåndteringen og den ekstra ulempe det har medført for dig.

Vi vil gerne kompensere dig ved at lade dig bestille en film uden porto- og eksp. gebyr. Venligst kontakt mig, så hjælper jeg dig med det! Min e-mailadresse er:

camilla.angelovski@homeenter.com

Nemt og hurtigt

Jeg var rigtig glad for Home Enter. Jeg købte en DVD og fik den et par dage senere!!
Ingen problemer her, ingen snyd (hvis man altså husker at læse det med småt). Så er det jo ikke snyd, vel?

Tilfreds

Puha, sikke mange negative anmeldelser..!

Jeg må dog sige, at vi kun har været tilfredse.
Vi er ikke blevet ringet op af en sælger eller lignende, vi har selv aktivt meldt os ind i deres filmclub til børn.
Det har fungeret upåklageligt for os, og vi har nu været medlem i et års tid.
Der kommer en mail en gang om måneden med et tilbud om en film, og hvis man ikke ønsker at modtage filmen, så går man via linket i mailen ind og afmelder filmen.
Man får enda en påmindelse med en advarsel om, at nu sender de altså snart filmen, hvis ikke man har afmeldt, så man stadig kan nå det, hvis man nu har glemt det. Man skal selvfølgelig huske af tjekke sin mail, men det skal man jo alligevel i dagens Danmark, i forhold til så mange andre ting, så det burde vel være en selvfølge for de fleste.

Vi har aldrig haft nogen problemer!
Få gange har vi fået at vide at der har været forsinket levering på en bestilling, men så er varen alligevel kommet ret hurtigt.

Hej Charlotte,

Homeenter

homeenter fup og svindel virksomhed

jeg blive ringe op af Telefonsælger jeg skulle deltage i en spørgeskemaundersøgelse på internet
og modtage dvd film gratis hvor skulle kun betale for porto på 29 kr nu vil homeenter at jeg betale en tillægsfaktura gebyr på 150,95 kr + rykkergebyr 300 kr for en vare der blive betale den 15/8-2012 hvor jeg betale dem 450.95 kr for dvdfilm som er betale
nu har sende mig til inkasso for en dvdfilm jeg har betale for den 15/8-2012 betale jeg dem 29 kr for porto 1 år 15 dag høre ikke når fra homeenter ind til modtage tillægsfaktura på 150,95 kr + rykkergebyr 300 kr nu er den dvd film op i pris af 904,22 kr en dvd film jeg skulle gratis fordi jeg være med spørgeskemaundersøgelse på internet hvis jeg ikke betale inden for 10 dag indberetning til RKI
jeg synde det meget dårlig af homeenter sådan prøve finde ny kunder på

jeg vil høre anden der også stor probleme med homeenter og være med til ligge sag med dem for fup og svindel jeg har i dag skrive til dr.dk/dr1/kontant sådan homeenter kan kom i tv

jeg har nu i dag lægge sag mod homeenter og den inkasso ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og betale dem 160 kr
når jeg har betale den vare jeg ikke lyst til betale dem 905 kr
jeg modtage en gave og jeg har betale den porto på 29 kr der går 1 år 15 dag igen høre fra homeenter igen hvor jeg betale et gebyr for vare der blive betale tro i jeg total dum jeg betale ikke dem 1000 kr til jer for når er betale jeg også modtage et brev fra den inkasso som sige jeg selv meld mig ud af homeenter det løgn det dem fra homeenter der smidt mig ud
nu for jeg også vide fra inkasso at jeg beviser at jeg tale den telefonsælger jeg synde det dårlig af homeenter jeg blive ikke kunde ved dem igen og synde også alt dyrt købe dvd anden film ved dem

jeg har modtage et brev fra alektum inkasso
at jeg ikke skal betale dem 1000 kr
jeg modtage en AFSLUTNINGSBEKRÆFTELSE

Hej Henrik,

Tak for dine synspunkter!

Vi har allerede besvaret alle dine spørgsmål og dit tidligere indlæg pr. e-mail den 5. november.

-------------------------------------------------------

Tak for din kommentar!

Vi vil gerne komme i kontakt med dig og ville være taknemmelige hvis du kan oplyse os om dine medlems- og kontaktoplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

helena.omarsdottir@homeenter.com

Helena Omarsdottir

FUP FIRMA!!!!!!!!

Efter mine utallige henvendelser til Homeenter er intet ændret i sagen. Derfor har jeg opfordret dem til at udtage stævning, såfremt de mener, at de har et krav på mig. Jeg vil opdatere forløbet her på Trustpilot.

Hej Lone Keller,

Tak for din kommentar!

Vi kan ikke kommentere enkelte sager på TrustPilot. For at kunne hjælpe dig, behøver vi dit medlemsnummer. Venligst kontakt Helena Omarsdottir på e-mail adressen her nedenfor, for hurtigt svar.

helena.omarsdottir@homeenter.com

Helena Omarsdottir

www.homeenter.com Details

Homeenter er Danmarks største postorder/internetvirksomhed indenfor musik, film og multimedia med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Polen.

Visit Homeenter

Call us on: +46 406908200